Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
založil jsem tady tento dotaz poradte.cz/... , zkoušel jsem skútr nahodit elektricky (přes řidítka) i se 100% baterkou a se startovacími hábely a nic. Nejde to. Startér se pořád protáčí, nastartovat jde jen nožně?
Nevíte co dál, aby šlo zase starovat ručně?
Děkuji za reakce...
Ono by to asi šlo i přes tu naíječku, ale její výstupní proud by se musel pohybovat v řádu desítek A (= pro baterie s kapacitou stovek Ah). Nevím, jaký proud tam skutečně teče, a momentálně nemám vhodný měřák, ale pod 10 A určitě ne.
Nu, zkoušel jsem to přes autonabíječku napojenou do EL.proudu, +/- na baterce a nic , mám to zkusit přes auto?
Doporučil bych vyčistit volnoběžnou trysku v karburátoru, po delším stání se v ni udělá úsada z biopříměsi v benzinu. Po namontování karburátoru zpět odpojit hadičku která vede od automatického benzinového ventilu k krdlu sání a pusou sáním v ni udělat podtlak. Benzin nateče rychleji do karburátoru. Také u studeného skůtru doporučuji párkrát před startem rychleji otočit plynovou rukojeti. Většina skútru má něco jako akcelerační pumpičky která střikne do motoru pár kapek benzinu. Také když studený motor chytne a hned zhasíná, je někdy dobré plynovou rukojeti komíhat aby se benzin nastříkával než se motor udrží sám v chodu.
Volnoběžnou trysku čistím drátkem který vytrhnu z drátěného kartáče. Větší slabou jehlou do injekce.
pokud jsem to pochopil na nožní chytne?,pak bych to viděl na nějakou blokaci při startu .já měl spínače ve stojánku,a musela být zmáčknutá ruční brzda.pokud nechytá a točí vyndal bych svíčku a koukl jestli hází jiskru,a nebo zda je mokrá,pak už poznáte kde je chyba,bud elektrický okruh nebo palivo,pokud palivo vyčistit karburaci ,a jestli má automatický sytič tak bych to viděl v něm.
nedavno jsem měl doma skutr na opravu... mohl jsem startovat jak chtěl.. točilo to a ani tuk... sem tam se to povedlo krkolomně nahodit.. vyměnil jsem svičku, nic.. sundal jsem vzduchový filtr, ucpal přívod vzduchu- chytl na drc skoro... KO automatický sytič.. ale těch možností tam je víc ja už je psáno výš
Nemohl, protože je to ne spínač ale tlačítko. V okamžiku povolení brzdy by se tedy vypnul motor. Zapalování se ovládá klíčkem.
doplněno 09.03.13 10:21:Když o tom nic nevíš, tak sem nepiš. Zapalování prostě na tlačítko být nemůže (po jeho uvolnění by se vypnulo), stejně jako nemůže být startér na "normální" spínač (pokud by ho uživatel omylem nevypnul, startér by se zničil).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.