Jak se dělá špaleta?

Od: Datum: 08.10.14 21:38 odpovědí: 12 změna: 22.10.14 21:08

Dobrý den,

jsem sice amatér, ale rád bych se přiučil.

Neporadil by mi někdo jak se dělá špaleta? Jakmile mi v bytě budou měnit okna, rád bych si zbytek včetně zednických prací udělal sám, nevím však zatím jak na to.

Děkuju

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.10.14 21:58

kolem oken dejte(nalepte) polystyren-rychlejší jednodušší

Ohodnoceno: 0x

Od: hubas*
Datum: 08.10.14 23:44

Pokud se jedná o vnitřní špaletu, tak rychlejší a jednodušší to sice je a dělá to tak mnoho řemeslníků z Vámi uvedených důvodů, ale je to špatně! Takové vyhotovení se totiž chová obdobně jako vnitřní zateplení, tj. posunete si rosný bod směrem do interieru a to může (ne vždy musí) být zdrojem problémů (kondenzace, plísně...). V případě vnějšího zateplení se rizika minimalizují. Kolik potřebujete vyrovnat?

Datum: 09.10.14 08:22

doporučuji kouknout zde:

http://milancukrar.papricka.cz/pazdera/#1

a probíhající debatu zde:

https://www.poradte.cz/domacn…ateplit-venkovni-spaletu.html

doplněno 13.10.14 21:10:

popsat jedině slovem, najděte si men on line na skype, či ICQ. Někteří najdou i telefon.

Ohodnoceno: 2x

Od: senlin
Datum: 12.10.14 12:05

Děkuji, nějak popsat by to nebylo možné? Chtěl bych se to naučit. Ani video návod jsem nenašel :(

Datum: 13.10.14 21:50