Felicia písknutí při akceleraci/deceleraci

Od: Datum: 28.01.13 14:09 odpovědí: 3 změna: 29.01.13 14:16
avatar

Zdravím

Začalo mi něco pištět při přidání nebo ubrání plynu ale jenom když je zařazený kvalt. Je to velice krátké písknutí asi jako když myši šlápnete na ocas. Bude to nějaký silentblok uložení nebo co?Zběžným kouknutím a zakýváním motorem a nápravama jsem nic neobjevil a pod auto si lehnu, až zmizí ty bílý srágory. Ten čtvercový silentblok vlevo nad převodovkou má od gumy na každé straně několik mm vůli, to je ok?

Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.01.13 14:22
avatar

Možná je to blbost, ale nemůže prokluzovat řemen? Přeci jen jsou mrazy. Ale to by podle mě bylo i při neutrálu. Ostatní Vám poradí líp, jen, že mě tohle napadlo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.13 21:04

Dělával mi to řemen, kdy motor při přeřazení prudce změnil otáčky třeba i o 200ot/min, tak to kviklo.

Jinak u vodní pumpy je většinou velká vůle (jen Favority mají silent ve tvaru "Y" a je napevno. U převodovky musí být pevný (je tam silent ve tvaru "I")

Na silentem převodovky je taková ještě destička s gumou a tam jsou vůle víceméně OK, ale mění se to, až se na gumě objeví prasklinky.

doplněno 29.01.13 19:21:

Tak tedy spíš ložiska v převodovce nebo na spojce to vypínací. Po velkém nájezdu km dost často odchází ložisko a péro na synchronu u 5. rychlosti a pak to hvízdá a může i nepravidelně písknout.

Poloosa nevydává žádný hluk. Leda možná na té pravé je dynamický tlumič (takové těžítko zastávající funkci setrvačníku a uklidnění kmitů na té dlouhé ose ... komfort ve vyžších rychlostech, hluk), kdyby se protáčel na poloose, ale spíš ten ne. Pak klouby vnější, ty spíš cvakají a lupou. Vnitřní klouby mají jiný typ kloubu, je totakový křížový tripoidní a ten spíš ťuká. Zavěšení ramen zase klepe a bouchá.

Tedy nic pískajícího. Ztoho plyne, že může pískat jen ložisko, klíňák nebo možná falešný luft nebo díra v sání,výfuku,...

Ještě může něco cinkat, ale to spíš dělají závěsy výfuku, které jistí segerovky a cinknou jen, když jsou volnější a výfuk škubne od škubnutí motorem.

doplněno 29.01.13 19:23:

Máš v převodovce dost oleje?

doplněno 29.01.13 19:24:

https://www.poradte.cz/auto-m…12537-prevodovka-felicia.html

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.01.13 14:16
avatar

Klíňák to není, protože to pískne i když stojím na ručku a na kvaltu povolím pedál. Je to nějakej kovovej zvuk. Při plynulé práci s plynem to nedělá a jen když je motor s kolama v záběru. Na volnoběh, když přidám a motor se v blocích pohne, tak ne. Takže to vidím od převodovky po kola. Něco na osách nebo ramena?

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.