Nejste přihlášen/a.
Může tam být v bypass kanálu v kostce ABS nahnaný vzduch a ten je teď po rozběhnutí čerpadla ABS se zbytkem kapaliny stlačený a tlačí do kapaliny okruhu nějaké brzdy?
Nevím, ale ABS kostku je nutné vždy odvzdušnit kolo po kole a vždy diagnostickou operací, kdy se rozběhne čerpadlo nuceně.
Jendo, když nevíš, jak pracuje ABS jednotka hydrauliky, tak neraď.
Průchozí je jen provozní "vedení"při aktivaci ABS se to odkloní pomocí solenoidů a použije se ve schematu to bile vedení s čerpadlem.
Velice laicky řečeno...
proto si diagnostikou otevře i ten běžně nedostupný kanál s čerpadlem a kapalina se vymění i v něm. Přístup do něj je pouze při aktivaci ABS brždění nebo diagem!
Gumidku, už jsi fakt trapný.
Všeobecná upozornění k odvzdušnění
brzdové soustavy
♦ Odvzdušnění brzdové soustavy je popsáno pro
přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd
-ROMESS S15-.
♦ Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se
provádí stejně jako u vozidel bez ABS.
♦ Používat jen novou brzdovou kapalinu ⇒ Kap. 00-3.
Odvzdušňování se provádí podtlakem přes odvzdušňovací šroub na každém brzdovém třemenu. Rychlé, snadné.
Vysvětlit s dá vše ale ne VŠEM !
Jo tak to je ono? A dokážeš pochopit psaný text?
Odvzdušnění brzdové soustavy je popsáno pro přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd -ROMESS S15-.
Tuhle větu si asi přehlédl, nebo se Ti nehodí do teorie?
Lobo, je to neznalec nebo servisák co pamatuje V3Sky.
Dočítej celou kapitolu 47-4 třeba pro Fabie s ABS
Dùležité pro vozidla s ABS/EDS/ASR
EDS/ASR/ESP
pøíp. ABSI
Jestliže došlo k tomu, že jedna z komor nádobky na brz-
dovou kapalinu byla prádzná (napø. byl-Ii brzdový systém
netìsný), je nutno pøes funkci "Uvedení do základního
nastavení" diagnostického pøístroje -V.A.G 1552- hy-
draulickou jednotku odvzdušnit.
A Pozor!
U vozidel s A BS/EDS/A SR pøip. A B S/ED S/A SR/ESP
je nutno pøi doplòováni brzdové kapaliny pomoci
pøistroje pro plnìni a odvzdušòováni
brzd
-ROMESS S15- dodržet tlak nejménì 0,2 MPa
(2 bar).
Jestliže je plnicí tlak nižší než 0,2 MPa (2 bar) není za-
ruèeno správné odvzdušnìní hydraulické jednotky.
Rozlišení mezi ABS, ABS/EDS/ASR
ASR/ESP
Takže neraď. Jsi nebezpečnej pro ostatní, kteří neví, jak to je a jak se to správně má dělat!
Já na to kašlu. Já na rozdíl od Jendy22 s tím pracoval a vím, že plnička to stále doplňuje při odvzdušňování a tak se kostka nezavzdušní. Pokud se to dělá postaru a zavzdušní (nádobka prázdná), tak se musí přes diag otevřív ventily a rozběhnout čerpadlo a kostku odvzdušnit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.