Skútr 2T nestartuje

Od: Datum: 07.03.13 09:00 odpovědí: 13 změna: 08.03.13 23:49
avatar

Dobrý den,

založil jsem tady tento dotaz https://www.poradte.cz/auto-m…-elektricky-pres-riditka.html , zkoušel jsem skútr nahodit elektricky (přes řidítka) i se 100% baterkou a se startovacími hábely a nic. Nejde to. Startér se pořád protáčí, nastartovat jde jen nožně?

Nevíte co dál, aby šlo zase starovat ručně?

Děkuji za reakce...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: moto®
Datum: 07.03.13 11:04
avatar

Doporučil bych vyčistit volnoběžnou trysku v karburátoru, po delším stání se v ni udělá úsada z biopříměsi v benzinu. Po namontování karburátoru zpět odpojit hadičku která vede od automatického benzinového ventilu k krdlu sání a pusou sáním v ni udělat podtlak. Benzin nateče rychleji do karburátoru. Také u studeného skůtru doporučuji párkrát před startem rychleji otočit plynovou rukojeti. Většina skútru má něco jako akcelerační pumpičky která střikne do motoru pár kapek benzinu. Také když studený motor chytne a hned zhasíná, je někdy dobré plynovou rukojeti komíhat aby se benzin nastříkával než se motor udrží sám v chodu.

Volnoběžnou trysku čistím drátkem který vytrhnu z drátěného kartáče. Větší slabou jehlou do injekce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.13 11:11

pokud jsem to pochopil na nožní chytne?,pak bych to viděl na nějakou blokaci při startu .já měl spínače ve stojánku,a musela být zmáčknutá ruční brzda.pokud nechytá a točí vyndal bych svíčku a koukl jestli hází jiskru,a nebo zda je mokrá,pak už poznáte kde je chyba,bud elektrický okruh nebo palivo,pokud palivo vyčistit karburaci ,a jestli má automatický sytič tak bych to viděl v něm.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.13 11:14

nedavno jsem měl doma skutr na opravu... mohl jsem startovat jak chtěl.. točilo to a ani tuk... sem tam se to povedlo krkolomně nahodit.. vyměnil jsem svičku, nic.. sundal jsem vzduchový filtr, ucpal přívod vzduchu- chytl na drc skoro... KO automatický sytič.. ale těch možností tam je víc ja už je psáno výš

Ohodnoceno: 0x
 
Od: moto®
Datum: 07.03.13 11:57
avatar

Aha, zmátl mne ten otazník.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.13 12:37
avatar

Ano, když to fungovalo musela se drzet brzda. Prestalo to ze dne na den :(

Od: tom11
Datum: 07.03.13 14:16

a nebude tedy ta brzda ovládat někde nějaký spínač?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.13 22:57
avatar
Ano. Ale při poruše v tom by se startér ani nesepnul, protože by do něj vůbec nešel proud.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: tom11
Datum: 08.03.13 15:35

no taky by mohl ten vypínač přerušovat pouze cívku ke svíčce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.03.13 17:24
avatar

Nemohl, protože je to ne spínač ale tlačítko. V okamžiku povolení brzdy by se tedy vypnul motor. Zapalování se ovládá klíčkem.

doplněno 09.03.13 10:21:

Když o tom nic nevíš, tak sem nepiš. Zapalování prostě na tlačítko být nemůže (po jeho uvolnění by se vypnulo), stejně jako nemůže být startér na "normální" spínač (pokud by ho uživatel omylem nevypnul, startér by se zničil).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tom11
Datum: 08.03.13 23:49

nevím jak to u toho skútru je, spínač múže být i tlačítkový,nevím proč to pořád řešíš a schéma zapojení múže být spoustu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.03.13 22:54
avatar
Jestli se startér opravdu protáčí, tj. točí se, aniž by točil motorem, tak to znamená, že do cívky nejde dostatečný proud z baterie, kterou je tedy, pokud jsi ji nabil, třeba zkontrolovat a případně vyměnit. Startovací kabely jsi připojil k čemu?
doplněno 08.03.13 07:02: Nabíječka to nezvládne, připoj to k autu.
doplněno 08.03.13 17:29:

Ono by to asi šlo i přes tu naíječku, ale její výstupní proud by se musel pohybovat v řádu desítek A (= pro baterie s kapacitou stovek Ah). Nevím, jaký proud tam skutečně teče, a momentálně nemám vhodný měřák, ale pod 10 A určitě ne.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 08.03.13 06:02
avatar

Nu, zkoušel jsem to přes autonabíječku napojenou do EL.proudu, +/- na baterce a nic :(, mám to zkusit přes auto?

Od: moto®
Datum: 08.03.13 09:46
avatar

Nj, tak to je jasny, běžná nabíječka je na startovaní slabá. Jasně, zkusit přes kabely na autobaterii.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.