Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Fotak nefoti co by mel

Od: makypoky odpovědí: 18 změna:

dobrý den,

v současné době mám Kodak EasyShare Z981 a je to hrůza hrůz. Mám ho asi dva roky a ze začátku jsem měla dojem, že reakce jsou ok, ale teĎ se s ním nedá nic vyfotit. Mám malé dítě a přišla jsem o stovky krásných fotek, protože prostě :

1, při režimu auto mi "nevyskočí" blesk, foťám prostě má dojem, že blesk není třeba. Může být tma, zamračeno, nic, je mu to jedno. Dříve pomohlo zamířit foťák na jednu fotku do tmy (třeba proti bundě z bezprostřední blízkosti) a on vyskočil, ale teď to trvá X fotek než mu to "dojde" že by asi potřeboval blesk. (ty fotky bez blesku jsou na vyhození :( )

2, jsem naprostý laik, ale půj popis je následující: mezi fotkami je šílená pauza, foťák je automat, takže vyfotí až když má zaostřeno, ale při každím druhém přidržení spouště kdy má zaostřit, nic neudělá, prostě ten čtvereček, který má zaostřit se vůbec neukáže a fotka je v háji.

Ještě doplním, že jsem ho kvůli tomu davala teď do servisu, přeinstalovali software a celkovou údržbu a řekli, že je úplně v pořádku, ale v reakcich ani ohledne blesku to vubec nepomohlo,... to ani náhodou.

Poradili by jste mi nějaký foťák na focení dětí který je bude stíhat a bude možné se na něj spolehnout? Kamarád má zrcadlovku a foti treba na(nevim jestli to pisu spravne) sekvencni snimani krasnou spoustu OKAMZITYCH OSTRYCH FOTEK. A ja bych proste od fotaku tohle potrebovala a to moc a moc. Jen tedy ty penize...na zrcadlovku urcite nemam, cenu potrebuji normani, tzn, do sesti tisic urcite.

predem moc dekuji.

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

praivo*
hodnocení

0x

Mám Lumix DMC-LZ2 a jsem s ním absolutně spokojen (odkaz vede na Aukro, kde je za 599 Kč).

mowla*
hodnocení

0x

Obávám se, že popsaný problém není ve foťáku, ale v ruce, která jej drží a hlavně v hlavě, která by tu ruku za pomoci oka měla řídit... Bez urážky, prosím... :-D