Nejste přihlášen/a.
Změní výměna kol místo 17" nově na 18" nějak světlou výšku vozu a větší jistotu na polních cestách s vyjetejma kolejema od traktoru s kameny uprostřed?
Změní. Přesně o polovinu rozdílu průměrů kol - tedy o půl palce, tedy něco přes 12.5mm. O nějaké jistotě bych tedy jistě nemluvil.
Není to tak docela pravda,záleží i na čísle profilu pneumatiky
Klidně může pneumatika 18 mít menší průměr,než 17 palců.
Našel jsem simulátor alterna/.... Snad bude k užitku. Počítá to i rozdíly poloměrů, tzn. o kolik se zvedne při použití "alternativní"pneu. Druhou otázkou je, co je povolené a co se vejde...
ampér,dík. odpovídá to mému odhadu tři centimetry u ramen...o tom,že to není povolené,nepochybuji,o tom,že to projde viz má zkušenost ze včerejška v tématu o velikosti a záměně pneu - poradte.cz/...
po takových cestách občas musím jezdit,na teréňáka nemám...auto jsem přizpůsobil,není to legální,je to praktické. změna gum je málo,pomohly podložky a gumy a ráfky největší,jaké vešly do podběhu. při zatáčení mám u prahu jeden mm mezeru. znovu-nesmí se to! další věc,auto ve vyšších rychlostech je nestabilní,sice umí kolem stošedesáti ale jezdím na dálnici max stodvacet,je to něco za něco,zatím jsem projel všude,kde jsem potřeboval.
ramena jen o pneu a ráfek,asi tři cm,vana,nápravnice asi o deset cm. vedle sériové felicie vyčnívám dost...
Felda je jedno z aut co mám a asi nejoblíbenější pro svou jednoduchost a úplně nejlépe se mi v ní sedí, ne jako ty tvrdý něměcký lavice. Na ježdění po venkově bezva auto. Můžu poprosit o přesný seznam těch vyměněných dílů, které jsi použil?
nic složitého na tom není,ráfky z venta,toleda,opelu,rozteč na šroubech 100. et jsem neřešil,14palcové...pneu v létě 175/75 r14,na zimu 165/75r14,pokud seženu,pak označené cargo... potom už jen silonové podložky mezi tlumiče a kastli. na starém fáčku jsem to kdysi vyřešil dvěma miskama tlumičů,mezi které jsem vevařil kousek lešeňové trubky . takže technicky nic dramatického,ale funguje to a je to vratné,pro STK. ale jak jsem psal,projeví se to na stabilitě auta,je to tvrdá koza. ty pneu foukám na 2,6
. ve výsledku neřeším retardéry,polní cesty,váhu nákladu. musím myslet na odskakování,stabilitu a prostě jezdit pomaleji...felda je 1,6,stačí. do favorita ted řeším stejnou léčbu+motor 1,4 z fabie.oba jsou pickupy
díky
ale ten tvůj tlak 2.6 baru se mi moc nezdá, takhle nafouklé ti to rychle opotřebuje tlumiče, pružiny, silentbloky. Když jsem měl horší tlumiče, tak to nešlo hustit ani na 2.0 baru jak to mlátilo hlavně na kostkách ve městě, kulový čepy taky dostanou zabrat. Jsem hustil na 1.6 baru a auto jezdilo přes kostky jako po rovině a spotřeba byla jen o něco málo větší, teda za tu pohodu to stálo
Záleží co tam dáš za kola. 17 nebo 18 je jen průměr ráfku, bez dalších údajů nelze říct jaký bude vnější průměr pneu tj. o kolik se auto zvedne/ sníží.
Neschválené úpravy - doufej že někde nedostaneš smyk nebo nedobrzdíš a nezpůsobíš nehodu (včetně případů kdy se před tebou něco semele a někdo tě trefí nebo auta před tebou udělají duc duc duc a ty nedobrzdíš - s velkou pravděpodobností celá škoda půjde za tebou, velice snadno můžou lítat miliony = pro normálního člověka to znamená že přijde o veškerý majetek a zůstanou mu dluhy.
Pro Feldu se tuším dělal paket pro polní cesty, do úprav bez homologace bych se osobně nepouštěl..
samozřejmě, že změní...sic minimálně, ale změní..to odpověď k dotazu jednomu...a s tou jistotou nevím...to je spíš o nastavení podvozu a pružinách..mám na své F1 letní 17" kola s 205/40 gumou a každý mi tvrdil, že ucítím každý kameň a díru..mě se však na nich jezdí pohodlněji než na 16", které jsem měl předtím..pružiny a pera mam seriové..
Co máte za auto? Já tohle zvýšení plánuju u Golfa IV kombi. Mám naftu a ta má čumák hodně nízko. Je fakt, že jelikož má tento golf stejný podvozek jako Octavia I, tak mám možnost zvýšení téměř jako originál z fabriky. Stačí si koupit věci z paketu pro špatné cesty pro oktávku I a mám vystaráno. Jsou v tom 4 tlumiče s delším zdvihem a podložky pod péra. Auto se zvedne, podle výšky použitých podložek, o 2-5 cm.
Levnější varianta je pouze použití podložek pod péra. Se standardními tlumiči se takto dá zvednout v pohodě o cca 2 cm, aniž by odcházely tlumiče. Jen je dobré s autem nejezdit tak, aby se tlumiče vysouvaly na maximum. Nedělá jim to dobře.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.