Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vstupní hodnoty autorádií

Od: aredak odpovědí: 7 změna:

jsem těžký laik - jaké jsou vstupní hodnoty autorádií. Vím pouze že 12 V (stejnosměrný). ale cca minimální - max. ampéráž nevím?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Údaj by měl být uvedený na každém autorádiu. Jiank obdobný problém se tu už jednou řešil:

poradte.cz/...

aredak
hodnocení

Vážený ... nevím z jaké pozice mi poskytujete radu ale...Na počátku dotazu jsem uvedl jasně, že jsem v podstatě v tomto oboru "debil". Ovšem ne zase takový, že bych potřebné údaje na rádiu nepřečetl - pokud by tam byly. Jinak vaše další skvělá rada i s odkazem je bezpředmětná poněvadž na uváděný dotaz nebylo 295 odpovězeno a proto byl vyřazen. Jinak doporučuji obdobnými radami nazatěžovat systém a nedráždit tazatele

Své rady poskytuji z pozice poradců, tak jako spousta vynikajících kolegů zde na Poradte.cz
Co se týká mé druhé odpovědi, tak zmíněná diskuze byla po 260 dnech uzavřena, protože na ni nikdo další již dlouhou dobu neodpověděl. Diskuze nebyla ani v nejmenším vyřazena. Jinak pokud by jste mnou uvedenou si diskuzi četl, zjistil by jste i odběry autorádií.
Zatěžování systému není vaše starost.

e250td*
hodnocení

0x

Běžně 11-16V,odběr dle výkonu .Je to opravdu rozdíl ,například starší radia 2x5w,a nová,4x45w .

tozinek*
hodnocení

0x

záleží na kusu. osobně bych připojil 12V/ 500mA až 1A, vložil do okruhu ampermeter a změřil přesný odběr, tedy při zatížení rádia.

Tozinek

zaspal jste dobu o 35 let kdy jsme montovali radia Spider s výkonem 1 x 3W. Současná radia mají výkon 4x 40W při napětí 14,4 V. Na tento příkon je potřeba dimenzovat napájecí vodiče i pojistku. Při slabém prúřezu nap. vodiči by docházelo při špičkách k úbytkům napětí, tedy k zmenšení výkonu a zkreslení. Nic neměřte, ať vám autoelektrikář připojí radio vodičem a pojistkou aspoň na 12A.

tozinek*