Kódovník popisuje,vadnú váhu vzduchu,nevierohodný signál čidla teploty vzduchu a vysoký signál tlaku vzduchu. Takže buď je vadné niektoré čidlo na saní alebo je niekde netesnosť sania.
Vysoký tlak na turbu znamená, že elektronika nedokázala dostatečně rychle regulovat turbo. To znamená že máte zadehtované turbo a nejspíše taky i motor. Důvody pro nedostatečnou regulaci turba ale mohou být i jiné. Nejčastěji se to řeší repasem/výměnou turba.
Navic podrobnější vysvětlivky k chybovým kódům se dají podle značky dohledat na netu takže pak máš i stou hračkou za stovku stejný výklad jako z diagnostiky. Když přidáš prográmek Torque tak ten ti dokáže s tím laciným Obd zázrakem načíst i plnící tlaky, data lambda sondy a podobné podrobnosti tak jak je dostává řídící jednotka. Dokáže i mazat chyby a dokonce ti vyčte i údaje o tom kdy někdo chyby mazal před tebou. Samozřejmě to není profi řešení ale pro amatéra úplně stačí. Problematické použití je akorát u frantíků ale s těmi mají problémy i obyčejnější profi přístroje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.