Nejste přihlášen/a.
Já bych to spíš viděl na prosakující gufero na klice. Olej se pak dostává po řemenici na řemen, naleptává ho a částečky oleje a gumy pak špiní vše kolem. Další možnost je špatná souosost kladek řemene, ty pak řemen odírají a výsledek je stejný. Není náhodou řemen na jedné z kladek přesazený o jednu drážku?
Nový řemen dobře nasazený a dobře napnutý toto dělat nemůže a obvykle ani nedělá.
Řemeny Rubena a Contitech to určitě nebude dělat (i jiné).
Vyměň si gufero na klice. Zařaď 5ku, zatáhni ručku a nasaď pořádnou golu tuším 24 nebo 30 (favo mělo 30) s prodloužením a trhákem a povol šroub řemenice kliky.
Stáhni řemenici, vymej kolem víko a řemenici se šroubem v benzínu a dej nové gufero. Nejlépe to hnědé.
Určitě ten řemen nabírá špínu s olejem odspoda. Nebo sákne těsnění vany.
Řemen nepřešponovávej, jinak odejde ložisko altu nebo hůře pumpy.
Před nasazením nového řemenu pořádně prostříkej třeba sprejem na brzdy drážky všech řemenic od špíny z olejů a jiného sajrajtu.
Pak bude mít řemen přilnavost a nemusí se tak šponovat.
047103085
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.