Nejste přihlášen/a.
dobry den, na uvod podotykam ze jsem laik a ze tento dotaz jak jsem zjistil uz tady (podobny byl).
mam stejny problem a jedna se o to ze jsem vymenil zarivku (trubici) za novou TL D 36W/840 nejaka philips...ale svetlo se mi po zasunuti do patek zarivky objevi po krajich...pak protacim a letmo blikne svetlo zarivkove asle to jen tak na pikosekundu...dela mi to ted najedniou u 3zarivkovych svetel najednou...odesly ale postupne...stari toho muze byt tak 7let.
koupil jsem laicky starter...valecek a pak otevru kryt a ejhle...vnitrek zarivky je jiny nez jsem cekal...foto posilam a prosim co a cim pripadne nahradit...jak se co spravne jmenuje...diky
No z těch fotek se bohužel nedá jednoznačně určit, kudy na to. Jestli tam není nikde žádný šroubek, který by kryt držel (velmi pravděpodobné) tak bude kryt možno odstranit jen rozpáčením v některém spoji, otázka je kde je ten vhodný a jak se vnitřek vysouvá ven, může to být i do strany ve směru vodičů. Nebo je provedení nerozebíratelné a vodiče by bylo nutné uštípnout. Nový předřadník bude snad přístupnější.
podarilo se..posilam dalsi foto...horni predradnik je ten ktery bych tam chtel dat...ted resim zapojeni kabliku...
v leve casti ty draty (L,N cerveny modry zapojim stejne)...v prave casti noveho predradniku jsou diry F2...tam dam bily kablik vedouci zprava...
a ted zbyva nekam zapojit levy kablik jelikoz v novem predradniku neni misto nikde vlevo jak u stareho...pichnu jej do zaznacenych der F1 jak je na fotce zobrazeno?
jeste dotaz...musim pajet nebo muzu jen prichytit nejak jinak...drobny sroubek apod?