Proč nehubnu? jím pravidelně.

Od: Datum: 06.09.14 09:06 odpovědí: 8 změna: 07.09.14 09:28

Dobré ráno,

zrovna jsem po ranním vážení a měření a jsem vážně zoufalá. Mám 165/87 a váha se mi ne a ne hnout. Dříve jsem byla schopná o půlnoci sežrat nanukáč a jít spát, mneměla jsme v jídle žádný systém, jedla jsem kdy se mi chtělo a hlavně neměla žádný pohyb. Jenže teď už přes měsíc DENNĚ cvičím 30-60 min, jím pravidelně 5krát denně
(př. 7:00 musli s mlékem
10:00 dvě hrušky
13:00 kaiserka s cottage
16:00 špagety
19:00 toust se zeleninou není to perfektní vzorový jídelníček, ale je to obrovská změna, + denně vypiju cca 3l vody a kávu bez cukru a mléka). Takže bych už nějaké změny očekávala, tohle mě strašně demotivuje a začínám mít opravdu deprese, jestli vůbec někdy zhubnu... Určitě tu uslyším argument, že důležitější než váha jsou míry, jenže: prsa: 107, pas: 90, boky: 108 jsou taky pořád stejné... Jak je to možné a co dělám špatně?

doplněno 06.09.14 09:11:

Ještě chci podotknout, že cvičím s Jillian Michaels nebo Bobem Harperem, kde je kombinace posilování a kardia, takže je to vhodné cvičen a skoro každý koho znám, má brzy první vysledky..:(


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: iv®
Datum: 06.09.14 09:21
avatar
Zdravím. Viděla bych problém v jidelnicku. Rano musli. Slazene? Zvolte jogurt s vlockami a cerstvym ovocem. Dve hrušky jsou moc staci jedna. Oběd chybi zelenina. Večeře nevhodna. Příliš sacharidů. Zkuste navečer treba kuřecí platek se zel.salatem. Druhou veceri nechapu. Tu nepotrebujete.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.09.14 10:10
avatar

a co tak zkusit se jít proběhnout ven?já vím,chce to odvahu,ale mám dojem,že by to přineslo rychleji výsledky i když to není žádná sranda,když se začíná.Jen tak jemně,pokud nemáte sporttester,tak podle citu,jak se budete hodně zadýchávat,jít chvilku chůzí a zas po chvilce pokračovat v běhu...Jillian je supr,ale každý jsme jiný a na svou výšku máte dost kg ,taky jsem si to zažila a taky zkoušela cvičit doma a nic se nestalo,jen deprese.Zatím co kamarádka chodila tajně běhat se psem a pak sem jen koukala jak na tom byla lépe a spokojená.

P.S.:snídaně může být sladká,jen nezapomínat v ten den na pohyb, nejlépe obden min.40min a vydržet.Ty kila taky nenaskočily za týden

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.09.14 13:53
avatar

Zkuste si pár dní počítat kalorie, jestli nejste před zdánlivou vzornost příliš přes - ono se to kolikrát nezdá, jakými způsoby naskakují. Www.kaloricketabulky.cz jsou snadno k používání. Jillien je super, když se nefláká, to mi připadá jako skvělá volba. Možná jste prostě ten pomalejší typ, může se snadno stát, že s tím teď seknete a najednou následující dva měsíce zjistíte, že hubnete, i když už dávno žádný režim nebude (ale samozřejmě se to zase zhoupne zpět). Jen vydržet! Výsledky budou. Nemohou nebýt

doplněno 06.09.14 23:56:

Stíreček: ale funguje! Je to nutný základ, od které je třeba se odrazit a doladit ho. Navíc jak poznáte, že jí málo? Třeba jí moc :-D Nejsou všichni robůtci na baterky, každý si potřebuje najít režim, ve kterém pracuje nejlépe. Ani to nejdoporučovanější "jíst pětkrát denně" nevyhovuje každému.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.09.14 15:52
avatar
Jídelníček nevyhovuje, navíc jíte málo. Cvičení neni treba, protože je to anaerobni aktivita a tam tuky nespalite.
doplněno 07.09.14 09:44: Pokud chcete zhubnout, nestačí pálit kalorie. Musíte pálit kalorie z tuků a na to vám cvičení nepomůže, protože s tepovou frekvenci jste hodně vysoko. Tepove je nejlépe se pohybovat někde okolo 100-120 tepu a minimálně alespoň hodinu. Na to je nejlepší chůze, protože spálíte nejvíc kalorií z tukovych zásob. Jakmile budete cvičit, posilovat, běhat, tep bude příliš vysoký a nespalite žádné tuky, jen glykogenove zásoby, které se opět doplní. Základem hubnutí je ale strava, pokud tu upravíte, zhubnete i bez pohybu. Jen to chce jídelníček lépe poskládat, některé jídla vynechat a dodat více zeleniny a ovoce. Ještě bych přidal druhou večeři okolo 21 hod.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: 7tripp*
Datum: 06.09.14 21:51

http://www.kaloricketabulky.cz/

Funguje to na principu zákona o zachování hmoty a energie...Jednoduše snížíte kalorický příjem a pohlídáte si živiny, hlavně cukry a tuky.Výhodou je i aplikace fungující na Androidu. Jděte do toho

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.09.14 22:22
avatar

věř, že tak to opravdu nefunguje...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.09.14 09:28
avatar
Zaráží mě tam asi hlavně ty dvě večeře..
K snídani bych si dala dva plátky žitného chleba s plátkem šunky a já ráda kousek zeleniny.
Ke svačině ovoce.
K obědu nějaké normální jídlo - třeba ty špagety
Ke svačině třeba jogurt.
K večeři třeba ten kuřecí plátek se zeleninou.
Večeře dvě hodiny před cvičením. 30 minut na hubnutí je fakt málo. Chce to opravdu nějaké kardio.. Trvá jen 20 minut než se člověk zahřeje. Pro mě je nejúčinnější cvičení 10km na eliptickém trenažéru nebo venku běh - nebo alespoň ze začátku indiánský (běh a chůze). Člověk se vždycky pěkně zapotí...
A pokud člověk ta kila několik let nabíral, tak je za měsíc opravdu nesundá ;)
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.