Nejste přihlášen/a.
Potřebuji fotit hlavně zvířata a to jak malá (hlodavce )večer v bytě,tak ,aby byli dobře vidět barvy-tedy byli reálné, tak koně venku.dostala jsem digitální ale jen 14megapixel a není dostačující.Jaký foťák tedy koupit nejlépe do 5tisíc?našla jsem jeden,ale je na batrie ,někdo tam píše,že je to výhoda ,mě to přijde jako nevýhoda koupit -nekoupit?případně poraďte takový co by měl nabíjecí batrii a víte že je dobrý.Děkuji
Je tam psáno 14megapixel(také se mi to nějak nezdá-je to levný Olumpus, 5zoom,to asi bude podstatnější-potřebuji asi víc,ale to jsem právě nenapsala,že potřebuji aby byl jednoduchý na ovládání,nejsem tech.typ a nemám bohužel trpělivost na návody .Že nemůžu chtít zázraky zdo 5ti vím,taky zázraky nechci,jsem amatér.Co Nikon COOLPIX L820 blackpix L820?ale vadí mi tam právě ty AAbaterie.
Ježiš co jsem to napsala v té otázce za hrubky-omlouvám se,psala jsem to unavená a pak si to po sobě ani nepřečtu
14 MPx je málo? podle mě nad 8 MPx je zbytečnost - kromě zrcadlovek. Foto s bleskem bude barevně celkem správně pokud nebudou silné odrazy např. od barevných stěn. Pokud budete fotit při umělém osvětlení - budete mít problém. Každý zdroj světla má jinou barevnou teplotu a fotoaparát se to snaží automaticky zprůměrovat a focený objekt má barevnou úchylku.
Kompakty i zrcadlovky se v barevné úchylce chovají stejně. Bude záležet hlavně na vašich zkušenostech.
Nevím co je to za fotoaparát, ale počet pixelů je zavádějící 14 Mpix je i celkem zbytečně mov a navíc tento údaj je komerční podstatná je optika a velikost čipu, pravděpodobně nebudeš dělat velkoformátové foto a tak na počet pixelů nekoukej. Jinak od fotoaparátu do 5 tis nečekej zázraky ať bude od jakékoli firmy. V tomto segmentu se ani moc radit nedá tam se to odvíjí od ceny a moc se to při podobné ceně neliší.