Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nesvítí světla

Od: kaira odpovědí: 20 změna:
Zdravím. Čím by mohlo být, že mi u Felicie nesvítí světla ani blinkry? Pojistky to nejsou..

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Protože jsi skoro nic nenapsal, tak to může být čímkoliv.

doplněno 05.01.20 10:25:

@kaira: Promiň, ale to se pak těžko radí, když člověk nemá základní informace. Pak je asi i zbytečné ti říkat, abys vzala měřák (multimetr) a zkusila měřit od baterie postupně po kabelech kam až ti jde napětí. To by totiž byl normální způsob hledání závady.

Co se té páčky týká, může to být ta závada. Ovšem Felda má na spínání světel relátka a s "usmaženou" páčkou světel jsem se tudíž ještě nesetkal.

kaira
hodnocení

A co chcete vědět? Nejsem elektrikářka, nerozumím tomu. Kromě blikaček (směrovek) nic nefunguje, ani na palubovce ty označující světla..

hodnocení

0x

Houkačka jde? Startovat jde normálně? Mrkni na ten drát , tuším že je žlutý co jde na cívku starteru, přes něj se uzavírá obvod do odlehčovacího relé přes které jsou zapojený světla a i různé obvody... Ale pokud startuje, tak bych to viděl asi na "usmaženou" páčku světel ... To je taková nejčastější závada... Kdyby, tak jedna rada... Nekupuj úplně tu nejlevnější, už jsem se setkal, že jedna byla vadná rovnou z výroby a druhá vydržela 3 měsíce... Lepší je jít do značkové... To jen kdyby...

kaira
hodnocení

Houkačky jdou to je jediné co jde. Startovat jde beze změny..

tak bych dal snad opravdu ruku za tu páčku... No zkus koumnout..A světelná houkačka taky nic?

A když dáš nouzová světla, všechny blinkry aby blikaly..

Tak pokud nejde nic mimo tak možná tedy to odlehčovací relé, přes něj totiž jde většina spotřebičů...

Ještě jedna věc, podsvětlení palubní desky jde? A třeba ventilátor?

Mrkni na:

poradte.cz/...

kaira
hodnocení