Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace mobilu-spěchá

Od: nicooooolka odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, chci se vás zeptat..Před necelým rokem jsem si koupila mobil LG KC550 prodejně t-mobile...dali mi daňový doklad,mobil a příslušenství a šla jsem domů..Mobil se mi začal po čase sekat,kdžy mi někdo volal druhá strana byla hluchá...K reklamaci jsem šla celkem 5krát a do opravy mi ot uznali jen 3krát.Nakonec mi napsali,že si mám přijít se vším,co bylo k telefonu+daňový doklad.Jenže problém...daňový doklad jsem nevědomky vyhodila a nemám ho:(..Mám právo u nich zažádat o kopii?Nebo NELZE to vyhledat podle k´=du na kra¨bici?..Mám u nich ještě záruční list,nepostačil by?...

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar hejkal

Nedávno se to tu řešilo, koukni se na poradte.cz/...

Na záruku stačí záruční list, a když je špatný mobil, musí ho v záruce vyměnit. K tomu doklad není třeba...

Jen neztrať i ty všechny papíry o opravě, reklamacích, záruční list a ostatní, které ti dosvědčí, že se s opravou i reklamací zaobírali i bez daňového dokladu. I ve smlouvě by mělo být napsáno, že jsi koupila mobil takový a takový.

doplněno 23.06.10 21:13:

třeba dotáhnout reklamaci do konce, dostat nový dobrý mobil za ten špatný a ten nový v záruce s doklady prodat přes bazar.

Toho tajtrlíka se zeptejte, kde je napsáno, že při reklamaci musíte předložit doklad o zakoupení, kde je napsáno, že nemohou vyhotovit kopii, když dnes kopie dokladů zhotovují i na důležitějších úřadech jako je mobilní operátor, nechte si zavolat jeho nadřízeného, ptejte se na jeho jméno, když ho zapřou, vyhrožujte Obchodní inspekcí, nedat se a mlátit a kopat okolo sebe. Zákazník je živí a oni si z něho dělají vazala.

nicooooolka
hodnocení

Jojo, doklady o reklamacích mám.Ale bojím se,ež na mě vytáhnou,že bez daňového dokladu mě to nevezmou.když jsem chtěla zažádat o kopii,ten tajtrlík v t-mobilu mi řekl,že vidět kopii,na to nemám právo a oni nemají povinnost mi to ukazovat.Všechny doklady jinak mám(reklamace,apod..),,jen ten daňový doklad ne..Ale děkuji,zkusím to..ikdyž nevím,jeslti na ně něco vytáhnu,jestli na mě nepoužijou zase ty jejich fígle:(

nicooooolka
hodnocení

Jo a ještě..chtěla bych vrátit peníze,né vyměnit za nový výrobek:(Bojím se,že mi to bez dańového dokladu neprojde...

 

hop®
hodnocení

2x
avatar hop

Ahoj, pokud máš potvrzený záruční list, nemusíš mít doklad o koupi (paragon), pak nechoď k "Paegasovi", ale rovnou do autorizovaného servisu LG. Pokud nemáš nic a víš datum koupě, jsou v prodejně povinni Ti vystavit duplikát. Nevím jak dlouho zpětně, ale účetní doklady jsou ze zákona povinni archivovat několik let. Nevím jak dlouho jm to bude trvat, ale na počkání to asi nebude, taky to budou hledat v účetních archivech. A vím, že s tím budou dělat obstrukce, protože každá reklamace jim přidělává starosti a problémy, časové i finanční. Ale právo na to máš!

Jinak na krabici je jednoznačný kód telefonu (IMEI), které je zakédováno i v telefonu. Originální krabice občas slouží jako jeden z důkazů, takže nevyhazovat!

doplněno 23.06.10 21:32:

Jak mám pochopit "mám u nich ještě záruční list"? Ten list máš mít u sebe a po dobu záruky o něj pečovat!

nicoooolka
hodnocení

Jojo,pán už ze mě byl na nervy, taky chtěl vicém=ně,aby servis poslal ten papír ohledně toho,že mi mohou vrátit peníze.V pátek to zkusím,tam zajít..Říct,že teda vše ostatní mám jen že mi chybí ten paragon...Zkusím to podle toho kódu,krabici mám a pak jen doufat,že pán nebude neoblomný:(...A jinak záručák si vždycky brala ta ženská k mobilu do prodejny,když jsem dávala mobil do reklamace.Má ho u sebe:)

hop®

Jj, v případě že máš záručák a mobila v opravně a v ruce potvrzení ze servisu o přijetí mobilu do záruční opravy (včetně záručáku), už paragon nepotřebuješ, a vše je na dobré cestě!

nicooooolka
hodnocení

Děkuji moc*slunce*,pomohlo mi to.opřu se do toho..:)

A dej vědět, jak to dopadlo... né, že napíšeš jen vyměnili za nový nebo vrátili peníze... napiš, čím si operovala, jaké měli námitky a čím jsi je dorazila. Pokud jsme ti pomohli, svojimi zkušenostmi pomůžeš zase ty jiným!

Držíme palce!

 

zlejdacan*
hodnocení

0x

Když nemáš tak nemáš.

Máš jen dvě možnosti: zkusit jinou pobočku, kde daňový doklad nebudou chtít anebo na ně asertivně až agresivně vyrukovat, že máš vše nutné, tak ať radši mlčí.

Bohužel pokud přiznáš, že nemáš vše potřebné a budeš doufat, že se to urovná samo a že se třeba smilují a ustoupí, seš na omylu. VŽDY jsou odrbaní jen ti, co se nechaj... bohužel ti slušní to tak slíznou hlavně za ty prudily.

Metoda porouchané gramofonové desky:

Nesu mobil na výměnu, je neopravitelný.

máte daňový doklad?

Ne, mám záruční list a doklady ze záručních oparv.

To mi nestačí, potřebuj daňový doklad

Ten nemám, ale tady je záručníé list

To ale musíte mít daňový doklad

Ale já ho nemám, záruční list nestačí?

Nestačí, musíte mít daňový doklad.

No ten vám nedám, nemám ho

Tak vám to nevyměním

No ale já vám dávám záruční list, vrátite mi ty peníze?

To bez daňového dokladu nejde

Ale já ho opravdu nemám, ale dám vám záruční list, vraťte mi prosím ty peníze nebo mi ho vyměňte

Ale... (ad libitum)

...

Tady je záruční list, můžete mi prosím vrátit peíze?

Proboha, vy jste jak malý dítě. Tak ho sem dejte, já vám to teda vrátím.

Učebnice asertivity tvrdí, že každý člověk má v zásobě jen určitý počet ne, a když vytrváte, nakonec je vyčerpá. Mně se to jednou osvědčilo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]