Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Montáž CD profilů parotěsná folie

Od: lukasss* odpovědí: 16 změna:

Dobrý den, při rekonstruci podkroví, přesněji šikmých stěn jsem chtěl postupovat takto:

Vata 16 cm mezi krokve-10 cm pod krokve-na bok krokve připevnit nástavec krokvový pro přichycení parozábrany a stavěcího třmenu- uchycení CD profilu-sádrokarton.

Řešení se mi líbí, ale když jsem si zjistil cenu krokvového nástavce (33 Kč), tak jsem od to upustil a použiji místo toho závěs CD krokvový. Potom ale parotěska bude mezi CD a sádrokartonem (asi).

Jsem v tomto laik, tak mi prosím řekněte, jestli to tak může být. Popřípadě mi navrhněte něco jiného. Dále bych potřeboval pomoc s výběrem parotěsné folie a pásky.

Předem děkuji.

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ludak*
hodnocení

0x

Běžně se dělá folie na cd.

hodnocení

0x

Lukáši, až sem dorazí Standa určutě dá několik skvělých fotek. Já je sice mám taky od něj, ale nějak je někdo začal zneužívat, takže je mám schované.

Pokud dáte parotěsku na CD jak se to standardně dělá, tak je třeba zvolit folii k tomu určenou třeba Juatfol Al 150(170). Jsou folie málo, středne a vysoce parotěsné. Dále se třeba podlapují aby chránili vpich po šroubku.

Nebo se udělá další konstrukce...

cukrar.rajce.idnes.cz/...

OK?

standam*

Tak su tu:)

Je to jak pise Milan, pokud budes davat folii mezi CD a SDK, tak jedine tu co navrhuje Milan a v koupelne nalepit na CD resp. folii v miste CD pasku viz. Milanuv odkaz.

Zde dole jsou nejake fotky

www.poradte.cz/do/...

lukasss*
hodnocení

Díky Vám za odpověď. Takže jestli to dobře chápu, tak na CD si dám oboustranou lepící pásku pro uchycení parotěsky, pak dám parotěsku a pak tu pásku JUTADACH TKD SUPER. Pro ostatní napojení parotěsky, kde nebudou vruty, mám dát stejnou pásku nebo může být obyč? A co napojení parotěsky a zeď(nebo trám)?