Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Varování před studiem MAXX kuchyně

Od: danina* odpovědí: 6 změna:

Zdravím všechny,ráda bych touto cestou každého varovala před kuchyňským studiem MAXX KUCHYNĚ, mají pobočku např. v Průhonicích nebo na Černém mostě. Půl roku od plánovaného dodání kuchyňské linky ji mám neúplnou a s vadami, reklamace je zdlouhavá, nemám vůbec pocit, že by mě brali vážně, a to jistě proto, že jsem celou zakázku musela zaplatit předem, ještě před dodáním. Byla to největší chyba a každého proto chci varovat . Musela jsem si vzít právníka a vše nakonec zřejmě skončí u soudu.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kejki3
hodnocení

0x

poradte.cz/... Stačí použít Google před koupí. Poku není vada odstraněna do 30 dnů, máte nárok na odstoupení od smlouvy.

1357
hodnocení

0x

o firmě MAXX KUCHYNĚ zde: www.kuchyne.bz - děs a hrůza

darek
hodnocení

0x

Take bych rad prispel svou zkusenosti s Maxx kuchynemi do diskuse. Kuchyni jsem u teto firmy porizoval na podzim a jsem s ni spokojeny. Vse probehlo naprosto v poradku, prodejci byli super. monteri v norme a nastesti jsem zadnou reklamaci resit nemusel. Nechapu, proc se podivujete nad tim, ze jste musela platit predem - vloni jsem si koupil novy byt a za vsechno jsem musel platit predem, vcetne bytu. Jinak by mi zarizeni ani nedovezli - prece nebudu resit doplatek s nejakym zavoznikem, to je logicky.

honza123*