Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dodavatel internetu

Od: beata* odpovědí: 2 změna:

Má dodavatel internetu povinnost mě informovat když zlevní tarif, za který již 4 roky platím? Nechali mě platit další 3 roky více aniž by mi dali vědět že můj tarif zlevnili. Samozřejmě bych čekala, že mi ho automaticky zlevní sami. Nestalo se ani jedno. Díky

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ifkali*
hodnocení

0x

Zdravím,

řešila jsem podobný problém s poskytovatelem internetu a to, ale, že navvyšoval měsíční platbu a neinformoval a při mém tlf. dotazu mi bylo sděleno, že když jdu do obchodu, tak mě taky nikdo dopředu neinformuje co stojí rohlík, že se mám průběžně informovat já sama.

To se jednalo o navýšení kvůli zvednutí DPH

poradte.cz/...

Takže mně poskytovatel internetu sdělil, že nemají povinnost mně informovat.

...A ve smlouvě mám, že mně mají informovat.

Co máte ve smlouvě?

doplněno 17.09.13 11:04:

Bych chtěla i změnit poskytovatele internetu, ale po zkušenostech s nimi, nemám odvahu do toho mantiria jít, je to nějaká odnož O2.

Zajdete přímo na pobočku se smlouvou, pokud´ tam máte jak já, že Vás mají informovat . Na infolinkách nic nevyřešíte , akorát se nas...štvete.

 

zvidavajanca*
hodnocení

0x
Zalezi na smlouve. Pokud uzavirate na urcitiu dobu, tak se v dane dobe cena nemeni.
Dale akce muze byt jen pro nove zakazniky.
A rejpava - neni to dodavatel, ale poskytovatel.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]