Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sváření plněným drátem

Od: gvfromhk odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, jsem absolutní začátečník a chci se doma naučit svařovat, budu potřebovat umět svařovat jekly nebo bet. výztuž. Bude mi stačit svářečka na plněný drát? Třeba to co maj v Lidlu?

Díky za info.

Jirka

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

armatura do betonu se nesvařuje, váže se drátem!

slon

Hádal bych se ...

@diesel

většinou se váže jak píšeš, ale když týpkové při řezání drážek pro vodiče naříznou i výztuž, tak pak se musí přivařit příložky, před rokem toho bylo dost. Navíc na tohle je třeba mít extra kvalifikaci pro betonářskou výztuž

Slone-klidně se hádejte, Za posledních asi 30 let jsem neviděl vařit armatury, naposledy při výstavbě paneláků kdy se armatura mezi panely vařila.

Bobane i v totmo případě se příložky nevařily ala vyvázovaly se také drátem. Ale možná jinde u jiných firem?

@diesel

tam šlo o to, že týpkové nařezaly železobetonové stropy zespodu-měli řezat jen do hloubky betonu, ale řezali hloubjejc a vzaly hodně i spodní výztuž stropů(která je v hloubce cca 2cm), což je blbý. Sice by to vynesly ostatní pruty, ale spíš jde o ten princip kvality. Samozřejmě strop by se neměl řezat zespodu ideálně vůbec.

Tady máš počteníčko

Způsoby výroby be/...

Jo tak tohle je jiný případ než myslím já. To se pak nedá nic jiného udělat!

re4zon
hodnocení

0x
Reknu ti jen to co mam odposlouchano od skutecnych svarecu. 1. Neuc se s lacinym kramem, profik s nim delat zvladne, ale bude u toho dost nadavat. Kup si aspon slusny inventor a nauc se mma. 2. Neuc se to sam, zaplat si zaskoleni. Jednak se to naucis nekolikrat rychleji, druhak se nebudes muset dohadovat s pojistovnou, kdyz nahodou vyhoris.

hodnocení

0x

Tu máte popísané,ako je to s tým trubičkovým drôtom,sú to vyhodené peniaze.

poradte.cz/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma jak se naučit svařovat