Nejste přihlášen/a.
1. Kapaliny se nemíchají, ať už výrobce plácá co chce (hlavně ne zelenomodré s růžovejma)
2. Životnost inhibitorů koroze co chrání soustavu zevnitř proti korozi májí cca 6 let, takže vylej celou náplň z auta za studeného stavu a pomalu napusť namíchanou směsí na nějakou teplotu té růžové mezi risky MIN a MAX. Nikdy až na MAX.
Mixem růžové se zelenou vzniká směs, která nechrání motor a těsnění odejdou. Hlavně těsnění pod hlavou motoru. Maximálně zůstane ta zámrznost.
Barvy lze míchat - růžová/fialová a modrá/zelená. NESMÍŠ růžovou nalít do zelené.
V tom případě lze - jen z toho bude jiná barva.
Do jakých minusových teplot původně byla? Jakých hodnot dosahuje dnes a po kolika letech je od výměny?
Mám zkušenost, s kapalinou G12 že po pěti letech klasla zámrznost jen o cca2° a dolil jsem do dobře fungující chl. soustavy za tu dobu jen cca 0,2l vody
Když to bylo naředěno na minimálně -25°C tak bych dolil jen a pouze vodu , je na každém jakou, zda-li kohoutkovku , demineralizovanou nebo destilovanou. Protže píšete nezo -50 a -60 ;Ctak už tuplem bych nevynýšlel jako kapalinu a dolil jen vodou! Mezi námi-i úpokud by byla nemrzka jen na -5°c tak se jen na dobu určitou znepojízdníte nic víc.Směs paky zatuhne-vytvoří krystalky ale nic se s motorem (chladicí soustavou nestane!).Ve smyslu jakože by to blok, hlavu, chladič... roztrhlo=neroztrhne !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.