Nejste přihlášen/a.
Navazuji na svůj předchozí dotaz odsud: poradte.cz/...
Jen připomenu, že minulé úterý mi nechal bývalý majitel bytu odpojit elektroměr a já řeším jeho znovuzapojení.
Celé se to zkomplikovalo. Měl jsem sice ve středu doma revizního technika, napsal mi revizní zprávu. Mezi jističi ale byla nějaká mezera, sdělil, že to může být problém a že technik z ČEZu by mohl odmítnout elektroměr zapojit - vzal tedy kus plastu a tu díru zalepil.
Jenže dneska tam byl technik ČEZu, aby tedy elektroměr zapojil a nechal u hodin papírek se vzkazem - cituji "To není dobré krytí, prosím o dodání originálu."Nic víc, bohužel na sebe nenechal telefon, abych se doptal, co konkrétně požaduje.
Řekl jsem to reviznímu technikovi, a ten se divil, že prý to takto dělá pořád (že zalepí díru mezi jističi kusem plastu) a že nikdy problém nebyl a technici ČEZu normálně elektroměr vždy zapojí. A že neví, co s tím, ale že by se snad mělo jednat o jakési "IP krytí", jenže to on nedělá.
Volal jsem na infolinku ČEZu a tam opět nastal problém, že se se mnou nechtějí bavit, jelikož nemám klientské číslo (ještě nejsem zákazníkem ČEZ Distribuce, teprve zpracovávají mojí smlouvu), ale vysvětlil jsem jim obecně problém a operátorka mi řekla, že neví, že se mám zeptat revizního technika. Jenže ten nic neví, jak už jsem psal výše.
Tak teď nevím, co dělat. Bohužel v našem městě je jen jeden revizní technik, a ten od toho dává ruce pryč, prý si mám sehnat odbornou firmu. Jenže já netuším, co přesně technik ČEZu požaduje, jelikož u hodin nechal jen ten papírek se vzkazem "To není dobré krytí, prosím o dodání originálu."Máte zkušenosti s těmito nestandardními situacemi, jaké použít páky a zjistit, jak dál postupovat? Už si nevím rady, revizor to háže na technika, technik na revizora...