Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Váš názor - Škoda Fabia - 1,4 V

Od: jamamba* odpovědí: 39 změna:

Dobrý den,

potřebuji poradit ohledně koupě ojeté fabie - našla jsem tyhle inzeráty:

lionauto.cz/...

lionauto.cz/...

Chtěla bych znát Vaše názory proč ano, proč ne, na co si dát pozor - jsem laik, ŘP mám deset let a nejezdila jsem, potřebuji začít a nové auto plánuji tak za dva roky, až budu mít něco odježděno. Cokoliv kdokoliv poradí, budu ráda i za rady pro Vás triviální, opravdu o autech toho moc nevím...Děkuji předem.

39 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pdw
hodnocení

0x

V každém z těch aut je jiný motor. Rozhodně nebrat ten s 44 kW. Na druhou stranu 100 tis za 9 let staré auto - Fabii... No nevím a ještě z Německa. Tedy stočený tachometr atd. Ojele to bude žrát hodně - Ty 16V motory s tím mají problémy. Nejspíše vás čeká výměna napínacích klatek a řemene. Za 100 bych si vybral něco mladšího.

layborr*

pdw - proč nebrat 44 kW?pdw - melete nesmysly.

44 a 50 kW bezproblémové motory , u té 55 kW musíte dělat rozvody ve 120 000 km za cenu cca 7 - 10 000 kč .

Celkově jsou vozy z vaší nabídky dost předražené , dají se sehnat levněji ,např

tipcars.com/...

tipcars.com/...

No hlavně nekupujte sama , bazaristi jsou větší podvodníci než politici , vychválí totální lemru aby prodali.

doplněno 21.01.15 14:08:

pdw - už před 5 lety psal Vaculík (a že ten projel ojetin ) ze Světa motorů že 44 je jízdně lepší než 50tka ,

pdw

Možná to jsou pro vás nesmysly - ale bohužel platí, že těžké auto + slabý motor = špatné auto.

pdw

Nekomentuji SM a pana Vaculíka, kterého neznám a nezajímají mne jeho recenze, ale odpovídám pisateli na jeho dotaz.

pit*

Nepište zde laskavě nesmysly!

Motor 44 kw není špatný, je sice prastarý, ale celkem držák. Nějaké mouchy určitě má, ale není toho tolik. Když koukám na fotky servisní knížky, olej byl měněn po 4 letech, to bych asi rozhodně nechtěl.