Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zavzdušněná jednotka abs

Od: radovan odpovědí: 11 změna:
Zdravím, (předem píšu jedná se o audi a4 b6 1.9tdi 2001 96kw) jakým způsobem se projeví zavzdušněná jednotka abs? Přibržďují mi přední kola (někdy povolí když auto dlouho stojí, někdy 200km bez problému a někdy to brzdí pořád) brzdiče a všechno toto mechanické funguje bez problému, kola jsou zabržděné dokud nepovolím ovzdušňovák, pak kola povolí. Hadici jsem vyměnil a přestalo to přibržďovat, jenže po 150km začalo zase. Když jsem repasoval brzdové třmeny, nejspíš jsem zavzdušnil jednotku abs a nemohl jsem sehnat nikoho s diagnostikou abych to ovdvzdušnil, jel jsem párkrát aktivovat abs na mokrou trávu, z naldobky se vyvalilo desítky obrovských bublin a dolíval jsem brzdovku dokud to nepřestalo. Pak to brzdilo normálně. Kamarád ale říkal, že se to takhle nejspiš neodvzdušnilo jak by mělo a zavzdušněná jednotka abs by mohla zapříčinit přibržďování kol. Mně by to dávalo smysl opačně tedy. Může bylt na tom něco pravdy? Případně po čem se ještě mrknout? Díky

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar milancukrar

Přestaňte se napadat a urážet.

 

hodnocení

0x

Může tam být v bypass kanálu v kostce ABS nahnaný vzduch a ten je teď po rozběhnutí čerpadla ABS se zbytkem kapaliny stlačený a tlačí do kapaliny okruhu nějaké brzdy?

Nevím, ale ABS kostku je nutné vždy odvzdušnit kolo po kole a vždy diagnostickou operací, kdy se rozběhne čerpadlo nuceně.


doplněno 28.05.22 01:01:

Jendo, když nevíš, jak pracuje ABS jednotka hydrauliky, tak neraď.

Průchozí je jen provozní "vedení"při aktivaci ABS se to odkloní pomocí solenoidů a použije se ve schematu to bile vedení s čerpadlem.

Velice laicky řečeno...


doplněno 28.05.22 01:05:


proto si diagnostikou otevře i ten běžně nedostupný kanál s čerpadlem a kapalina se vymění i v něm. Přístup do něj je pouze při aktivaci ABS brždění nebo diagem!

Zavzdušněná jednotka abs
jenda22
Nic takového. Odvzdusnite normálním způsobem. Přibrzdovani by mohlo být způsobené minimální vůli mezi pedálem a brzdovým válcem. Tyto pohádky jsou stále dokola. Aby jsou otevřené kanálky, které se po aktivaci přivítají. ABS je a musí být průchodné při poruše. V servisním manuálu se píše že se odvzdusnuje vozidlo s ABS i bez shodným zpusobem.
lobo*

V servisním manuálu se píše že se odvzdusnuje vozidlo s ABS i bez shodným zpusobem.

Máš na ten manuál nějaký odkaz nebo jeho sken? Nebo je to jen Tvá doměnka?

 

jenda22
hodnocení

0x

Gumidku, už jsi fakt trapný.


doplněno 29.05.22 12:24:

Všeobecná upozornění k odvzdušnění
brzdové soustavy
♦ Odvzdušnění brzdové soustavy je popsáno pro
přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd
-ROMESS S15-.
♦ Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se
provádí stejně jako u vozidel bez ABS.
♦ Používat jen novou brzdovou kapalinu ⇒ Kap. 00-3.

Odvzdušňování se provádí podtlakem přes odvzdušňovací šroub na každém brzdovém třemenu. Rychlé, snadné.

Vysvětlit s dá vše ale ne VŠEM !

lobo*

Jo tak to je ono? A dokážeš pochopit psaný text?

Odvzdušnění brzdové soustavy je popsáno pro přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd -ROMESS S15-.

Tuhle větu si asi přehlédl, nebo se Ti nehodí do teorie?

Lobo, je to neznalec nebo servisák co pamatuje V3Sky.

Dočítej celou kapitolu 47-4 třeba pro Fabie s ABS

Dùležité pro vozidla s ABS/EDS/ASR
EDS/ASR/ESP
pøíp. ABSI
Jestliže došlo k tomu, že jedna z komor nádobky na brz-
dovou kapalinu byla prádzná (napø. byl-Ii brzdový systém
netìsný), je nutno pøes funkci "Uvedení do základního
nastavení" diagnostického pøístroje -V.A.G 1552- hy-
draulickou jednotku odvzdušnit.

A Pozor!
U vozidel s A BS/EDS/A SR pøip. A B S/ED S/A SR/ESP
je nutno pøi doplòováni brzdové kapaliny pomoci
pøistroje pro plnìni a odvzdušòováni
brzd
-ROMESS S15- dodržet tlak nejménì 0,2 MPa
(2 bar).
Jestliže je plnicí tlak nižší než 0,2 MPa (2 bar) není za-
ruèeno správné odvzdušnìní hydraulické jednotky.
Rozlišení mezi ABS, ABS/EDS/ASR
ASR/ESP

Takže neraď. Jsi nebezpečnej pro ostatní, kteří neví, jak to je a jak se to správně má dělat!

Zavzdušněná jednotka abs #2
007cz
Chlapáci, čeká vás dlouhá debata a pár urážek...
poradte.cz/...

Já na to kašlu. Já na rozdíl od Jendy22 s tím pracoval a vím, že plnička to stále doplňuje při odvzdušňování a tak se kostka nezavzdušní. Pokud se to dělá postaru a zavzdušní (nádobka prázdná), tak se musí přes diag otevřív ventily a rozběhnout čerpadlo a kostku odvzdušnit.

Ty ventily je fakt třeba při odvzdusneni otevřít.
jenda22
Kdyz to jde delat slozite, tak si to tak delejte. Me brzdy funguji metodou postaru perfektne, STK na valcich na jednicku a repasoval jsem komplet brzdy s dokonalym vyprazdnenim. Nezvante o nebezpečnosti. Jste trapny. Ze neco neumite neni moje chyba. ABS je na autech spoustu let a drive diagnostika byla jen nekde. Jak mohli mechanici takova auta servisovat bez diagnostiky nikdy nepochopite.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]