Nejste přihlášen/a.
"Doporucuju všechno nafotit a natocit a trvat u delegátky na přestěhování. Nám tohle udělal Exim, letěli jsme do konkrétního hotelu, kde jsme byli rok před tím. Soupli nás na staveniste, hnus všech hnusu To taky bylo prvně a naposled, co jsme s takovými smejdama leteli. Jediná nepovedena dovolená z 52, které jsme si užívali. S kterou cestovkou jste? Dejte vědět, jak jste dopadli. Držím palce. Nedejte se!
zdravím...co dělat... hned se ozvat a reklamovat...pro případný soud -kdyby se cestovka cukala -si vše nafotit natočit at to máte jak doložit...pěkný den...jinak si tu dejte do vyhledávání -špatný hotel-a tam je toho spousta co dělat...třeba tady poradte.cz/...
Tipovala jsem, že jste letěli se šmejdama Bue style. Nemám co k tomu dodat. Pro mě neverohodná cestovka v zhledem k majiteli. Stejný, jako Exim.
Každá slušná cestovka by vás přestěhovala bez doplatku, to je něco úplně nepochopitelného a vrchol drzosti a arogance.
Viz ten odkaz na D-test - vytknout vady, dát termín na nápravu, pokud odmítnou tak se nechat dopravit zpět nebo zaplatit jiný hotel a náklady pak vymáhat po cestovce. Zaplatili jste si 5 hotel, ten tomu neodpovídá - počet hvězd má jasně stanovená pravidla co musí mít. Shnilý staveniště to opravdu není.. Cestovka levně nakoupila laciný zboží a vám draze prodala.
Nárok na slevu máte už i za ty dny na začátku i když vám seženou kvalitu hotelu kterou jste si zaplatili.
Je třeba vše si zdokumentovat, fotky, videa...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.