Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
mate nekdo zkusenost s vymenou zbozi u Alzy? Objednal jsem si pres eshop tablet znacky lenovo, ktery jsem si v utery vyzvednul. Po cca. 2 dennim pouzivani jsem si vsiml, ze mam skoro uprostred jeden pixel, ktery neustale sviti zelene. chtel bych tablet vymenit za druhy kus, je to u Alzy mozne? Mate s tim nekdo zkusenost?
VZOR
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Vaše Jméno a Přijmení
adresa
telefon
e-mail
Firma, odkud proběhl nákup
IČ
adresa
Ve xxxxxxxx dne 26.2.2014
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Vážení,
dne 21.2.2014 jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.czc.cz s vámi uzavřel kupní smlouvu (objednávka číslo 4114100934), jejímž předmětem byl přenosný radiomagnetofon s CD přehrávačem, kazetovým přehrávačem a rádiem Hyundai TRC 718 AU3. Úhrada za zboží + poštovné ve výši 1074 Kč byla provedena 21.2.2014 elektronicky kartou pomocí online bankovnictví PayU.
Tento radiomagnetofon jsem převzal dne 24.2.2014 (dodání proběhlo na dodací poštu xxxxxxxxxxx).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Radiomagnetofon (včetně dodaného příslušenství) vám zasílám v původním obalu zpět v samostatné zásilce, zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši 999 Kč a 75 Kč za poštovné (celkem 1074 Kč) ve prospěch mého bankovního účtu č. xxxxxxxxx/xxxx nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
S pozdravem
...
Přílohy:
Kopie kupního dokladu – faktura č. 1114035816
Zdroj: poradte.cz/...
Dekuji A mohu s tim prijit na libovolnou pobocku Alzy nebo to musim poslat postou do centraly?
Dobrý den,
z mé zkušenosti nedělá Alza vůbec žádné problémy (3x reklamace).
doplněno 02.01.15 23:04:Ještě doplním, jednou nabíječka k noťasu, a 2x notebook.. Chápu, že za kvalitu zboží nemohou ..
Na podruhé vše ok
U mě se muselo vyměňovat.. Vždy odešlo něco důležitého.. Bohužel pro mě to byly hlavně data.. :/
doplněno 02.01.15 23:09:Tak jednoduché to není, oni si ho musí vzít, zkusí "rádoby opravit" když zjistí, že to nepůjde, tak vymění kus za kus, když to půjde, tak opraví.. Ale počítejte, že nějaký čas budete bez tabletu, je tam nějaká max doba, jinak vrátí peníze...
No me jde spise o to zda Alza provadi vymenu kus za kus. Treba ze bych zavolal na centralu rekl jim o problemu s tim ze chci tablet vymenit za druhy kus a oni by na pobocku kde jsem tablet prebiral poslali druhy kus a ja bych tam pak zasel a puvodni jim tam nechal a oni by mi dali nocy, takto to funguje? Nebo jaky je postup?
Takze mi doporucujete odstoupit od kupni smlouvy a nechat sinvratit penize? Ja jen, ze jsem slysel neco o tom, ze se pri odstoupeninod smlouvy snazi zakaznika odrbat aby nemuseli vracet 100% castky, ale ze ji skoro vzdy snizi cca o 10%. Nevite co je na tom pravdy?
Zboží musí být vráceno v původním stavu.
doplněno 03.01.15 16:55:Odpovídal jsem vám. Když není zboží vráceno v původním stavu, má obchodník právo častku ponížit o výdaje, které souvisí s uvedením zboží do stavu původního. Není však uvedena částka (to jsme si nerozumněli). Avšak zda se tímto snaží odrbat zákazníky je věc jiná.
Na druhou stranu je pravda, že spousta lidí touto zárukou vydrbává s obchodníky. (tím nemám na mysli tazatele)
to odpovídáte komu? já septal dle jakého zákona vrátí zákazníkovi jen 90% ceny vráceného zboží, je jesné, že musí vracet zboží v původním stavu
Ale mohu uvést do té žádosti, že odstupuji od kupní smlouvy z důvodu závady na výrobku? Alza má totiž v reklamačním řádu uvedenu tuto větu "V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení."
NE! Už to píšu snad nahoře, ne? V případě závady ti nemusejí výrobek převzít. Buď vracíš z jednoho důvodu, nebo reklamuješ.
Proboha, nic tam nepište o nějaké vadě, neb v tu ránu už to není odstoupení od smlouvy bez důvodu dle § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a spadne to do reklamace a může to skončit i tak, že vám to jako reklamaci neuznají, protože někde vyštrachají, že vada jednoho pixelu není vlastně vadou. Navíc byste musel na vyřízení čekat ještě déle (min. měsíc). Pokud se s nima nechcete vůbec bavit, pošlete to poštou na centrálu (aspoň si vás na pobočce nebudou pamatovat, až tam budete vyzvedávat nový výrobek)
doplněno 03.01.15 00:47:ještě doplním, nezapomeňte uvést tablet do původního stavu, nejen vše zabalit do balíku, ale i odinstalovat aplikace a smazat data z tabletu
Tak jsem to asi pohnojil ... Ještě včera, než jsem si přečetl poslední příspěvky, tak jsem poslal zprávu přes webový formulář na www.alza.cz v sekci "Odstoupení od smlouvy"toto:
Dobrý den, v úterý dne 30.12. 2014 jsem si na pobočce ve Zlíně vyzvednul tablet značky Lenovo ThinkPad 8. Po 2 denním používání se objevil zhruba uprostřed displeje zeleně svítící pixel. Vzhledem k tomu, že se tato vada objevila v ochranné lhůtě 14 dnů od zakoupení, chtěl bych tímto využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, odstoupení od kupní smlouvy číslo xxxxxxxxxx. Tímto Vás žádám o sdělení potřebných informací pro uplatnění této žádosti.
Myslel jsem to v dobrém ...
nemám co dodat, následky si neste sám, když chce být někdo chytřejší a přesto chce tady radu, ať se raději příště neptá (a je to poučení i pro nás rádce - nic z toho nemáme, jen asi ztrácíme čas)
Pozn. to už jste tam nemohl napsat, že odstupujete od smlouvy podle NOZ, to už jste tam měl napsat, že reklamujete zboží dle jejich obch. a reklamačních podmínek, tohle vám jako odstoupení bez udání důvodu neuznají
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.