Nejste přihlášen/a.
Zdravím,dělal jsem synchron na 5 převodovém stupni na felicii 1,3 MPi,převodovka 14SK,dost to rachtalo. Jelikož jsem to dělal poprvé a jak jsem povolil matici vysypalo se tam na mě plno součástek,vyměnil jsem ložisko a ty pružinky a poskládal to nejrozumnějším a jediným možným způsobem. Řadí to bez problému ale v závislosti na rychlosti je slyšet takové pískání,jako kdyby mělo auto turbo,je jedno zda je spojka sešláplá nebo ne,dělá to v závisloti na tom jestli auto jede nebo ne.
U jedné věci si nejsem jistý jestli jsem to poskládal dobře,a to ty pružinky,jsou tam 3 kamínky které tyhle pružiny přitlačují,obě pružinky jsem dal z obou stran do stejné polohy a dva kameny tlačí dobře,ale 3 kámen je volný,skoro na něj nedosáhnou,tak mě napadlo jestli jsem tohle poskládal dobře a jestli to nemůže být zdroj toho pískání.
Rachtání ustalo úplně což jsem moc rád,ale tenhle zvuk je taky nepříjemný.
Moc bych uvítal radu zejména od gumídka,ale za všechny rady budu rád
Na feldě opravuji vše a dělám i GO motoru.Ale do převodovkyy nelezu. To raději koupiím na vrakovišti za pár korun jinou.
Každé z pružinek musí udržet všechny 3 kameny. Tedy neměli by být z obou stran stočené stejným směrem. Volný kámen nebo staré ložisko (jehlové) pak piští.
Jak jsi tu matku utáhl? Momenťák na 70nM? Taky to má vliv.
doplněno 22.01.15 17:58:Matici dotahuj stylem zařazená 5ka, kola na zemi popř na cihlách, aby byl předek výš a ložisko před montáží vykoupej v oleji, aby nejelo nasucho. Viz. obrázek, dá se pěkně odpreparovat špendlíkem i při namontovaném ozubeném kole a řadící vidličce.
Matice vždy nová a znovu zaklepnutá do drážek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.