Nejste přihlášen/a.
Může stav (dle fota) souviset s tím, že mi moc nebrzdí předek? Kotouče jsou původní, byly měněny pouze brzdové desky a kapalina. Při výměně byly kotouče ještě solidní. Nebyly ani moc vydřené. Po výměně jsem najezdil asi 200 kilometrů, než si vše sedlo. Brzdný účinek byl naprosto solidní (brembo hadr). Brzdy dostávaly podle mě někdy záhul. Vše bylo ok. Poslední dny se stim jezdilo lážo plážo v provozu. Pak jsem potřeboval zabrzdit pač mi do cesty někdo vjel a ono to nebrzdilo! Respektive brzdil zadek na doraz a předek brzdil hala bala, jen tak aby se neřeklo.. Když přijedu domů, tak jsou přední brzdy teplé od provozu.. Když jsem je testoval, tak byly uplně horké. - tím jsem si ověřil, zda-li skutečně brzdí. Obě přední kola brzdí stejně. Uplně totožně. Brzdy jsou dvou okruhové do kříže, takže kdyby odešel HVB tak by nebrzdilo ani zadní kolo. Tudíž se závada na válci vylučuje. Brzdy jsou dokonale odvzdušněné. Jinak při popojíždění a přibržďování skřípe pravé kolo a každý kouká, co to jede za pekáč. Auto je Favorit r.v 90 . Koukal jsem různě na poškození kotoučů na netu ale obrázek o tom, na čem jsem, jsem si pořádně neudělal. Můžou destičky zhořet? Zaráží mě, že jsou na tom kotouči takové ty "uhlíkové" usazeniny. Snad mi někdo poradí. Budu vděčný za odpovědi. Auto dávám do kupy a tak mi každá rada pomůže díky
Zkusím to rozebrat pak. Při normálním provozu je to jen vlažné až teplé. Pístky jsou ok, vrácí se fajně. Třmeny jsou taky fit. Čepy třmenu - nevymlácené, nové namazané tukem + nové prachovky. Auto má nalítáno 44 tisíc km
doplněno 16.06.14 18:30:Spíše je tam divné to, že to bylo v pořádku +/- asi 1000 kilometrů. A brzdilo to uplně supr. Ale teď jako nic moc.. bez zásahu
pkd jsou desky volné,pístky chodí lehce, tak bude závada asi v deskách -nesedli si s kotoučem,nebo se utvořil povrch díky jízdě s minimápním brzděním! budto vybrat desky a obrousit trochu povrch a strhnout hrany ,nebo "spálit" povrchovou vrstvu na deskách několikerým razantním brzděním,ale bacha na provoz,raději někde kde je minimální aby tě někdo nesetřelil !Pokud se to potom zlepší je jasno (at již provozem či obroušením!)
To jsem zkoušel.. Zadní kola zabrzdily nadoraz.. prostě se obě kously a předek halabala.. - nepomohlo.. Jel jsem z kopce na neutral a razantně jsem brzdil.. Výsledek: akorát se to zahřálo :D .. Nebudu ztrácet nervy, koupim nový kotouče a desky. Půjdu do německých kotoučů MEYLE. Jaký jsou dobrý destičky brzdový? Co třeba ferodo? Nebo ATE.. Nebo Bosch. Brzdy jsou základ a nemělo by se na nich šetřit.
Nevhodná kombinace deska/kotouč
Hadice si kup Semperit či ATE a opravné sady třmenu jedině TRW.
Říkám, že je vše oukej.. Třmeny a pístky jsou v pořádku, čepy třmenu přemazaný nevymlácený, nový prachovky.. Pístky se vrací. Dnes jsem byl na pumpě a wapem jsem navalil šampon na kotouče.. Chvilu sem na to stříkal aby to pořádně proteklo. Nicméně to pak brzdilo jak sviňa, sem vyjel z boxu a že zabrzdim u stojanu a jak sem si nějak zvykl, že nebrzdí předek, tak jsem na to hamtnul a málem jsem si dal hlavou o čelní sklo. Takže to bude skutečně třením mezi deskama a kotoučema. To příjde nový
Tak jsem koupil vše meyle.. 615 za oba kotouče a 240 za desky.. což je skoro zadara. Díly na favorita sou levnější než na motorku :D
Když měnim přední trubky - od HVB, vyšroubuju u válce.. o zbytek se nestaram, to řešit nemusíte, to je jednoduchý a vim co a jak. Když sundam trubku u válce, nedostane se náááhodou vzduch do trubky do zadní brzdy? jakože když to sundam, tak mi tam vletí vzduch, pak tam našroubuji novou a jak budu odvzdušňovat, tak ta bublinka se dostane do zadní trubky, pač je to křížem. Nebo to nemá vliv? .. už nemam tolik brzdovky na vylejvání ala odtočení brzdovky a bublinky přes celou zadní trubku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.