Cena opravy

Od: Datum: 13.07.14 22:22 odpovědí: 6 změna: 14.07.14 14:42
avatar

Dobrý večer prosím Vás nevíte odhadem kolik by asi stála v servise výměna rozvodového řemenu u felicie 1,3MPI. Děkuji za odpovědi

doplněno 13.07.14 22:58:

Omlouvám se vím, že má řetěz špatně jsem to napsal, právě proto,že hrozně chrastí, proto ho chci vyměnit


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.07.14 22:24

No to bude hrozně mastná oprava když filcka 1,3 nemá rozvodový řemen

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.07.14 22:27

1.3 mpi má řetěz..pokud není slyšet, neměnil bych..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.07.14 22:28
avatar

tak tak felda má řetěz a pokud to nechrastí je to škoda peněz ho měnit

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 13.07.14 23:12
avatar

V jakém servise? A kde ...
Někdy je kontrola a výměna u kamaráda levnější než oprava u "značky"...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.07.14 09:47

svěřil bych to garážníkovi, a do 1500,- se to vejde

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.07.14 14:42

Jen pro představu.

Sundá se vana a vypustí se motorový olej, aby se dal sundat kryt motoru. Aby se dal i on sundat, tak se sundá hlavní řemenice a popř i rozdělovač. dělá se to v době, kdy je motor nastaven na střih ventilů na 4. válci a rysky na řemenici a na rozdělovači se kryjí.

Mění se sada rozvodových kol s řetězem Blažek a Klein (nejlepší a vydrží dost) - pozor na sady (některé origo sady škoda), kde je blbě udělaná značka na kolech (pak se špatně odpočítá 12 čepů řetězu). Pak nové gufero řemenice. To vždy. A nové těsnění víka rozvodů (papírové vhodné potřít z obou stran velmi jmeně červeným silikonem, ale ne tak, aby to vypísklo na okraje a dovnitř.

Současně je na zvážení měnit i olej v motoru, když šel ven a moc lidí to nedělá (já ano), mění se pojistná podložka s jazýčkem na šroubu zajišťující velké rozvodové kolo na vačkové hřídely. Kola se stahují opatrně bez kladiva jen rukama a popřípadě páčením vhodného nástroje a boucháním jen pěstí. U Vačky hrozí po odjištění kola při nasazování její posunutí v axiální ose a vytlačení na straně spojky olejové zátky. Pak teče olej na spojku a je nutné půlit celý motor od převodovky jako při výměně spojky a to už se i ta výměna spojky min. jejího ložiska vyplatí taky

Cena za matroš tak 350 - 400 sada, gufero 90,pojistná podložka 10,těsnění víka 15,těsnění vany 50 - 300. Práce na 2 - 3 hodiny pro ty, co škodovky moc nedělají nebo to dělají poprvé.

doplněno 14.07.14 14:44:

https://www.poradte.cz/auto-m…-rozvodu-felicie-1-3-mpi.html

Řemen jen 1.6MPi a 1.9D VW koncerny

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.