Nejste přihlášen/a.
Ráda bych tady apelovala na všechny, kteří navštěvují tento web, aby potvrdili odpovědi, které uznají za dobré. většina lidí si to přečte a konec. Jsteli spokojeni s odpovědí, potvrďte to, jinak možnost získat tričko je prakticky nemožná.
Dobrý den, toto je tzv. "tenký led". O bodování se zde má taktně mlčet nebo budete označena třeba za honiče bodů. Ale, v podstatě souhlasím - když už ne body, tak alespoň poděkování. Je to někdy poměrně frustrující, když je dobrá odpověď bez reakce a ocenění. Jenže, těžko k tomu někoho nutit. Zdravím!
- pokud nárok na tričko už mám - klidně bych Vám ho poslala - jde to?
doplněno 11.10.15 22:14:- vlastně - k čemu mi je (kromě trička) třeba prakticky dobrý, když jsem např. rektor? - už mne to víckrát napadlo .
Oni i syslové, se mohou zamyslet, a když už jsou oprávnění mazat příspěvky, mazat body, tak snad mohou taky bodovat správné odpovědi. často se stane že takový sysel potvrdí předchozí odpověď ale neoboduje.
Bože můj. Syslíci mají sledovat odpovědi a bodovat je? Nikdo nikoho nenutí odpovídat. Pochopitelně že nikdy nebude spravedlnost v bodování. Nejvíce bodů se sbírá v neodborných rubrikách. Mám se vdát? Ne ! 5 bodů za nic... Pak jsou tady velice odborné odpovědi, kterým třeba ani většina z nás nerozumí, tazatel body nedá, žádný jiný rádce tam nezabloudí, takže nule bodů. No a co? Snad to tady není o bodech. A jak už napsala i Uška. Kdo chce tričko, tak na něj v pohodě do roka "vydělá" .
Ach jo, už jsme asi takoví, za všechno by jen pořád někdo něco chtěl. Pořád se kdosi z nás na všechno divá hledítkem směnného kurzu.., tady se žadoní nějaké tričko.., jako by jste nevěděli, že plno lidí ho dostane omylem, neprávem, podle nicku a pod. Ale to je zase jen můj názor.., , holt je to jako třeba v supermarketu - za určité splnění kriteria máme možnost dostat body a pod. V každém případě pokus na to upozornit, tady je..
Tak to já se spíš díval, že už nevidím možnost darovat na dobrého anděla - triček mám dost, nemám důvod si takto pořizovat další..., ale když můžu za ten bod ještě někomu dalšímu pomoct, např. v podobě daru hodnoty tohoto trika pro dobrou věc, proč bych to neudělal?
Předpokládám, že další možnost bude po získání dalších 200 "poděkování"a dar půjde provést...
doplněno 11.10.15 21:51:aha - už vidím -
Do odvolání byla tato činnost pozastavena.
Zdroj: poradte.cz/...
Máte pravdu. Jen stále nechápu, mám hodně dlouhé vedení, nač je to označení "špatná odpovědˇ" Nikde se neukáže, nijak se neprojeví. Kdyby se to projevilo, ukázalo, pak by ubylo zbytečných oprav, oponování, vysvětlování, dohadování. Kdyby se ukázalo např 1x odpověď a k ní 10x špatná odpověď, tedy mínusů, všichni by věděli, že odopověď je velkou blbostí. A ubylo by dlouhého dohadování, které končí napadáním. Si myslím já.
Hejkálku, tomu co píšeš, dobře rozumím, ale přece jen mi vysvětli, proč, k čemu je ta možnost zakliknout "špatná odpověď". Kde se to projeví? Počet dobrých odpovědí se ukáže, ale počet špatných je utajen. O dobrých také nikdo nediskutuje. Jsou anonymní. Totéž by mělo platit o špatných. K čemu je možnost zakliknutí nabízena? To mi pověz
Vždycky jsem to bral tak, že tričko apod. je jakejsi bonus. Jestli sem chodíte radit kvůli tričku...pokud je takových více, pak chápu, proč některé odpovědi vypadají tak, jak vypadají.
Nic proti, ale zadarmo to nejde?
Navíc - některá odpověď může být dobrá, ale já teď nevím, použiju ji, ale až čas ukáže, zda to dopadlo - pak se třeba vrátím a ohodnotím.
@honza333 - ano, to je pravda, některé odpovědi prověří až čas, ale! Když tazatel odpoví "ano, je to tak, máte pravdu, děkuji" a přesto nedá ohodnocení (ani nikdo jiný), tak se mi to také nelíbí. "Děkuji" potěší, ale ohodnocení beru jako "piškotek" (zase jsem trénovala hafíka, tak to mám ještě živé ) - pochvala také potěší, ale piškotek odmění. Chápu, že se mnou nebude někdo souhlasit, ale pokud už máte na svém kontě pár stovek kladných ohodnocení, tak vás nějaké další nenadzvedne ze židle. Co se týká vyjádření : Jestli sem chodíte radit kvůli tričku...pokud je takových více, pak chápu, proč některé odpovědi vypadají tak, jak vypadají...je jedno, jak vypadají odpovědi, odpovídat může i pětileté dítě. Důležité jsou právě reakce ostatních a tazatele, a jejich ohodnocení. Kolikrát se nepodivuji tomu, co to je za hloupou, kousavou nebo rádoby vtipnou odpověď, ale spíš tomu, že ji někdo ohodnotí. Pak bych nektitizovala pisatele otázky(za honění bodů), ale anonymy, co ho podpoří (a kdo ví, jestli s ním nejsou v jedné místnosti).
.Stejně tak nejsem nadšena, když se tazatel již vůbec neozve. Nemusí, tak nás nechá v nevědomosti, jak to dopadlo.
Jinak...triko je fajn, také na něj z mé strany jednou dojde ,ale kvůli němu tu nejsem (a nehoním body). Mona
mě osobně zdejší hodnocení nechávají úplně v klidu, protože párkrát jsem takové "hodnocení" viděl přímo online. Jako tuhle nedávno.
Si představte, že je neděle, sedm ráno, na poradně skoro nikdo a někdo právě vložil otázku. Za sotva za pár minut na ni má takovou odpověď, jakou prostě nejde za takovou chvíli stihnout, no a za dalších pár minut na této odpovědi visí dva, někdy i tři body. Na dalších a někdy i lepších odpovědích na stejnou otázku už nikdy žádné plusbody nepřibudou.
Já bych spíš rád věděl kdo jsou ti poradci, kteří si takhle ty svoje otázky sami hodnotí a proč to vůbec dělají. Vždyt to je přece hloupost nadruhou. Něco takového přece udělá jen nějaký zamindrákovaný týpek, který to v životě nikam nedotáhl. Tak snad aspoň tady to chce všem ukázat a nandat.
No a jinak, tričko mám a samolepku na auto jsem dostal taky. Přilepili jsme ji na auto mojí ženy, protože zde pod tímto nickem radila taky (bohužel, pár zdejších lidí jí zdejší poradnu znechutilo). Moje žena ono skoro nové auto natvrdo nabourala do sousedova Seata (Seat těžce prohrál) a samolepka skončila i s pozůstatky obou aut někde v bazaru. Takže až uvidíte spravovanou bílou Škodu Citigo s nálepkou Poraďte na zadních dveřích, tak se díváte na bývalé fáro mé ženy.
- pokud se nemýlím, tak ve volné diskuzi bodovat nelze ! - a co má dělat takový "chudák", který žádnou "odbornou" radu neumí? - a zeptám se znovu : k čemu mi prakticky je nasbíraný sebevětší počet bodů, když nechci tričko ani samolepku !? Prosím někoho o odpověď
doplněno 12.10.15 15:23:mona -
děkuju za odpověď - proč si každej hned myslí, že se "čílím"?! - to už se fakt neumím vyjadřovat? - krásnej den mi celkem nic neříká, pokud mne zajímá něco jiného. Ahoj - a ne, abyste se nad mou odpovědí "rozčilila" Vy ! - to bych nerada.Čulda.
doplněno 12.10.15 18:27:mona -
děkuju - vidíte, právě proto mám ráda osobní jednání - tam je vše hned jasné a pokud není, tak se snadno vysvětlí. Tak ahoj.
Pokavaď tu nebudeš mít svoji partičku tak to tričko neziskáš.Mě osobně jsou body šuma-fuk.
To je pěkná blbost.
Já tu nemám žádnou partičku, myslím, že s nikým jsem si nepadl do oka, že bysme si třeba psali vnitřní poštou nebo třeba ohodnotí většinu mých odpověďí. Spíš myslím, že někteří mě nemusí vůbec. Přesto bych už mohl mít dvě trika (kdybych si je objednal).
Ono spíš chce víc odpovídat ,dobře a k věci (aspoň většinou) a míň si stěžovat.
Dobrá, ukončeme dohadování. Mi postačí, když mi někdo odpoví, proč jsou nainstalována dvě tlačítka. Dobrá odpověď a špatná odpověď. Proč? K čemu, když se ukáže jen dobrá odpověď. K čemu to druhé tlačítko pak je? Odpověď na tohle mi postačí. Děkuji
doplněno 12.10.15 16:46:Pepříku, tomu taky rozumím, ale myslíte si, že moderátoři této poradny čtou a sledují záporné odpovědi? To určitě ne! Tedy znovu: k čemu je tlačítko Špatná odpověď?
doplněno 13.10.15 10:48:poradte.cz/...">http://Také jsem si toho všimla až nyní. A vůbec nevidím problém. Také si kolikrát myslím, že některé odpovědi jsou přinejmenším divné. A navíc, přece když někdo označí některou odpověď jako za špatnou, tak to třeba pomůže tazateli popřemýšlet. Zdroj: poradte.cz/...
Pepříku, toto napsala Suzy a já s ní vřele souhlasila. Ale povězte mi, kde se tazatel dozví, že někdo nějakou odpověď považoval za špatnou, aby se mohl zamyslet? A o to mi jde!
doplněno 14.10.15 07:07:Nic mi nebrání, ale takto začínájí všechna hašteření o ničem. Jakmile by tazatel viděl, že je 2x dobře a 10x špatně, věděl by, že se musí hodně zamyslet.
Hejkal vám už dvakrát poslal odkaz na Faq (často kladené otázky)
Naposled dnes v 11:24. v této odpovědi. Klikněte na ten odkaz v té odpovědi a přečtěte si co se ukáže nahoře na stránce. A pak pokračování jeho odpovědi. Myslím že to napsal srozumitelně pro každého.
doplněno 12.10.15 17:31:@babkazov: Odpověď Hejkala: Pokud se na seznam špatných odpovědí bude dostávat často jeden a ten samý "rádce", admin ho bude řešit. Nikdo nemá zájem, aby pověst poradny kazily nekvalitní příspěvky.
Mě to zní docela srozumitelně, vám ne?
Mimochodem už se to tu řešilo při zavádění "tlačítka"Špatná odpověď". A i vy jste tam přispěla.
doplněno 13.10.15 15:05:@Babkazov: Na to je pořád jedna odpověď. Tlačítko "Špatná odpověď"je zpráva pro Admina, že je (podle vás) ta odpověď špatná (zavádějící, nesmyslná apod.). Jak s tím naloží je jeho věc. Vaše věc zase je jestli to budete používat nebo ignorovat. Nemáte z toho žádné výhody ani nevýhody.
doplněno 13.10.15 15:49:Pokud jde o to zamyšlení tazatele, co vám brání reagovat a napsat, že je to špatná odpověď (názor) a připojit vlastní, případně i s vysvětlením?
Dobrý den, jestli tomu dobře rozumím, tak ta "špatná odpověď" je zpětná vazba pro admina, který to vidí a když je těchto kliknutí více u stejného nicku, tak to může vyhodnotit - prostě, že někdo neustále odpovídá špatně. Zdravím!
P.S. pro "babkazov".
doplněno 12.10.15 17:13:culdabulda1 - nekecáte, ale zlobíte . Ve Volné diskuzi se nic nehodnotí, tak tam nejsou (z tohoto pohledu) ani špatné odpovědi. To je pouze v tématických rubrikách. Jak to vyhodnotí admin je jeho věc, ale když tento systém zavedl, tak asi ví proč. Tedy, má to pro něho význam.
doplněno 12.10.15 17:22:culdabulda1 - nejsem sys, ale takový "rádce" je zřejmě v lepším případě zastřelen pro výstrahu nebo v tom horším případě dostane BAN (t.j. je mu zamezeno v psaní na poradnu). Ale, on Vám to třeba admin vysvětlí lépe (a upřesní i počet zastřelených rádců).
- a když někdo neustále odpovídá špatně - tak co se děje?
navíc, pokud jde o "volnou diskuzi" - není přece možné hodnotit názory a odpovědi "odlišné" - jako špatné - a vlastně ani jako dobré , nebo zase "kecám"?
doplněno 12.10.15 17:15:- pardon - ve volné diskuzi se odpovědi nehodnotí, ani nenahlašují - takže zase "kecám" ! Omlouvám se, nechala jsem se unést.
doplněno 12.10.15 17:16:- jakobych nic neřekla - nicméně, pokud někdo odpovídá stále špatně, co s ním syslové udělají?
- a když někdo neustále odpovídá špatně - tak co se děje?
Odpověděl už Hejkal dnes před polednem: Pokud se na seznam špatných odpovědí bude dostávat často jeden a ten samý "rádce", admin ho bude řešit. Nikdo nemá zájem, aby pověst poradny kazily nekvalitní příspěvky.
Jak to bude řešit záleží na něm. Pokud uzná, že opravdu radí špatně, tak nejspíš nejdřív dostane (pokud je registrovaný) ty, ty, ty vnitřní poštou a pokud se nepolepší tak BAN (zákaz vstupu).
zatím to fuguje spíše tak, že se někdo utukne resp řekne své dogma, které není správné a dosud žil v omylu. Což už se mi také několikrát stalo. Taková odpověď se umaže, aby nemátla další příchozí.
Ty které nedokážu sám vyhodnotit nechávám a ty co jsou označeny jako špatná odpověď a jen vyjadřují méně populární názor nechávám bez povšimnutí.
Hlavní je poradit. Aspoň projevit snahu pomoci, když má někdo problém. Mne ta trička, sorry, neberou. Jako motivace už vůbec ne... Včera jsem chtěla přidat druhou odpověď ,ale ten čerstvý dotaz vymizel. Byl od 18 tiletého trenéra malých fotbalistů, jak to udělat,aby měl autoritu. To pak se nedá hrát o body.
Lidičky,zdravím vás všechny.Dostala jsem se mezi vás před 5ti lety náhodou,když jsem po netu hledala radu ohledně nefungující televize.Tehdy mi moc dobře poradil jeden z vás,bohužel si už nepamatuji kdo. Ani ve specializovaném obchodě elektro mi tak fundovaně neporadili, když mi byla zamítnuta reklamace s tím,že je televize v pořádku..Nechci se pouštět do diskuze o dobré a špatné odpovědi, na to tu ještě nejsem tak dlouho.Dříve jsem spíš kladla otázky a teprve druhým rokem přispívám "svými radami".Jen si myslím,že pro někoho i banální odpověď může splnit účel. Někdy poradí, někdy pobaví
" A vo tom to je" ,ale každý si tu svoji odpověď jistě zde najde i třeba z dávných příspěvků.Proč to vlastně ale píšu. Já to v žádném případě nedělám pro nějaké body a slůvko uznání mi je milejší přímo od vás a beru samozřejmě i vaši kritiku.( I mistr tesař se někdy utne) Néé, teď vážně.Asi vám přijdu sobecká co teď řeknu, já se tím,že radím, vlastně obohacuju o poznání věcí, pro mne dosud neznámých,míním tím určování květin a rostlin vůbec.Je to pro mě vlastně taková soukromá "univerzita 3.věku" a hrozně mě to baví. A navíc se tu dozvím takových různorodých věcí z jiných rubrik,že si říkám: Aleno, jak jsi stará,tak jsi blbá , protože jsem doteď o nich neměla ani tucha. Takže to shrnu.Myslím si, že pro nás je hlavně důležitý stálý příliv otázek, na které my jsme schopni odpovědět a poradit a to je naše satisfakce, pro mě tedy určitě.Přeji všem hezké ráno
Škoda,že potvrzovat se může jen Třikrát a dost.A třeba je tam vícero dobrých odpovědí a nemůžu potvrdit dobrou odpověď.
ukulele -
na to jsem se právě už dvakrát ptala - pokud nechci ani tričko, ani samolepky, tak jaké mám výhody z nasbíraných bodů? Mona mi sice odpověděla, ale chtěla bych znát odpověď od Admina. Je za hodnost např. děkana, nebo rektora apod. nějaké třeba finanční ohodnocení? ! - A nerozčiluju se - jen se ptám...
Také se mi nelíbí, když si rádci dají práci s odpověďmi, ale tazatel nejen, že neohodnotí, nepoděkuje, ale ještě se ani od založení otázky neobjeví.
Mých pár návrhů:
Ukazovat i špatné odpovědi (když bude mít odpověď např. 5x pozitivní a 1x negativní, ano, asi si na toho člověka někdo zasedl, naštval, dělá si srandu atd., ale když bude mít odpověď 1x pozitivní a 10x negativní, tak už je jasné, že tady něco nehraje). Já třeba vůbec "špatné odpovědi" nenahlašuju, protože vidět nejsou, takže spíš raději dám pozitivní hodnocení jinému než negativní tomuto. Protože za současné situace ta odpověď může mít 1x pozitivní a třeba 5x negativní, ale tazatel vidí jenom to 1x pozitivní, takže si řekne, že je to přínosné. Mazat je je nesmysl. Prostě ukázat, že jsou špatné.
Hodnocení i ve volné diskuzi - taky pozitivní a negativní, ale at se tedy nezapočítávají mezi hodnocení uživatelů, prostě jenom aby šlo vidět, co je dobrá a co špatná rada (např. v poznej cokoli atd.)
A když teda tady je ta diskuze o poraďte, tak jenom taková poznámečka na konec - nešlo by v uživatelském panelu u "Moje odpovědi" přidat k otázkám něco jako tlačítko "přestat sledovat otázku" nebo tak něco? Např. přidám nějakou srandu do volné diskuze a to mi stačí, ale v "Mých odpovědích" ta diskuze furt vyskakuje na první místo, protože je hodně živá. Přidat příspěvěk a ještě přidat otázku do sledovaných mi přijde moc zbytečné. Stačí jenom "vypnout" to upozorňování na nové příspěvky v dané otázce/diskuzi.
Dobrý den, a nestačilo by odhlásit se z otázky přes tu možnost, kterou Vám nabízí každý doručený mail na Vaši adresu ve spodní části? Je tam tento text: "Upozornění Vám bylo zasláno na základě Vaší žadosti. Pokud chcete zasílání z této otázky zrušit klikněte na tento odkaz: (a zde je adresa té otázky, ze které se chcete odhlásit)" Zdravím!
doplněno 13.10.15 12:08:kolikokoli - no, ona ta stejná zpráva je už i zde v "odpovědi na mail" - tak to můžete zrušit už zde.
Ovšem, možná opravdu myslíte něco jiného.
Na mail si rozhodně žádná upozornění (kromě vnitřní pošty) posílat nenechávám. Jde mi o to, že když rozkliknu "Moje odpovědi", tak tam mám x stránek otázek, u kterých jsem odpovídala a u spousty je to červené "NOVÉ", které ruší. Prostě nějaký způsob jak skrýt otázky, na které jsem odpovídala, ale už mě nezajímají.
doplněno 13.10.15 12:24:Vůbec o mailu nemluvím. Mluvím tady o tomhle. Musím vždycky rozkliknout ty otázky, aby zmizelo to blikající "NOVÉ" vedle nich. Ale tahle diskuze je o hodnocení, takže bych ji nerada vedla jiným směrem. Jenom taková poznámka na vylepšení (stejně jako ukazovat špatné hodnocení).
Osobně si myslím, že ukazovat kladné a záporné hodnocení v některých otázkách nebude zrovna to pravé... Je několik celkem zásadních dotazů v oblasti provozu, kde se 30 lidí hádá o své pravdě a nechce akceptovat 2 lidi tvrdící to správné... Dokonce ani vyjádření experta vložené tazatelem neberou vážně a spíše se snaží kompetentní osobu/orgán pomluvit a znevážnit.
Konkrétně např. - železniční přejezd a "ten studoval v Plzni"...
Vezměte si hodnocení v dané otázce - to by také mohlo na základě 80% chybných rad, odpovědí a tvrzení znehodnotit správnou odpověď a byla by na kolejích další mrtvolka...
jmlc, vynikající ukázka, (ne)správné odpovědi. Nedělal jsme statistiku v této otázce, ale dost řidičů je přesvědčeno o SVÉ pravdě, s argumentací na nesmysl, ale neuzná argumentaci právní, páč studoval někde, alů neví se kde, tak ho napadneme s Plzní. A bod dám tomu, kdo tvrdí (špatně) to co já!
Pak kde hledat to správné.
No já jsem zase tričko chtěl ,
abych mohl dělat přes léto reklamu poradně na cyklostezce ,
ale zatím mi žádné tričko nedošlo ,
i když mám v tabulce napsáno odesláno ,
tak počkám na příští léto ,
doplněno 14.10.15 14:19:jmlc - díky nee ., ale pobavíte .
Já mám jedno tričko XXL z akce Svijany - vánoční - chcete? Někam jsem ho založil na horší časy - až ztloustnu ještě víc - ale měl bych ho najít...
Ještě jsem měl i nějaké od EONu ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.