Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bez auta a všeho a stále na me napsané

Od: dilinka odpovědí: 17 změna:
Dobrý den, díky me nezodpovědnosti jsem se dostala do pěkné slamastiky a ted nevim jak z toho ven. Je to minimálně 5 let co jsem si koupila své první auto Citroen BX, nedlouho na to jsem jela do Nemecka a jelikož jsem nechtěla aby jen tak stalo u baráku a sestry v tu dobu přítel auto neměl ale papíry ano, řekla jsem si ze ho múzou používat...dala jsem jim veškeré papíry a odjela...když jsem se po 2 letech vrátila, auto nejelo stalo u nevl. taty v garazi, sestra se s přítelem rozešla... Opravu auta řešili mezi sebou a jak CAS utíkal auto zmizelo...když jsem se ptala kde je...slyšela jsem z obou stran neres to... Netěšila jsem... A dnes platim exekuci na povinném rucenni a bůh ví co ještě budu... Moje otázka je co mám dělat abych se toho auta co je stále nejspíš napsané na me zbavila...jak řešit danou situaci... Jsem laik, netusim co se po me chce..a to je možná to na co jsem taky trošku doplatila...

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Platit exekuci za povinné ručení byste platit myslím nemusela, když prokážete, že nejste provozovatel toho auta. A to skutečně nejste, protože to auto nemáte, takže v něm nejezdíte. Teď to jen musíte dokázat. Například sehnat člověka, který vám to dokáže. Ale moc konkrétně vám neporadím, spíš jen takhle lehce usměrním. Anebo kontaktujte, jestli víte, kde bydlí, toho pána a dohodněte se s ním na tom, aby vám všechny doklady k autu. Pak ihned založte povinné ručení, anebo auto nechte ekologicky zlikvidovat, protože za každý nepojištěný den si Česká kancelář pojistitelů účtuje 50 Kč (u aut tedy). Ten člověk je velice nezodpovědný! Já bych vzal cihlu a dal bych mu do zubů, až by mu i s jazykem vypadly!

lmgify
hodnocení

2x