Adaptér wifi do TV- co získám?

Od: Datum: 30.03.15 20:53 odpovědí: 4 změna: 30.03.15 22:33

Mám nově wifi síť a nyní uvažuji o koupi adaptéru WIS 12ABGNX z Led TV Samsung. Tv nabízí i možnost propojení s PC pomocí kabelu, nebo sítě LAN. Navíc umí číst přídavný HDD.

Chtěl bych se zeptat, co tím získám? Bude fungovat např.voyo?
Děkuji jsem úplný laik

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.03.15 21:41

jestli máš doma síťový kabel, připoj TV k routeru kabelem a připoj se na router a přes něj na internet. vyzkoušej, co to umí a co od toho čekáš. No a Wifi bude umět totéž, jenom bez toho kabelu.

Ohodnoceno: 2x

Od: samsung
Datum: 30.03.15 21:46

Nevím jak je stará. Asi to není Smart. Pokud by jsi chtěl Smart je to jiný adaptér. Viděl jsem starší Samsung měla LAN a zvládla pouze aktualizaci po internetu.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 30.03.15 22:17

no právě o to mi jde, není Smart ( UE40D5000 PWXBT) , viděl jsem Smart u syna a bylo to docela zajímavé , jestli to bylo TV přijímačem a nebo tím, že má UPC nedokáži posoudit.

Zítra zkusím provizorně kabel a uvidíme,nechce se mi tahat další kabel od PC(modemu) k TV.

Od: samsung
Datum: 30.03.15 22:33

Tady je nějaká diskuze. Ovšem je to WiFi. Někdo snad psal, ze to nějak to WiFi posílil. Dělají se však taky nějaké Smart setobox snad v ceně okolo 3k a TV slouží jako zobrazovač připojená přes Hdmi kabel. Ovšem ten setobox bude k internetu nejspíš připojen zase kabelem

https://www.poradte.cz/elektronika/16832-wifi-a-tv.html

Ohodnoceno: 0x

Poslední otázky Poradny elektronika
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz