Oficiální distribuce versus distribuce EU

Od: Datum: 06.03.14 19:19 odpovědí: 14 změna: 08.03.14 12:49

Ahoj, chci si koupit mobilní telefon avšak je u něj napsáno že pochází z distribuce EU, nikoliv z oficiální české distribuce. Rozdíl mezi těmito distribucemi je zde cca 4 000 kč. Můj dotaz spočívá v tom, že jestli mám mobil z distrubuce EU a chci ho dát na reklamaci je to vůbec možné? abych si ho nekoupil, on se porouchal a reklamaci by mi neuznali

PS: děkuji za odpovědi, kdo se vyznáte


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: bmbx®
Datum: 06.03.14 19:39

Už snad už po miliónté zde na podobné dotazy píši - proč lidi když si něco kupují tak místo toho aby se těšili jak si udělají radost, tak řeší jak se to nejspíš rozbije a hlavně aby to mohli reklamovat a aby to mělo co nejdelší záruku :-D

Já osobně bych byl pro zrušení záruky, dnes je tkzv. řízená životnost a 99% výrobků se porouchá těsně po záruce, kdyby záruka nebyla mohly by být výrobky lacinější a kdo má strach ať si za záruku připlatí, jako je to v některých státech.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.03.14 19:49
avatar
Jenže ona se ta radost rychle pokazí, když přijdete na to, že telefon nefunguje už po měsíci a prodejce zkrachoval nebo nekomunikuje atd.. A vy nemáte ani peníze a ani funkční telefon..
Pro tazatele, pročtěte tu: http://info.heureka.cz/sedy-dovoz/
Než se řídit jen cenou telefonu,prověřte si hlavně toho prodejce.. Může mít pozitivní ohlasy co se reklamaci týče i kdyby šlo o šedý dovoz nebo taky ne..
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 06.03.14 20:03
avatar

to je tu zase jednou blábol pane, s návrhem na nejakou cenu. Jakmile nebude mít zboží záruku, bude to jeden šmejd vedle druhého. Koupil byste si boty a za týden druhý - myslím, že by vás to brzo orzelo a vaše konto také. Zkuste o tom víc přemýšlet. Jsme v Česku, co se dá se zde maximálně šidí, kde žijete . . .?

doplněno 06.03.14 20:03:

pro bmbx

doplněno 07.03.14 06:26:

s reklamacemi mám vesměs dobrou zkušenost. Věc v záruce bych nerozebíral, je to v rozporu s obch. podmínkami.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 06.03.14 21:49

miramira:

speciálně boty jsou dobrý příklad :-D Co lidí reklamovalo a mnohým tu reklamaci neuznali, ano jsem v česku, kde i reklamace mobilů neradi uznávají a s oblibou to svádějí na vhkost, jakoby tu opravu měli platit ze svého. Za svůj život jsem reklamoval snad 2 věci a pokud se mi něco porouchalo, tak to bylo těsně po záruce a že těch věcí po záruce bylo mnoho, speciálně inkoustové tiskárny Canon, ty opravdu vedou :-D Psal jsem, že bych záruku zrušil a kdo by chtěl tak by si připlatil. Pro někoho je to blábol a myslí si že trh by byl samý zmetek, jsou země kde to funguje a v tomto případě kolik mobilů se u nás vyrábí, že by se toho u nás hned chytli a vyráběli by šmejdy? Jezdil jsem hodně po světě a nakoupil jsem si za tu dobu všemožných 3,14čovin a záruku jsem nikdy neřešil, protože mi byla u nás k ničemu a pokud to spočítám tak se mi nerozbilo nic a i kdyby, tak to bylo o hodně levnější než naše slavná česká distribuce :-D

Své drahé polovičce jsem koupil k narozkám multifunkční kuchyňský robot, při prvním hnětení těsta se zadřelo ložisko, záruka nezáruka, rozebral jsem to, už jenom kvůli tomu abych zjistil jestli je to šmejd nebo jsem jen měl smůlu a narazil na špatný kousek. Zjistil jsem, že jsem měl smůlu a byl to jen špatný kus, takže robot už maká s opraveným ložiskem a já jej nemusel nikam nosit, čekat na uznání reklamace 30dní a mám jistotu, že se to už nezopakuje :-D

doplněno 07.03.14 10:04:

V jakém rozporu? Je to moje věc, zaplatil jsem si za ní a tak jako jí mohu rozbít, tak si jí mohu podle libosti rozebrat :-D

U některých věcí u kterých znám tkzv. kurvítka to klidně rozeberu i plně funkční, aby se to "řízeně" nerozbilo, byť by to bylo ještě v záruce, nebo dokonce úplně nové :-D Koho to baví, ať si reklamuje do nekonečna - taky takové jedince znám.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 07.03.14 12:21
avatar

kupte si boty u větnamců bez záruky a nebo v solidním kamenném nebo intenetovském obchodě se zárukou a brzo poznáte co má smyslu kupovat. Pokud si stojíte za vaším tvrzením, že by měly být věci bez záruky tak je mi Vás trochu i líto. Vezměte třeba pračky, myčky, auta . . . . vše by byl šunt. Bbost le dávat příklad tiskárnu, kde se jedná vyloženě o spotřební zboží, který se dá odepsat za pár měsíců. nesnášim hloupé zobecňování. Třba fotoaparát mám víc jak 5 let a žádnej problém . . .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 07.03.14 15:33

miramira:

je mi líto vás, ve světě to funguje, jen my budeme pořád 100let za opicemi, lidi jako blbí budou platit víc za zboží, dokonce si budou připlácet za delší záruku :-D

Tiskárnu jsem uvedl kvůli prokazatelným "kurvítkům", ale ty se dnes montují do všeho, pokud je pro vás tiskárna za 9 tisíc spotřební oproti myčce, pračce - budiž.

Boty od vietnamců mi vydrží stejně jako z kamenného obchodu - stejně málo, ale dostatečně dlouho aby záruka byla zcela bezpředmětná :-D - cenový rozdíl nezanedbatelný.

Stojím si za tím, záruka by měla být volitelná a podle toho by se odvíjela i cena, jako je to ve vyspělých zemích...

Uvědomte si, že v dnešní době není problém vyrobit cokoliv relativně levně, aby to vydrželo, proto výrobci umělě zkracují životnost, absence záruky by je tedy automaticky nenutila vyrábět šunty, ale to je to čecháčkovské uvažování, očůrat za každou cenu :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.14 18:41
avatar

jasně takže si třeba koupíte v bchodě skažené nebo prošlé potraviny a prodejce vám řekne neměl jste to kupovat, žádné záruky nedáváme. V takovém sytému bych opravdu nakupovat nechtěl. Boty nemám drahé, ale koupené v kamenné prodejně a to co vydržely v žádném případě nevydrží boty prodané "někde" bez záruky. Vyloženě tu lžete. Televizi mám od roku 2007 a obraz stále špičkový, ty vaše kurvítka níkdy nedokážete. kdyby nebyly zákony na ochranu spotřebitele, nedokáži si předstvit tu ten bordel. Mrzím, mě, že zřejmě tu niko jiný není ochoten / schopen přispět názor. Auto mám ccca 75 000 km, při pravdid výměně oleje bez jediného vážného problému.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 07.03.14 19:01

Porovnávat potraviny se zbožím na které je dvouletá záruka? To je teda ÚLET :-D :-D :-D

Není to tak dlouho co se zde kurvítka probírala, někdo tam dal na odkaz na německý dokument vysílaný na slovenské televizi, doporučuji shlédnout, první výrobkem s řízenou životností se stala žárovka, taky doporučuji něco si přečíst na internetu. Mnoho desítek let se zabývám opravami téměř všeho amatérsky a v určitém odvětví profesionálně, moho vás ubezpečit, že jsem už ohledně této problematiky zažil a viděl na vlastní oči. Výkřiky jednotlivce ohledně toho jak dlouho mu běží TV jsou bezpředmětné...

https://www.poradte.cz/elektr…018-nefunkcni-spotrebice.html

doplněno 07.03.14 19:23:

A buďte tak laskav a važte slova, já nelžu, takováto nařčení používejte mezi svými kámoši :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.14 20:02
avatar

aha, a já psal o 2r záruce na potraviny... nikde to tu nevidím. ... vy asi ano. tuk tuk. *bzum*

doplněno 07.03.14 20:04:

samozřejmě že jsou zboží s kazy, ale nezobecňoval bych to na všechno zboží.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bmbx®
Datum: 07.03.14 20:38

Je to marný, je to marný, je to marný...právě, že už se dávno nejedná o kazy, technologie a automatizovaná výroba kazy eliminovala, tak nastoupila umělá úprava životnosti, aby nic dlouho nevydrželo a aby pořád bylo co vyrábět a aby lidi pořád museli kupovat. Tomu, že to neexistuje může dnes věřit pouze velice naivní jedinec. S nadsáskou lze říci, že dnes je zmetek ten výrobek, kde se "kurvítko" nepovedlo a výrobek pracuje bez poruch déle než by měl :-D

já psal porovnávat potraviny atd... vím že jste nepsal o dvouleté záruce na potraviny, prosím číst pozorně a nepropadat zbytečným emocím.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.03.14 12:01
avatar

lidi si pořád stěžují, ale je to i "rukama" a zřejmě to bude i Váš případ. Máme doma věci a pokud odejdou je to po takové době, že se divím, že tak dlouho vydržely, jed o pračku, myčku, televizi, lednici, mixér, notebook, CD rádio, dvd přehrávač, setopbox, externí disk, crossové kola a tak bych mohl pokračovat dál. Rozhodně každý 2r. nemusím kupovat nové věci. Opravdu žádný zásadní problém. bmx píše o opaku, to je divné. A u nás doma se nejedná o drahé věci, ale spíš věci v průměrné cenové relaci a jsou používané vesměs denně. JJ, znáte to pořeklado, že když nejde PC jak má, může být chyba i mezi židlí a klávesnicí. Naučte se věci používat tak, jak se používat mají (mj. i pečovat o ně) a měly by Vám vydržet.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.03.14 12:49
avatar

Před "takovou dobou" ještě regulace životnosti nebyla na takové úrovni jako dnes. Kup si něco z toho dnes, počkej 2 roky a uvidíš sám...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.14 19:24
avatar

Nedokáže? Co třeba zde mnohokrát řešené tiskárny Canon a jejich "plná nádržka přebytečného inkoustu", časové zámky na inkoustových kazetách, které je po určitém daty zablokují, nekvalitní prvky (nejčastěji kondenzátory), díky kterým je spousta zařízení na vyhození pár týdnů po konci záruky...

Navíc Čínaňi bývají co se týče reklamací výrazně ochotnější než čeští prodejci - stačí prokázat vadu (např. fotkou) a vrátí část kupní ceny nebo i celou (podle rozsahu poruchy a dohody) nebo pošlou nový výrobek. Já jsem takhle dostal zpátky 10 % ceny mobilu, jehož foťák nedělá fotky se slibovanou kvalitou, přičemž jsem měl i možnost mobil poslat zpět (cca. 200 Kč) a získat zpět plnou kupní cenu ($140)... Za špatně chlazenou a následně přehřátou a zničenou LEDku v baterce jsem dostal zpět 50 % ceny, za chybějící nářadí u náhradního displeje ke kamarádovu iPhonu jsem dostal zpět peníze na nákup samotného nářadí atd

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.03.14 12:35
avatar
Kupte si mobil v Číně. Tam máte záruku sice jen rok, ale nebudou se vymlouvat na vlhkost nebo jiné věci a mobil rovnou vymění za nový.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.