Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Při určité rychlosti padá do nouzového režimu

Od: zborek odpovědí: 20 změna:

Dobrý den. Mám octavii 1.9 tdi, 81kw AHF. Nedávno jsem tu řešil, proč mi to padá do nouze a každý řekl, že to bude zanesené turbo. Chtel jsem to řešit, ale jako první jsem na zkoušku dnes chtěl vymenit všechny podtlakové hadičky. Jenomže, tahal jsem za jedno Tčko a rozlomilo se mi v ruce na 3 kusy, tak jsem si rekl, že musím jet pro druhé. Měl jsem tedy odpojené všechny hadice od n75 (včetně té, která vede do té baňky na turbu). Tak jsem si řekl, že to zkusím. No a zase nouzový režim. Je jedno kolik mám otáček na který kvalt, ale jak se objeví rychlost 120-130 km za hodinu (na vsechny kvalty) tak to spadne do nouzového režímu. Jen připomenu, že naposledy jsem měnil trysky ve vstřicích a pri tom tento problém přestal asi na 2 měsíce(mohlo by to mít nejakou souvislost). Neví někdo, co to může dělat, kromě toho turba? Zkoušel jsem 2 váhy vzduchu taky bez výsledku. Děkuji mockrát za jakoukoliv odpověd.

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

turbo
16.10.18 13:19
hodnocení

1x
Turbo

 

vernon
16.10.18 14:28
hodnocení

1x
Turbo

 

007cz
16.10.18 18:01
hodnocení

0x

Turbo

 

break
hodnocení

0x

turbodmychadlo...

 

azurit*
hodnocení

0x
zanesena regulace turba a dost pravdepodobne i vadna plechovka (podtlakovy regulator)

 

berger*
hodnocení

0x

Hm,turbo nechcete slyšet,tak nabídnu alternativu - vento 1,9tdi,ale 66kw. Chovalo se stejně,potom jsem přišel na to .že je nízký tlak oleje. Je to dávno,už si to přesně nepamatuji,tuším,že tam byla dvě čidla tlaku oleje. Při malé rychlosti ok,při vyšší přes kilo čerpadlo oleje nestíhalo a to druhé čidlo to shodilo. Podotýkám,najeto asi 700 tisíckm...

007cz

čidlo mazání by ti řvalo na přístrojovce a nehodí ti to do nouzáku

berger*

Nooo,to auto byla dročka v šíleném stavu... Neřvalo,rovnou spadlo. Oprava spočívala v koupi nového a vento šlo do šrotu. Tím nevylučuji,že tam byla i jiná vada,dál jsem to nezkoumal. *smich*

 

zborek
hodnocení

0x
Četl to někdo celé? Dobře, pokud je to turbo, tak proč je stejná závada i když nejde tlak do turba?
007cz
Protože ta regulace nefunguje a nejde tam tlak ale podtlak

 

lordweb24*
hodnocení

0x

Když je odpojené turbo tak to nemůže snad ani jet normálně, ne? A proč nepokračujete tady? poradte.cz/...

zborek
No právě, a proto je zvláštní, že i tak je chyba pořád stejná. A 1,2 a 3ti kvalt turbo tlačí až do maxima v pohodě, ale až jak se muži dostat na 4, nebo 5 na 120km v hodině tak spadne výkon tak, ci tak. Nepokračoval jsem, protože mi přišlo divne to co tady psát do odpovědi ke své otázce.

 

nikdo*
hodnocení

0x

Nevím, jestli vám moje zkušenost k něčemu bude. Ford Galaxy, 1,9 TDI, PD, 85kW. Závada: při překročení otáček přes 3000, na 3,4 a 5 spadl do nouzáku. Nepříjemné hlavně při předjíždění. Důvod: vadné podtlakové čerpadlo, opraveno v servisu, prý?opravnou sadou?. V každém případě, po opravě to šlape jak má. A taky mi spousta lidí říkala, že je to turbo. Nebylo. Tak vám přeji, ať je to ve vašem případě, taky něco levnějšího.


doplněno 17.10.18 18:55:

No mě to na 1 a 2 taky šlo do otáček bez problémů. Až na 3 to začalo dělat problémy. V servisu mi bylo řečeno, že jsou lopatky turba natáčené právě tím podtlakem. Co já vím? :)

zborek
Děkuji za normální odpověď. Bohužel to asi nebude můj problém, protože s tlakem nejspíš problém nemám. Já to můžu tlačit na 1,2,3 a turbo tlačí až nějak do 4,5t otáček, ale jak zařadit 4, nebo 5tku a dostanu se na rychlost 120km tak nouzak. (Přitom na 4ku zhruba asi 3100 otáček a na 5tku 2600)Proste jen při té rychlosti, takže si nemyslím že to dělá regulace, když ostatní kvalty táhne turbo jak má. Ale děkuji za podělení se zkušeností.
007cz

nikdo..už několik dní se tu řeší nefunkční regulace turba, která je ovládána ovládaná podtlakem, variabilní naklápění lopatek, které je zaseklé v nějaké poloze a při určitém jízdním režimu dá turbo vysoký tlak a přes snímač tlaku v sacím potrubí auto shodí do nouzového režimu,,,,,nehledejte v tom žádné konspirační spiknutí a provokaci,,,,,co se týká ceny vyčištění turba je jedna z nejlevnější možných variant řešení závady

 

break
hodnocení

0x

zkoušel si jestli ta regulace chodí?...

 

zborek
Ano, zkoušel. Neříkám že to je nějaký zázrak, ale chodí. Taky by to asi chtělo vyčistit, ale nechce se mi věřit, že to je celá příčina, když turbo tahá celé spektrum otáček a padne to až při té a stálé rychlosti
zborek
Hlavně mě dnes zaujalo, že bez podtlaku to dělá úplně to samé. Samozřejmě až na to, že dostat se na 120 trvalo podstatně déle
break

je to marný některejm tady radit.Ta regulace buďto chodí nebo ne.Už jsem těch turbodmychadel opravoval dost, abych to věděl...měň si co chceš, ale bez rozdělání turba to bude furt padat do nouzáku...

 

sollik*
hodnocení

0x

Možná mi to uniko .. ale co ukázala diagnostika?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]