Nejste přihlášen/a.
Zdravím, už jsme vážně bezradný. Bydlím na jižní moravě- proto jsem v epicentru pokrytí sygnálu od vysílače Mikulov Děvín- +- vzdušnou čarou 20 km. Mám klasické síto a settopbox evolve.cz/... a pokaždé naladím síle signálu +- 60-80% a kvalita 0, nevíte co s tím? Původní zesilovač na antěně dělal totéž, nyní mám jinačí který jsme koupil sólo a dělá to taky právě jsme si půjčil tu destičku od kamaráda a totéž jen o 5% signálu navíc, vážně už nevím co s tím, poradíte mi?
Ta prutovka je dost dobrá zkuste to, panelák - nepanelák, tak jí dáte na okno
Ale pořiďte si prutovku bez zesilovače, kupodivu z ní leze o malinko silnější signál - vyzkoušeno na několika anténách.
Akorát jsme seřízl poslední metr izloace na koaxu a stále nic opravdu se mi už nechce do toho nic investovat
Nejsem sice odborník, ale viděl bych naopak na přebuzení STB příliš silným signálem, zvláště, pokud na takovou vzdálenost od vysílače používáte i zesilovač. Já mám Děvín taky za rohem (jsem z Drnholce) a signál z něj v pohodě jede i na metrový kus drátu.
pokud máš kvalitu signálu nula - nemáš co chytat ...jsi bez signálu. To, že ti to ukazuje sílu signálu 80 procent nic neznamená...
každopádně odstraň zesilovač...pokud to nepomůže...hledej cestu od antény přes STB k televizi
Ten zesilovač může skutečně být překážka.Pokud chytáš slováky,tak mají vertikální polarizaci.
JABRAKA
Tak jsme se hnul z místa, slováky všechny, rakušáky taky dost :D ale Děvín lehce stagnuje, venku je máme pěkně hnusně síla 90% kvalita kolísá mezi 30-50% koukatelné to není, myslíte že se to zlepší až bude venku lépe? Mimochodem jedu bez zesilovače.
doplněno 08.03.12 17:44:poradte.cz/... odkazuju na toto téma- je to mnou založené tém a stejná situace, upozorňuji že děvím vidím z okna takže kopec nehrozí jenom mi stíní panelák