Zdravím prosím o radu. Z auta mi začal unikat olej s tím že mechanik výměnil olejové víko ( 2500) ... po jeho výměně stále olej uniká. Stím že fakt se tvoří jen malé kapičky pod podvozkem...Může to být i zbytek uniklého oleje? nebo se mám zaměřit na jiný komponent? Auto Golf 4 1.9 2002.
To by nějak výrazně unikat olej neměl (aby kapal na zem).
Fušeřina mechaniků. Naprasený vrstvy silikonů, těsnění staré, potlučené dosedací plochy vík motoru, špatně odmaštěné a očištěné dosedací plochy vany a vík.
Někdo to prostě musí udělat pořádně. Je to ovšem špinavá práce. Nikdo si nechce moc dělat nepořádek mytím a pak si špinit ruky na blbě udělaném motoru.
Potom je ten přístup k práci takový, že i ta práce stojí za prd.
Buď si to udělej sám a nebo hledej někoho, kdo dělá pořádně a má vybavení a prostory na takovou práci, jak popisuji úkony nutné k provedení opravy.
Klidně i prasklinou v bloku. A nemusí jen kapat ven. Něco i sežere.
Bez umytí úniky neuvidí nikdo pořádně. A mě se ptáš, když jsem ten motor ani neviděl a tazatel už vůbec ne, když si nechá auto opravovat a napíše "olejové víko 2500"?
007cz
Takže nevíš, hlavně, že víš, že jsou všichni lemplové.
Pokud mu tam tazatel vezl auto na opravu úniků, tak není nic jednodužšího, než na umytém motoru pozorovat, kudy olej vzlíná a kape. Na to nemusí být nikdo mechanik.
asd1
Pokud zadal opravu úniku oleje a po opravě to furt chcije tak ano v servisu je lempl který práci ojebal. Reklamuj. Pokud chceš vědět odkud to teče tak utri hadrem,projed a uvidíš. Olejové víko je co?
007cz
Neřadím a urážíš mě ty. Víš mám delší zkušenost a ta mě naučila, že ti co všechno umí nejlépe, (většinou jen ústy),jsou neomylní, kritizují druhé, tak jsou ty největší lopaty.
Takže chválím všechny mechaniky, kteří si vzali peníze za práci a materiál a závadu neodstranili.
Kdybych Vás nepochválil, tak jsem podle Jamese Bonda za největší lopatu od bagru já sám, který poradil nejprve umýt motor a pak pozorovat kudy teče olej a podle toho ono místo opravit.
Mytí motorů u nás dělají jen někde anebo odkážou tam, kde to dělají! Nějaké "hledání konkrétního místa úniků" fakt nikoho nezajímá ..Alespoň o takovém servise nevím..Pokud to měl tazatel oblité nahoře okolo víka ventilů, tak mu asi vyměnili to těsnění víka ventilů a dál neřešili.Nikdo nebude na staré plečce hledat úniky pokud zákazník nevypadá jako "oslíčku otřes se" od pohledu...Sját se "svoblitým" motorem chce málokdo
Odpověď zní..Ano, ty kapky mohou být pozůstatky toho předešlého úniku před výměnou těsnění nějakého víka..Protože to celou dobu někam teklo a tam se to hromadilo. Pokud víte které konkrétní těsnění se měnilo, tak pozorujte to místo, kde se to měnilo..Samozřejmě to může prolínat i jinde, kde se nic neměnilo,pokud se to neumylo celé po té vaší-opravářově výměně..Na každém motoru je gufer a různých těsnění mraky..
domin
Vymej to na wapce pořádně, použil bych klidně nějaký čistič na motory za pár korun ať pak hned uvidíš odkud to jde.. Pokud to jde z pravé části pod nárazníkem je to na 100% intercoller
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.