Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
kdysi jsem studoval elektrikáře, však trošku jsem z toho vypadnul.
S kamarádem jsme udělali rozvody elektriky v bytě. Nyní mám v místě rozvaděče pouze označené kabely a chtěl bych rozvaděč osadit a zapojit.
Chtěl bych se poradit jak velký koupit rozvaděč z čeho vycházet? Poté bych chtěl poradit jaké jističe na co použít či co všechno ještě budu potřebovat.
Zeptal bych se kamaráda, ale ten není elektrikář, jen mi pomohl sekat.
Děkuji
No to je na dlouho Pouze stručně:Co okruh(kabel)jistič.Na zásuvky 16A,světla 10A ještě nějaký chránič(aspoň do koupelny-jeden(220v) zabere 2modulové místa,možná trafo na zvonek(3mod.),nevíme jestli máte i 380v,HDO,rozdělen PEN už je nebo bude v rozvodnici?To je potřeba vědět a poté koupit skříňku.Možná bude stačit 12 nebo 18modulová,to chce ale opravdu zkouknout
Tady je nějaké schéma poradte.cz/... a jestli tam chránič nehcete tak ho tam prostě nedávejte