Nejste přihlášen/a.
No tedy já nevím, ale myslím, že tato hodnocení budou pro vás neobjektivní a to dost hrubě. Nějaký mindrák na dobré hodnocení klikat nebude, narozdíl od toho špatného. Osobně je mi to jedno, jen si myslím, že tohle nebude mít žádnou vypovídací hodnotu.
Kdybyste si přečetli k čemu to je, nepřišlo by vám to třeba tak špatné
doplněno 25.01.14 18:25:aneb špatné hodnocení vidí jen admin a syslové a může to dost pomoct k odhalení uživatelů, kteří opravdu často radí špatně. Na statistiku nemá žádný vliv. Já to vidím naopak jako dobrou věc.
doplněno 25.01.14 18:26:Hodnocení špatná odpověď není protikladem dobré odpovědi tzn neodečte se hodnocení. Špatnou odpověď lze přiřadit i k odpovědi neregistrovaného rádce. Toto hodnocení slouží jen ke statistice moderátorů. Ta je neveřejná a zcela diskrétní.
Zdroj: poradte.cz/...
pokud se bude mstít stále jeden a ten samý, tak na tom asi syslům bude něco podezřelé, odpovědi sami projdou a případně napomenou notorického "mínusovače". A nebo se zjistí, že se tato možnost neosvědčila a zruší se, však o co jde zkusit se to může
Porad to nic nemeni na faktu, ze spatnou odpovedi se muze nekdo dotycnemu radci mstit a tim hure ze takova statistika je videt u syslu, kteri se tim pak nejak maji ridit.
... takže špatné odpovědi mají v rukou lidé ( sys+ admin ), kteří přistupují k odpovědi, sice dle svých nejlepších schopností, ale subjektivně dle toho zda v tom shledávají špatnou odpověď či nikoli. Takže pokud dle jejich pohledu je odpověd správná, ač neznalí věci, budou ty špatné rušit. To ani neberu v uvahu oblíbenost rádce a objektivitu, kterou nikdo nemá 100%. O notorických klikačích na špatné odpovědi se tady ted nevyjadřuji, to je jasné co se s nimi má dít.
Všimla jsem si toho až teď, na váš popud. Myslím si, že to nebude nic dobrého. Ano dobré hodnocení, to je pochvala za dobrou, rozumnou odpověď.
Ale hodnotit špatné? Bude bujet nevraživost, pro některé z rádců bude to červené kolečko jako červené trenky proti býku.
Příklad: Nemám ráda rádce JOŽINZBAŽIN /nick je vymyšlen/, protože se o mě kdysi dávno v nějakém dialogu, "otřel".A půjdu mu za to po krku. Jakmile dá nějakou odpověď, nahlásím ji jako špatnou.
Prostě, myslela jsem si až doteď, že Poradna je takový náš společný ostrov, kde se snažíme si pomoci, pobavit se,povzbudit navzájem. Tohle bude podraz. Fakt se mi to nelíbí, protože si myslím, že to nebude objektivní. Každý z nás se třeba s někým nepohodl, a "hin se hukáže!"
Tak se těšte, mizerové, každý z nás má v rukou palnou zbraň. A rozneseme ostatní rádce na kopytech! Jaga.
/omlouvám se za poslední odstavec, byla to ironie, ty "mizery" a"kopyta" jsem nemyslela vážně. Ale možná jsou tu i takoví, kteří to vážně myslí.
Jo, a proč je někde u odpovědí takový malý rezavý otazník? Kdo mi poradí? Souvisí to snad s negativními odpověďmi?
Upřímně, souhlasím s Vámi, velice dobře vím, kdo mě tu nemusí a teď mi to může dát pěkně sežrat.
I já si myslím, že toto není dobrý nápad. Zhodnotit, zda je odpověď špatná může přece jenom člověk, který je ve věci odborník. Skutečně půjde zde i o vyjadřování nesympatií tímto způsobem. K čemu takové hodnocení moderátorům a adminovi bude? Nelze se o něj opírat. Jedině snad, že by ti neregistrovaní co sem píší hanlivé a přisprostlé vzkazy toho nechali? Tomu nevěřím. Těm je to jedno,.
myslím, že já i sys jsou schopni odlišit, co je msta a co je objektivní. Není problém pravidelně vyhazovat špatné odpovědi od uživatele, který nekliká správně jak jsem už psal, původně jsme to museli zrušit, takže víme oč jde - máme s tím zkušenosti. Věřte, že to jsem schopen vychytat a vysledky si interpretovat v širších souvislostech než v jedné tabulce
a pokud to celé bude na draka, tak už za měsíc je můžeme zrušit. Ale jako test to rozhodně zkusíme.
Mě na tom celém vadí jen jediná věc - že to je u každého příspěvku (ta volba) a nevypadá to moc optimisticky na první pohled. Asi zvyk... jak jste si všimli je to i u neregistrovaných, tam to bude také oříšek. Zkusíme.
Já s tím souhlasím. Admin i saslové jsou schopni vychytat, co je msta a abych pravdu řekla, nemyslím si, že je mezi námi mnoho těch, kteří by toho chtěli zneužívat.
Kolikrát si označení "špatná odpověď" zaslouží odpověď, která by tazateli v případě, že by ji použil, uškodila. Pokud by mělo jít o peníze, majetek, vem to čert.
Ale pokud by nějaká odpověď mohla mít za následek poškození zdraví, ani domyslet radši nechci ...
Ivzez: ne vždy je to ale jasné co je správná odpověď. Víš sama, jak složité a klikaté jsou paragrafy , které tady ( spolu) někdy řešíme. Když opíšeme paragraf je vždy správný , ale když ho parafrázujeme, a uteče podstatné slovo, je to již špatná odpověď. Přesto, že se jedná o malý nedostatek, špatně vyslovené slovo, nebo jen překlep. Když napíšu, že doplatek na bydlení se řeší podle 117/2006 tak ty víš, že je to špatná odpověď, přesto, že jiní naklikají 10 dobrých. Ale nevidím důvod, proč si takový neuvědomělý překlep máme ohodnocovat jako špatný, když oba víme, že cizujeme stejný paragraf. ( teď nemluvím o Tobě a mně, to byla ilustrace).
Jak správně píšeš, špatnou by měla být ta odpověd, která ohrožuje nebo ničí majetek nebo zdraví. Pokud napíšu, že máme v zasuvkách 220V tak bych mohl schytat 500 špatných odpovědí, protože tohle v zasuvce nenajdeme. ( nově do 240V )
A jak se ohodnotí když 20x napíšeme že pomeranče jsou oranžové a v posledním řadku, že je modrý? Celé špatné nebo dobré?
Fidonete, já vím. Spíše jsem chtěla říct, že to označení "špatná odpověď" má své opodstatnění, a že si nemyslím, že by tu někdo z nás tohoto označení nějak zneužíval.
Jistě, najde se pár jedinců, kteří něco naklikají, ale nebude jich moc a rychle je to přestane bavit.
Ale hlavně si myslím, že to admin se sysli zvládnou.
doplněno 28.01.14 09:06:Oprava: Samozřejmě se sysly! (Kam to koukám?!?)
myslím, že já i sys jsou schopni odlišit, co je msta a co je objektivní
Tuhle vetu bych nechal vytesat do kamene.
-
Hned vcera sem kliknul dve spatne odpovedi (protoze podle mne byli spatne, ale hlavne proto, abych otestoval funkcnost, vzdyt je to stejnak jedno), ale zaroven sem nevlozil svuj nazor na vec. Coz je samozrejme spatne, kritizovat a nevyjadrit se. Ale system to umoznuje
Co bych tedy alespon uvital, aby se spatne odpovedi mohli kliknout pouze v pripade, ze sam prispeji do diskuse, ne-li pouze primo v pripade prime reakce na dotycneho.
A nejlepe, at jsou tato hodnoceni verejna - tim myslim verejne vedet, kdo tak hodnotil. Kladne i zaporne. Tim by se dost omezili "klikaci". na obou frontach.
Já v tom nevidím nic špatného. Pokud to neubírá plusy a není to vidět, tak to zneužívání nikoho bavit nebude. A pokud to někoho opravdu bavit výjimečně bude, bude to syslům hned jasné a můžou ho eliminovat. Myslím že zdravé a rozumné jádro poradců to bude používat jen výjimečně. Mě osobně třeba ani nevadí a neuráží odpovědi co nejdou přímo k věci, ale pokud se někdo ptá na to kolik je 1+1 a dostane odpověď že 3, tak at tam ty mínusy má.
doplněno 26.01.14 10:28:Nepochopil.
Ale tady nejde o odebirání plusů. I kdyby jedno mínus odebralo plusy dva, tak je to jedno. Ono je vpodstatě jedno i to plus. Takže je jedno, jestli je jen plus nebo i mínus. Jak se říká, dobrá rada je k nezaplacení, natožpak k plusminusování...
doplněno 25.01.14 22:53:Pochopil jsem správně, že mínus by měl dostat ten, který se ptal na to, kolik je 1+1?
Na co proboha jsou vám body?Koho může napadnout že by se s němí mohlo mstít? Jen toho kdo tak už někdy konal ,nebo to má v plánu. Na novinkách.cz se klikají body minusově i plusové ale co je velmi důležité nikdo nemá žádné své konto bodu.Tak si každý může zhodnotit co napsal jen u svého názoru.I tam se najde nějaké promile zamindrákovaných ale na ty se prostě nereaguje.Tak bych uvítal kdyby se tu smazali všem bodové konta a hodnotila se jen odpověď k dané otázce.Pod pravím jménem a bydlištěm jak je to na novinkách
myslíte si, že tu jsou samé správné odpovědi? a že by si tu část nezasloužila označení jako špatná odpověď? tím myslím třeba tohle : poradte.cz/...
myslím si, že tohle je botanický horor !
Tak jsem se podíval na ten odkaz. Na postupném průběhu těch odpovědí v "botanickém hororu", jak jsi to nazval, je jasně vidět, že nějaké klikání pro tazatele nic neznamená. Že je potřeba udělat to stejně, jak jsi to nakonec udělal. Naplno napsat vlastní odpověď, nemáte pravdu, je to tak a tak. Bez té konkrétní odpovědi tazateli, je mu klikání nanic.
Tady se zase jen projevují vlastnosti českého národa, jasně že se objeví mnoho lidí co budou klikat mínusy ze mstivosti, nebo jen tak ze zlomyslnosti. Mne by nikdy nenapadlo dávat jen tak někomu mínus, ale už jsem několikrát narazil na opravdu špatnou radu, radu přímo zdraví nebo životu nebezpečnou. Nebo v nejlepším hrozilo minimálně poškození nějaké věci a v těchto případech bych záporné hodnocení opravdu pokládal za užitečnou záležitost.
No vidíte. A já si zase myslím, že nějaké klikání, je utíkání od zodpovědnosti. A že jediná správná reakce na špatnou odpověď, pokud mě za to stojí, je otevřeně a naplno napsat reakci, není to tak, je to takhle, protože a protože.
Přiznávám, že je to konfliktní řešení. Ale jen tak, si tazatel může vybrat. Je jen na něm, co si vybere. Nějakým utajeným klikáním se pro tazatele nic nevyřeší.
Nicméně, jak si to uděláte, tak to budete mít. Jako neregistrovaný mám jen hlas poradní. Snad.
zabu:
ano, vyříkat, ale mnohdy takový rádce trvá na svém a nejednou je hrubý, dojde k roztržce. Když je hodně zle, zbývá nahlásit a admin reakce skryje, pak už ostatní nemohou reagovat a neví o co šlo.
doplněno 25.01.14 21:59:Tak jak do teď kdo ohodnotil kladně tak se taky někdy vyjádříl, myslím že kdo klikne na zápor tak se taky vyjádří - jaké utíkání od zodpovědnosti?
doplněno 25.01.14 22:06:Nechápu v čem je problém? Do teď byla možnost hodnotit kladně dobré rady a nebyla možnost rozlišit rady o ničem / nebo i dobré ale opakující se, od špatných.
Myslím, že to je dobrý nápad, u některých odpovědí si říkám, že je to evidentní nesmysl a že by to chtělo "nějak" označit jako špatnou radu.
Možná budu u kolegů nepopulární, ale klidně bych počet mínusů u každé konkrétní odpovědi zobrazil, klidně i s nicky registrovaných rádců - osobně bych se pod případně udělený mínus klidně podepsal i se zdůvodněním...
Také jsem si toho všimla až nyní. A vůbec nevidím problém. Také si kolikrát myslím, že některé odpovědi jsou přinejmenším divné. A navíc, přece když někdo označí některou odpověď jako za špatnou, tak to třeba pomůže tazateli popřemýšlet. A pak, už vůbec nevidím nebezpečí v tom, že by se někdo chtěl tímto způsobem mstít. Proč by to kdo dělal? Vždyt stejně nikdo neví, kdo ji jako špatnou označil. Možná teda ti syslové to budou vědět, ale ti snad jsou na takové úrovni, aby dokázali rozlišit mstu od pravdy. Já v tom osobně problém nevidím. A zrovna tak, jako jsem nikdy nevyužívala a nezneužívala tlačítko "nahlášení", nebudu ani v tomto případě zneužívat tlačítko špatné odpovědi. Já si myslím, že to je o osobnostech. A navíc, pořád mi je milejší, když u své odpovědi uvidím, že byla má odpověď špatná, než když se pak oklikou dozvím, že jsem byla tajně nahlášená někým, který mne prostě rád nemá. To nepovažujete za mstu? To je podle mne daleko horší, protože se to děje v utajení a nemůžu se vůbec bránit, protože o tom ani nevím.
Prostě já s tím souhlasím. Je to o člověku. Já sama za sebe vím, že určitě nebudu tohoto tlačítka zneužívat k tomu, abych se někomu mstila. Pokud ovšem opravdu usoudím, že byla odpověď skutečně natolik špatná, že by uvedla tazatele v omyl, tak ho možná i použiji. Ale to se stane sakra málokody. To to raději napíši přímo pod tu odpověď.
Takže pro mne novému vylepšení poradny já osobně dávám
Nevím, kde je popud na tuto otázku, ale.. hodnocení je naprosto subjektivní, podívejte se na jiné weby, kde se to hemží mínusováním i u dobrých odpovědí (proč, to neposuzuji). Ideální by bylo, kdyby sám tazatel po nějaké době sdělil, jak dopadl na základě rad. To udělá málokdy, už se většinou vůůbec neozve a jak vidíte, tak se to zvrhne na argumenaci odpovídačů vůči sobě, čili nic. Nemluvě o vyloženě blbých odpovědích, naprosto neurčitých a přicmrndávačích. Jediným kriteriem hodnocení je tazatal o radu.
@buss - nemohu úplně souhlasit. Většinou jsou rádci hodnoceny odpovědi dobré. A při rozumné argumentaci většinou "zvítězí" rozumnější rada. Tazatel sám někdy zbrkle ohodnotí nesmysl, ještě než se v diskusi ukáže "pravda". A většinou tazatel hodnotí "to", co si myslí, že mu pomůže. Jestli "to" opravdu pomohlo se nedozvíme, tazatelé se zpětně většinou neozvou, čest výjimkám. Druhou možností je, že vyzkoušení správného řešení je na delší lokte a vlákno je mezitím uzavřeno...
Ještě bych chtěl dodat,že tyto rozmíšky a přehady ohledně honocení body jsou jen v poradnách kde se načitají body na konta rádcu.A hloupé odpovědi by měl mazat admin.A po skušenosti z jiné poradny tito nejvíce obodovaný mají určitou moc kterou někteří zneužívají.
doplněno 26.01.14 15:57:Také nebylo by špatné ,že když se podrží šipka od myši na značku dobrá,špatná odpověď tak se ukáže kdo tak hodnotil.Tak by skutečně se hned vědělo kdo jak boduje a nějaká msta by nepřicházela v úvahu. a ani různé kamarádičkování s plusovými body.
Zpětná vazba mi tu moc chybí, ně každý tazatel se zachová tak, jako třeba ten chlapík se skaláry,bylo to až dojemné, jak nás informoval o jeho chovatelských úspěších. Na druhou stranu, stalo se mi, že jsem odpovídal, a myslím si, že velice dobře a reakce / další odpovědi byly zcela zcestné a já se táži, jestli pak tito lidé mi nedají záporné ohodnocení, ve smyslu, já si myslím svoje a to všechno ostatní je blbě. ***měl jsem rozepsány, určité případy, obzvláště jeden případ, ale nechci jitřit staré rány...a svoje hodnocení už až tak moc nesleduji, ale přiznám se, že mi sem tam nějaký ten bodík udělá radost
Ukulelele, tomuto velice dobře rozumím. Děje se tak i v normálním životě, mimo poradnu. Je to lidská přirozenost, tedy podle mne by býti měla. Člověk by se měl snažit v prvé řadě být těm druhým nějak prospěšný. Když už se na něho obrátí s prosbou o radu. I v normálním životě každého potěší, když mu ten dotyčný poděkuje za dobrou radu. Zde na to jsou ty body, které radost udělají, a to nezávisle na tom, jestli jsem postoupila v řebříčku hodnocení. Z počátku to je hra a člověk to sleduje jako ve škole. I žák má radost, když mu učitelka dá jedničku za dobře odvedený úkol. To je ta motivace, která každého pohání vpřed. Tak to vnímám a je úplně jedno, jestli jsem stará, nebo mladá. Takže je naprosto normální, že Vám každý bodík tu radost udělá. Ale byla tady spousta diskuzí na toto téma a já si pamatuji, že mnozí psali, že jim o body vůbec nejde, že mají doma už několik triček a nálepek, že radí jenom proto, že radí rádi, že to není ta podstata poradny a tak dál... Jenomže pak se ukázalo, že ono to tak zase tak pravda není.
ono to hodnocení je celé neobjektivní. např. položíš otázku a na ní odpoví deset rádců. polovina řekne ANO a polovina NE. rada je v tuto chvíli "nikde" a kdo to rozhodne, ten jedenáctý rádce?
A jak o ni rozhodne? To jsou syslove odbornici na vsechno? Nebo proste podle nalady?
doplněno 27.01.14 13:26:TaK za prve. Syslove prece nerozhoduji o spravnosti odpovedi.
A za druhe, nesouhlasim s nazorem ze syslove jsou odbornici na vse. A tolik aby rozhodovali o spravnosti vsech odpovedi jich tu neni.
..., podle svého uvážení o dobré odpovědi, podle toho zda vubec téma znají - tak podle toho jak se jim to líbí, že by to snad mohlo být špatně, podle uvažení, podle oblíbenosti (duvěryhodnosti ) rádce ... kdo ví, Vzdyt jsou to sys. oni si poradí.
syslem se člověk stává pokud se nepletu na základě vyššího procenta úspěšnosti v radách a je tedy předpoklad že každý z nich je odborník a dohromady jsou odborníci na všechno.
není to úplně tak, ale jisté vodítko to je. Myslím, že si vezmu na starost porodnictví, hejkal včelařství... no pár syslů bude ještě potřeba
Hele Joe: sys prostě ví co je správná odpověď. Tak to je a bude. Mají na to předpoklady které jsme do nich vložili prostřednictvím mnoha ohodnocených bodů. A taky nejde jen o to, jakou má odpověď skutkovou hodnotu , ale o to jak je líbivá. Když napíšeš něco co nevypadá tak hezky, tak je to špatná odpověď. Hmm?
Odedneska klikam vsem syslum spatne odpovedi u otazek, ktere nemaji jednu jedinou jednoznacnou spravnou odpoved.
Proc?
Jednak prece o nic nejde, kdyz to nikdo neuvidi
a hlavne sem zvedavej, jak se bude vyhodnovcovat, jestli ta odpoved skutecne spatna byla a nebo ne a nakonec sem zvedavej, jaky nasledky to pro mne bude mit.
Taktak, Claymane. 2 kousky a ted je na Tobe vyhodnotit, zda to bylo opravnene a nebo ne.
Sem zvedavej, jak se s tim poperete.
Zjistila jsem, že mám o 3 více ohodnocených odpovědí než kolik mám na profilu napsáno. A tudíž mám mít více procent. Jak je to možné? Máte to někdo taky tak?
doplněno 26.01.14 19:52:Někdo píše ta procenta nebo automaticky samo?
Aby se odpověď započítala jako hodnocená, musí být ohodnocena 2x viz pravidla. Pokud jsou ta hodnocení získána až dneska, projeví se to až zítra.
Součty na profilu se aktualizují 1x denně, vždy brzo ráno, kdy je poradna méně zatížena dotazy a radami, máme to tak všichni, jen už to asi méně sledujeme...
doplněno 26.01.14 19:57:...pokud se podíváte na Moje stránka, najdete tam datum a čas poslední aktualizace...
Hejkale. A to je presne ono.
Škodolibé mnohonásobné klikání některých...budou mít možnost takového uživatele...upozornit...
...A místo klikání na špatnou...
Zde vznikla statistika, kterou nikdo neuvidi, proc by se mel tedy nekdo vubec snazit na to klikat? Je to pouze statistika pro statistiku. Vznikla proto, aby se mohla vyhodnotit. Nema zadny dalsi smysl.
Co bude s uzivatelem, ktery perfektne radi, co rada, to "nobelovka", ale bude jen tak ze srandy klikat na spatne odpovedi? Vzdyt to stejnak nikdo nevidi, tak je to prece jedno? Ze vy si nekde neco vyhodnotite bude mit vypovidaci hodnotu akorat toho, kolikrat kdo komu kliknul. Nic vic. Zadna skutecna vypovidaci hodnota.
Co mu udelate? Tytyy, neklikej nam na to, pac nam to zkresluje statistiku, ktera je stejnak k nicemu?
a nebyla by blbost odhalit celé know how, aby to bylo zneužitelné a celá statistika byla k ničemu? Taky přece neříkáme jak vyhodnocujeme klikání dobrých odpovědí... google taky neříká jak pozná, kdo kliká na reklamy záměrně, aby si naklikal
Ale ja tomu ten cas dam, nezakazu vam to , ale to neznamena, ze z poskytnutych informaci se mi to zda nedotazeny.
Mozna jenom spatne PR
Já se na admina obracím se dvěma prosbami. 1) Šlo by udělat to, že já bych u svých příspěvlů neměla barevné označení a značku pro uznávaného uživatele? Jestli to alespoň trošku jde, u mých přísvěků, moc pěkně prosím, zrušte to u mě. Nechci být v nějaké kastě, nějaké skupině, nechci soupeřit a soutěžit s lidmi, které mám ráda a kterých si vážím. Chci mít možnost být součástí většího uskupení, bavit se a když někomu poradím, budu ráda. Život není o snaze být dobrý a ještě lepší tím, že budu mít jinou barvu na poradte.cz. Si myslím.
2) Bylo by možné, aby každý odpovídající měl možnost kliknout sám sobě na hlasování "špatná odpověď"? Stane se, že někdy ujedu a ráda bych měla možnot, svou blbou odpověď eliminovat, protože by mohla uškodit anebo jsem si uvědomila, že jsem napsala hovadinu, za kterou bych se měla stydět.
Už jen otázka. Nikde nemůžu najít vysvětlení, proč některé otázky jsou bleděmodré. Fakt nemůžu to najít. Proč to je?
doplněno 28.01.14 07:49:Admine, děkuji za bleskovou odpověď. Proto píšu, "udělejte to u mně", když to jen trošku jde. Nenatahujte ke mně dráty, já chci zůstat u svíček, jsem stará konzerva. Mluvím za sebe, ne za kolektiv. Děkuji a přeji hezký den. babka
doplněno 28.01.14 07:53:To je dobře, že to jde smazat. Smazejte, prosím ten můj blábol o věšení na zeď. Děkuji poradte.cz/...
přirovnal bych to k době, kdy se přecházelo ze svíček na žárovky, taky byla spousta lidí, kteří odmítli elektřinu a dál používali svíčky. Z dnešního pohledu je jasné, že vyhrálo, co bylo "správně", ale oni to měli za kouzla a nevyzkoušenou věc.
Nemyslím to zle. Dejte tomu prostě čas.
Tohle už bylo tolikrát - nový desing, nové menu, nové... cokoli.
A neni to spise jako prechod od klasickych zarovek k usporkam.
Je rozdil casem uznat, ze je neco dobre a nebo se s tim pouze smirit.
axus, je to jako úsporka na wecku. Pro zlost. Já jsem fakt stará, neambiciozní konzerva a cením si více klidu a pohody více, než vítězství.
Jsem pro novinky a pro nové myšlení, pro změny. Klidně zde můžou zůstat tyto způsoby. Jen upozorním, že určitě víte, že v konkurenční poradně, která se zde nesmí kopírovat, jinak hrozí nějaký ban (to je zákaz?), že tam měli taky špatné odpovědi a skončili s nimi.
Zde bych je nechal, jak správně píše admin, čas ukáže. Jen jsem si všiml, na "moji stránce", že mi kousek něčeho chybí. V mém věku je to normální.
Přeji krásný den.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.