Kontrolka dobijeni

Od: Datum: 06.08.12 21:06 odpovědí: 3 změna: 07.08.12 00:06

škoda felicie sviti kontrolka dobijeni,alternator dobiji ,po vyměně alternátoru za jiny kontrolka prosvědcuje stale

doplněno 07.08.12 13:49:
děkuji za odpovědi ale bohužel jsem na zavadu nepřišel všechny hodnoty na alternátoru jsou v pořadku i na plném zatiženi vyměnil jsem i altik a kontrolka stale slabě sviti i uzemněni mezi motorem a karoseriji jsem přešel ach jo zahady asi existuji

avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.08.12 21:10
 

Při odpojení vodiče k alternátoru (modrý 1.5mm tenký lankový s Fastonem a bílou krytkou) kontrolka svítí i nadále? Pokud ano, je trvale někde prodřená izolace na zkrat z kostrou. Pokud svítit přestane, tak je vodič vpořádku a je něco s altem.

Začíná se znovunabuďěním tak, že se místo tohodle vodiče připojí jiný a spojí se s + baterie a nastartuje se motor a drží se na něm 2000 otáček 10 až 20 sekun a pak se motor vypne a vodič se znovu připojí jak má.

Teď by měl dobíjet, jinak je problém s regulátorem nebo můstkem.

doplněno 06.08.12 21:12:

Stačí se zakoukat sem na konec diskuze. Je tam obrázek k tvrdému nabuzení:

https://www.poradte.cz/auto-m…7-kolisani-otacek-forman.html

doplněno 06.08.12 21:15:

Dobijí znamená, že tam bude na baterce při nastartovaném motoru 14,1V (popř při zvednutém volnoběhu)

doplněno 06.08.12 21:25:

Hlavně řemen nepřešponovat, jinak odejdou ložiska na altu a vodní pumpě, kde je to horší, protože poteče po hřídeli chladící kapalina a bude unikat.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: cepagis*
Datum: 06.08.12 21:11
 

Pakliže jste si jistý správnou funkcí alternátoru, pak zbývají vodiče - buď ukostření nebo plusový. Takže očistit, stříknout kontaktolem a dotáhnout? Nesprávně napnutý řemen nepředpokládám...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 07.08.12 00:06
 
avatar
Kontrolka svítí jen když je nestejné napětí obou usměrňovačů. Takže třeba vadná dioda nebo špatné ukostření mezi motorem a kastlí.
Změř si napětí přímo na alternátoru mezi B+ a kostrou a mezi D+ a kostrou, bez zátěže musí být obě napětí prakticky shodná (14,2V), při zapnutí světel klesne napětí na B+ maximálně o 0,1V, na + se nesmí měnit. Hlavně je potřeba měřit ve zvýšených otáčkách, ne na volnoběh.
Pokud kontrolka svítí naplno, alternátor nedobijí vůbec, mžourající kontrolka a prudký pokles napětí při zapnutí spotřebiče znamená spálenou diodu.
Ohodnoceno: 3x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.