Nejste přihlášen/a.
Shanim ozivovac na autobaterie, jeden konec by se mel zapojovat do zapalovani v aute a druhy do zasuvky.Diky za tipy.
Myslím, že hledáte něco takového
conrad.cz/...
pochopil jsem to tedy tak, že chcete nabíjet ze zásuvky 230V a nabíječku připojit v autě do zásuvky zapalovače.
Jen si ověřte, že máte napájenou zásuvku zapalovače i při vypnutém zapalování.
A ještě, osobně bych desulfataci (regeneraci) akumulátoru doporučil dělat s odpojenou baterií od automobilu, protože mnoho elektroniky má v autě na vstupu kondenzátor a právě onen regenerační pulzní proud budou částečně filtrovat, takže účinek nebude tak velký ![]()
Mám tohle
Opravdu doporučuji, funguje to skvěle. Trvalé dobíjení akumulátoru malým proudem používala armáda už před spoustou let. Přijdu k autu, odpojím a jedu. Přijedu a zas zapojím. Spolehlivě to pokryje i klidový odběr audia a alarmu. Mám i starší verzi, tzv. Condic, ta je ještě bez LED signálek, pouze s jednou žárovkou ve funkci kontrolky. obě auta nechávám napojená trvale. Jedno - baterka Akuma má 10 let, druhé Motorcraft stará 14 let . A obě startují na vrknutí, klidně i po měsíci bez jízdy, zima nezima. Jen nevím, co by se stalo, kdyby auto někde stálo v zimě několik dní bez dobíjení...
Jen musí být zásuvka v autě pod proudem i při vypnutém klíčku. Třeba většina starších vozů Renault má zásuvku přes klíček.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.