Nejste přihlášen/a.
Pokud si koupím v prodejně nový akumulátor, za den ho přijdu reklamovat, mění se to hned kus za kus? Nebo někdo bude zkoumat datum výroby atd...?
Ty akumulátory mají konstrukční chybu, zlobí elektronika, nelíbí se mi to.
díky
Ať se tu některý týpkové zklidněj, jestli si hned myslej, že se má jednat o podvod.
Už 10.7.2024 jsem se tu ptal na to jestli nejsou lepší akumulátory od Bosche nebo makity
protože jestli bych měl čekat měsíc na vyřízení reklamace, kvůli tomu že nechají běžet výrobu poruchových akumulátorů,tak to se jim na to můžu z principu vybodnout a přejít k tomu Boschovi nebo Makitě
Za předpokladu, že máte účtenku Vám hned vrátí peníze. Pokud si za ně koupíte zase akumulátor, běží Vám nová záruka. Je to ověřené nejen mnou, ale ve spoustě truhláren potkávám čím dál víl aku nářadí Parkside, protože když přestane fungovat, tak ho prostě vrátí a koupí jiné
Pěkná vyčuranost používat hobby nářadí profesionálně. Źe to ty truhlány baví, stále něco reklamovat? Do takové truhlárny bych si sotva dal něco na zakázku udělat, kdybych tam Parkside objevil. To nedělá dobrý pohled na firmu
Jenže ono to není o tom ,,stále´´ . To nářadí prý vydrží zhruba stejně jako Bosch, ale když se něco pokazí, je přístup Lidlu velmi přínosný - prostě vrátí prachy hned a hotovo.
BTW - docela mě zaujala ta poznámka o ,,nechat si něco udělat ´´ - jednka by mě zajímalo, jestli v rámci výběru truhláře kontrolujete komplet vercajk, nebo jen akuvrtačky?
A za B - už se naplno projevuje vliv ,,reformy středního čkolství´´ , takže je situace spíše opačná - truhlářů na výběr fakt není, naopak, oni si vybírají koho ještě vezmou a ti použitelní mají diáře na rok dopředu plné. Ti další bouchají třeba stánky na veltrhy a pod - ale takoví zpravidla nejsou ,,štond´´ spáchat použitelnou kuchyni. Takže věřte nebo ne - to jakou používají akušku je naprostá marginálie
Nehodlám se Lidlu bezhlavě zastávat, jen jsem napsal svoji zkušenost řetězcem Lidl. Jen bych podotkl, že Lidl nic rok a půl nechrlil, protože Lidl nic nevyrábí, Lidl je PRODEJNÍ řetězec. Při kritice byste měl uvést značku, výrobce, toho špatného výrobku. Přeji Vám dobrou náladu!
Bobane máte holt smůlu kápnul jste nea jeden nepovedený aku z možná milionu vyrobených kusů. Mám jich několik a všechny aku od PS a vše funguje stále dobře. A reklamoval jsem jednou normální vrtačku, kterou jsem si asi zmařil sám světe div se reklamace proběhla dobře a peníze vrátili.
Aku Vám asi na prodejně nevymění protože je asi nemají běžně. Takže na prodejnu reklamovat a pak čekat na peníze a pak koupit jiný.
3x 4Ah -PAP 20 B3 (st.radio) PAP 20 A3 (ráz.utahovak na kola aut a akuflexa) ;2Ah PAP 20 B1 ( aku vrtačka) a další dvě nevím neboť jsem je nedávno věnoval a s nástroji zeťákovi. A pak ještě snad 6? nebo víclet stará 12VMax PFBS12 A1-7 ) (Aku modelářská bruska? "dremelka")
Jinak ta reklamace vrtačky-trvala asi měsíc a půl -nechtěl jsem jim posílat, tak jsem byl na prodejně,ale i přesto, že byla z lidl shopu, tak to přijalii.
Pokud budeš reklamovat přes prodejnu takzvaně osobně, tak do těch papírů důrazně napiš svoje číslo účtu a požadavek na zaslání peněz na účet, jinak tě budou smskama a to tě budou stejně určitě ať si dojdeš pro peníze, ale to jim pak můžeš napsat na hotline, že jsi tam chodit nechceš ať to pošlou na ten účet co mají v reklamačním protokolu
pokud to ale bude na paragon tak je možný, že ty peníze vrátí na tu kartu, my jsme to dělali na Čestný prohlášení jakože nemáme doklad, tak to poslali na účet, Ale musel se dodržet ten výše uvedený postup, protože kdyby jsi fakt chtěl jezdit kvůli pár stovkám do prodejny
Jen tak mimochodem, není radno používat hobby nářadí jako profi nářadí. Je to proto, že není stavěné na dlouhodobější zátěž. Jednoduše jde o co nejlevnější výrobu pro občasné kutily. Je jasné, že chyby se týkají i akumulátorů. Jde dokonce i o neznačkové akumulátory do značkového nářadí. Nedávno mi jedna polská firma dodala dva akumulátory do Bosch šroubováku, co nešly ani nabít. Byly podezžele lehké. Ani jsem nemusel zasílat zpět, jen podal reklamaci a peníze přišly hned. Pak už jen následovala koupě originál bosch aku, které spolehlivě fungují.
Lidl má různou politiku na různé spotřební zboží a zejména záleží, jak dlouho od koupi se bude jednat.
Popíšu jen takovou ojedinělou zkušenost asi 14 dní zpátky, reklamovali jsme aku světlo zhruba po necelých 3 letech, brand OWIM...
Lidl to předal tomu servisnímu partnerovi OWIM A ten aniž by cokoliv řešil tak poslal nový kousek, evidentní uloženka kompletní balení.
Jiný způsob taky po cca 3 letech, Tam to chtěli poslat zpátky, to byl jiný servisní partner, vykoupali jsme si QR kód na poslání, no a zpátky poslali vybrakovaný, nový nepoužitý ks, tedy bez příslušenství, jen to co jsme poslali zpátky. Ačkoliv tedy na původním výrobků v ceně zhruba 13 stovek, oprava šla provést výměnu koncovky hadic, jednalo se o kompresor
3. způsob tak ti po 3 letech, kompletně shnilé trouba, tak kvůli dražší dopravit zpět, kdy museli objednat svoz, tak si to nechali nejdříve nafotit.
Takže není pravda že generálně vracejí peníze. záleží na spoustě okolností. Ale je pravda že když chcete někdy nový zboží, protože to původní jste koupili v akci třeba za 40%, no tak můžete mít smůlu, protože to zboží vám řeknou že i když ho mají tak vám ho můžu poslat jenom na dobírku a nutí vratku peněz.
Takže to za teli nelze jednoznačně odpovědět, ale pokud to koupil a vrací do 30 dnů, na prodejně, nově i v e-shopu myslím že platí 30 dnů, no tak vrátí peníze bez problémů. Výměnný myslím že dělají pouze v případech, které jsou popsaný výše. Tedy mají na to obchodně technického partnera - Založí na tu reklamaci, pokud jste dost chytří a uděláte to přes lídl, a ten partner má pak nůž na krku vyřídit reklamaci do 30 dnů takže vám většinou pošle nějakou uloženku, klidně po 3 letech, Oni si na ty reklamace drží nějaký ks na výměnu
díky za odpovědi, takže až koupím novej aku, tak aspoň vím, že při případný poruše nebude problém a vymění mi ho
Omyl, aku ti nevymění a pokud by vyměnili tak ti neběží nová záruka.
Nová záruka běží jen v případě, když si koupíš nové zboží, máš nový paragon.
Že běžela nová záruka při výměně zboží při reklamaci je minulosti, dneska už to neplatí...
Ale lze říci, že lídl má vcelku tolerantní reklamace. Jinak na prodejně mají pokyny, že sice vyžadují původní paragon ale když nemáš paragon, tak to můžeš udělat na Čestný prohlášení
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.