Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Šum v bednách

Od: goat* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den. Před měsícem jsem si koupil bedny Elac Debut F6.2 a po pár dnech mě začla šumět jedna bedna , respektive výškáč. Jde to slyšet až pri vyšší hlasitosti, ale docela výrazně. Používám zesilovač Onkyo 9130. Měl jsem tu návštěvu, která to pouštěla dost nahlas a mám dojem, že právě od té doby to začlo, ale je možné, že to tam bylo pořád a jenom jsem si toho prvně nevšimnul. Může být ten výškáč nějak vypalený, poškozený? Je pravděpodobnější, ze je problém v samotné bedně nebo spíše v ostatním příslušenstvím. Jsem absolutní laik a nemá mi kdo poradit. Děkuji.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

figurek*
hodnocení

0x

Poškozený reproduktor by hukotal, škrkal a zakmitával, ale nešuměl. To co šumí není reproduktor, ale koncový stupeň zesilovače.

Zkuste přepojit reprobedny a uslyšíte, že bude šumět ta druhá.

doplněno 14.07.20 16:17:

co s tím? Nic moc nenaděláte. Šumí přechod na některém tranzistoru a ty obvykle bývají nedobytné. Sám nic neopravíte a ani to nezkoušejte. Tak snad možná by bylo možné zesilovač reklamovat, jestli je ještě v záruce.

goat*
hodnocení

Opravdu. To jsem si docela oddechnul. Problém je teda v zesilovači. A teď co s tím?

goat*
hodnocení

Takže nemůžu dělat vůbec nic? V záruce je, mám ho půl roku, akorát vůbec netuším, jak tohle mám reklamovat...

janh*
Tak na toto v reklamaci zapomeňte.Specializovaný servis vám to jistě opraví.
goat*
hodnocení

a kde bych našel takový specializovaný servis, popřipadě kolik by stála oprava. je taková porucha bežná , nebo jsem měl jenom smůlu.

janh*
hodnocení

0x
Bedny slabé,zesilovač nic moc...už jsem slyšel lepší...tím Pioneerem bys je odpálil...
angelicaaudio.cz/...

jabraka*
hodnocení

0x