Nejste přihlášen/a.
Ahoj já musím říct, že prostředky od firmy AMWAY používám už 5 let a nekupuji nic jiného. Je to sice drahé, ale musíte se na to dívat jinak. Jsou to koncentráty. Třeba mycí prostředek mě vydrží rok stejně tak i prací prášek. Opravdu jsou to výborné prostředky můžu jen doporučit. Moje mamka je už prodejce 5 let a má celkem slušnou klientelu. Nejde o to jestli má člověk peníze nebo ne, ale opravdu zjistí že má na rok pokoj od všech prostředků. DOPORUČUJI
Jen se usmivam, vyrobky jsou jiste dobre a ekologicke a ja nevim co jeste. Stejne tak jako treba Superb je kvalitni, bezbecne a verim ze vyrobce vam jiste rekne ze i ekologicky setrne auto. Tady jde jen o to ze pokud mate hluboko do kapsy tak z bodu A do bodu B vas doveze jak Felicie tak Superb. Stejne tak je to i s Amway. Ted se na me vrhnou dealeri s tabulkama ze koncentraty a "kdyz se to spocita" atd. ale to je teorie. Praxe je takova ze si litr nejakeho myciho prostredku koupim za 15Kc a vydrzi mi stejne, umyje stejne a zadnou vyrazku jsem nikdy z zadneho nemel. Kdyz totiz dojde na to ze clovek musi usetrit na to aby mel rodinu cim nakrmit jdou ty naucene dealerske keci k sipku.
doplněno 19.01.10 13:11:Abych dealery trosku potesil, doporucuji vyzkouset a udelat si nazor sam, jednorazova investice 200 Kc za myci prostredek jiste nikoho nepolozi.
naprosto souhlasím. A k předešlému komentáři. Mycí prostředek vám vydrží rok to vám gratuluji.. přítel si při mytí nádobí vychrstně klidně půl deci Jaru a totéž by udělali s amwayem. jen bych ho potom asi zabila, kdyby to šlo z mé kapsy.
Tak obecně hovoří vždy ten, co nic doopravdy nevyzkoušel a své názory předkládá na základě svých představ, jak to asi že je. Bohužel je to samozřejmě špatně.
Amway především představuje příležitost, jak si zajistit, abyste nemusel domů kupovat v drogérii už vůbec nic (snad kromě toaletního papíru) a ještě lépe to udělat tak, že veškeré nákupy budou prostě zdarma.
Je to docela povznášející pocit, že jsme nebyli už půl roku v žádné drogerii, že mnohem méně jezdíme nakupovat, čímž šetříme spoustu času a neutrácíme peníze za žádnou reklamu, na které vydělávají jiní.
V USA bylo v předešlých letech vydáno za reklamu na 250 miliard USD za rok. Tyto peníze jdou jen a pouze, do poslední peny, z peněženky koncového zákazníka při nákupu zboží z reklam v obchodech. Tedy z Vašich peněženek. Nákupem v Tescu platíte za obrazy pana Železného, dovolenou ředitele TV Prima, majitele časopisů, novin, bulvárů. Financujete polepené tramvaje, rozhlasové stanice, které si nikdy nepustíte. BIlboardy okolo D1 jsou všechny postaveny a uhrazeny z Vašich peněz, které jste vyprodukovali v zaměstnání.
Nevěříte? Tak věřte. Je to tak.
Další stupeň příležitosti s Amway je vybudovat si vedlejší příjem vyšší, než vlastní mzda. Další stupeń toto vše násobí. A td. Smyslem Amway není poskytnou chudým lidem, aby trošičku ušetřili. Chudý člověk z donucení kupuje to nejlevnější, aniž by se skutečně zajímal o to, jestli to vůbec funguje. A tak kupuje superlevné prášky, které perou jen o něco lépe, než čistá voda, myjí nádoby saponátem zhuštěným solí, který ale silou umyje desetinu z toho, co jakýkoliv běžný produkt, o kosmetice, přírodních vitamínch si nechá jen zdát, jednou za rok si vymačká do čaje citron. Neuvažuje nad tím, jak to zařídit, aby měl na to, co chce. přemýšlí, jak ještě více ušetřit.
Takže lidé jdou dvěma směry. Pomaleji chudnou, než by chudli, kdyby nešetřili. Nebo Pomalu či rychle bohatnou.
Amway není podomní prodej a vlastníci podnikání s Amway nejsou dealeři. Už 10 let to vysvětlujeme každý den apořád to nestačí. Vždy se najde nějaký "kejikl", kterému prostě rozum nedovolí se trošičku poposunout dopředu.
P.S: Moje rodina spotřebuje láhev DishDrops, prostředek na mytí nádobí za cca 5 měsíců. Nemáme myčku a bůh ví, že nikdy mít nebudeme. Všechno se myje ve dřezu DishDropsem. Za tuto časovou konstantu jsme běžně spotřebovali 5-6 litrových balení Jaru. Láhev 1 litru DishDrops mě stojí 167Kč. 5-6 lahví Jaru mě stálo běžně cca 250,- Kč. Matematika je neúprosná.
Fakt, že "kejikl"nemá vyrážku neznamená, že ji nemá už nikdo jiný na světě. On hovoří za sebe, ale prezentuje to tak, jako by to měl být názor celéh osvěta, včetně matky Terezy.
Amway má ale dalších cca 450 položek v nabídce a s většinou je to podobné, jako s produktem na nádobí. Např. při použití ústní vody Glister můžete v porovnání se slavným LISTERINEM ušetřit minimálně 730 Kč, registrovaný až 900,-!
Nejde tu totiž jen o jeden produkt na nádobí a to je podstatné. Máte možnost získávat klienty pro kompletní sortiment domácnosti, čímž vytváříte pasivně nemalé obraty a za tuto maličkost pro výrobce získáváta odměny a bonusy. Neznám moc výrobců a žádný obchod, který by Vám umožňoval pravidelně profitovat za to, že jej doporučíte nějakým lidem.
Kdo Vám nabídne toto:
1. Nákup všeho podstatného pro domácnost on-line s donáškou do domu na jediném portálu
2. Velkoobchodní ceny (snížené o cca 30% od těch, co běžně znáte), časté akční balíčky a slevy
3. Trvalé provize a bonusy při získání nových klientů, kteří si taktéž sami bezstarostně nakupují
4. 90-ti dení záruka na vrácení použitého zboží bez otázek, jakéhokoliv (od pasty na zuby až po rtěnku)
5. Půlroční záruka na zkoušku celého systému
6. Možnost podnikatelského studia, profesního růstu, posilování osobnosti
7. Při dosažení kvalifikací vyšších stupňů bezplatné dovolené a další odměny
8. Doživotní renty z obratu od stanovené úrovně skupinových obratů, které jsou děditelné
9. Týmová spolupráce a maximální pomoc a podpora pro ty, co chtějí víc, než jen luxusně a snadno a chytře nakupovat.
Přesně tak, tady to bylo o zkušenosti s Amway a ne, že tu nějaký náboráž nebo dealer bude lidem vypírat mozky reklamou a ještě navíc urážet milou a chytrou dusatku.
Nejsem blbej a docela normálně chápu, že je Vám milé a líbí se Vám vytvářet si "veřejné kluby", kde můžete společně pomlouvat někoho jiného. To lidem s nižší úrovní charakteru vždy bývá milé a blízké. Jenže je třeba počítat s tím, že dřv, nebo později, se ukáže někdo, kdo nesmysly, lži a žvásty začně přetvářet na pravou míru, do reality a na fakta. Také chápu, že vstup a aktivita takového člověka je Vám velmi nepříjemná, protože Vám boří ten domeček z karet. Ale i to je život. Za své výroky na veřejném místě, což internet bezesporu je, musí nést plnou zodpovědnost KAŽDÝ. Tak ji tedy neste, ukažte, že jste féroví, dokládejte svoje výmysly a naivní předsudky fakty, reálnými čísly, ekonomickými rozbory a dopady. Žvanění ve skutečnosti není ani moderní, ani žádoucí. Je projevem nevyzrálosti, vemi malé osobnosti a malosti.
Zatím se chováte přesně podle vzoru "Každý cikán soudí dle své planety" a své chyby hledáte na druhých.
Pán má patent na rozum a jeho názor je jediný správný? Máte v plánu nám uvést nějaká reálná čísla, fakta a ekonomické rozbory? Nebo budete papouškovat to, co vám nalili do hlavy? Nic proti Amway nemám, spíš proti způsobům prezentace jeho obchodních zástupců.
Reálná čísla, fakta, ekonomické rozbory, se tu objevily včera. Resp. odkazy na ně. Administrátor je smazal z důvodu nepovolené reklamy. Taky mě to překvapilo. Odkazy na žvanění lidí, kteří o problematice nic nevědí, tu být mohou. Odkazy na názory ekonomů, profesorů, asociací, tu být nemohou. Že by to také o něčem svědčilo? O co asi komu jde? Kdo se nad tím zamyslí
No ale když ušetří za placenou reklamu cpaním bezplatné reklamy sem, tak můžou poskytnout ty svoje "výhody"
Vtipné je na tom to, že čím víc budete cpát někam reklamu, o kterou nikdo nestojí (a kterou porušujete pravidla diskuze), tím víc získáte odpůrců a svoje výhody si tak můžete strčit za klobouk...
A to je vtipné? Proč pořád melete o té reklamě? Uvádím na pravou míru bláboly, které se zde objevily. Nic takového, jako reklamu nemám v úmyslu dělat na internetu. Žvanění o Amway jsem zde skutečně nezačal já.
Negativní reklama je povolena?
Reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií.
A tímto končím, protože dohadovat se s někým, kdo umí akorát urážet ostatní diskutující a omílat jako kolovrátek to, co mu nalili do hlavy u Amway, mě vážně nebaví.
Mimochodem - pokud se někde chcete písemně projevovat, tak se naučte češtinu, protože ty hrubky o vás také něco vypovídají...
Může být. A nyní mi ukažte ten "přesvědčovací proces" za účelem nalezení uživatele nějakého zboží v tomto vlákně Jediné, co se zde snažím zcela zbytečně ukázat, že tu někteří kecají naprostý blbosti o věcech, o kterých vůbec nic nevědí. Nic jiného. Ale to jsem již také psal, že
A můžete mi sdělit, proč vám na tom tak fanaticky záleží přesvědčit nějaké pro vás cizí lidi, kterými pohrdáte a jim nadáváte do tupců, hus a ignorantů o své pravdě, že s tím tady ztrácíte čas mnoho hodin, když tu pozoruji vaši hojnou účast a příspěvky? Nenapadá mne jiné vysvětlení než to, že kvůli sobě, aby se vám nerozbil ten váš svět a nepronikl tam "matrix", jak říkáte, tedy normalita. Musí to být pro vás obrovská úzkost číst lidi, které nemůžete přesvědčit a nastavují zrcadlo vaším pokřiveným pravdám a bortí vám vaše umělé impérium.
I na tuto otázku zde mám odpoveď Pro Vás ji tedy zopakuji: chráním si svůj vlastní byznys před lží, vymýšlením si, ignoranstvím a hloupostí lidí, kteří o tom byznysu nic nevědí. A to je vše. je to těžké k pochopení? Co myslíte?
Naše "impérium", když už to tak honosně nazýváte, za 50 let nezbortilo, ba co víc, ani neohrozilo nic na světě. Žádná ekonomická recese se nás vůbec nedotkla. Za 50 let jsme se propracovali z jediné do cca 80 ti zemí světa. A to jsme prosím teprve na začátku. Ani nejbláznivější představy nám nedokáží vyobrazit kde budeme za dalších 50 let.Ale bude to obrovské, to je jisté.
Mám spoustu času a hon na lži je mým úkolem na internetu.
Tedy, ta bezplatná dovolená mě dostala u nás ve firmě dáváme zaměstnancům placenou .
Já vím, to byl žert. Vy jste to myslel jinak. Že můžete jet na dovolenou a nemusíte si to sám platit. Jen bych upozornila, že o kousek výš píšete: "Nákupem v Tescu platíte za obrazy pana Železného, dovolenou ředitele TV Prima, majitele časopisů, novin, bulvárů." :D No tak ještě že nákupem Amway ničí dovolenou nefinancuji
... no tedy já zírám. Tak prudkou inteligenci jsem skutečně nečekal Gratuluji. Máte na to Samozřejmě Vy o koze a já o voze. Jestlipak s tou prudkou inteligencí přijde na to v čem to vězí?
Odměna ve formě dovolené je nadstandart, který dostáváte za mimořádně odvedenou práci, za kterou dostaneme kromě dovolené, ještě také normálně zaplaceno dle předem sjednané smlouvy. Obraty, které my vytváříme, jsou penězovody pro nás. Obraty, které ostatní vytvářejí v supermárketech na základě reklam, jsou penězovody pro jiné, nikoliv pro ty, kteří tyto penězovody uzavírají. Ne pro Vás. Je to docela jednoduché, aby to člověk pochopil, nemusí být ani génius. A vy jste prudce inteligentní Takže to samozřejmě chápete, že jo?
P.S. Nešla byste na rande? Miluji inteligentní ženy
Mám velké zkušenosti s firmou Amway, miluji výrobky, jsou ekologické, koncentrované, většinou patentované.Jsou to dnes tisíce výrobků,které si nakupuji se slevou a ukazuji ostatním možnost profitovat z nákupů.Jsem NVP (nezávislý vlastní podnikání) a vytvářím mezinárodní spotřebitelské sítě. Tomu, kdo nechce využít výhodnou registraci, tak si ode mě kupuje za plnou cenu a já mohu doporučit výrobky a poradit, protože je sama používám.A´t už je to Artistry, Nutrilite, Glister, Satinique,eSpring,iiCook,LOC,Sa8 a další...mohu jenom doporučit..606230832
Co je podstatou současného celosvětového byznysu?
Je to sít. Spojování, sdružování, sjednocování, sítování. Jsou vytvářeny SÍTĚ dodavatelů, odběratelů, velko i maloobchodů, výrobců. Je to logické a trend současné, ale především doby budoucí.
Když jdete na ryby, potřebujete k tomu speciální nářadí. Prut na ryby. Všimli jste si, že někteří rybáři mají nahozeny i dva, nebo tři? Víte proč? Nevíte? A proč myslíte?
Když chcete ulovit hodně ryb, abyste s nimi mohli obchodovat, použijete tisíc prutů? Nebo použijete silnější nástroj? Co třeba SÍ ..?
Proč sít? Sít je mocný nástroj, nejefektivnější z efektivních.
Každá společnost, firma, podnikatel, investor, má vždy lepší podmínky, výhody a ceny, když je součástí větší skupiny. A tak se všichni spojují do sítě. Snadněji si pro sebe vyjednají nízké ceny za dodávku elektřiny, plynu, vody, telekomunikačních služem, ale také surovin a nebo třeba dílů a součástek, potřebných pro svoje podnikání.
Co je levnější? Litr mléka v množství jeden karton, nebo litr mléka v množství jeden vagon?
Už Vám to zapadá? Už Vám to dává smysl?
Vlastníci podnikání Amway jsou nejstarší korporací zákazníků na světě. Dnes cca 3,5 milionu registrovaných vlastníků podnikání a desítky milionů koncových příležitostných odběratelů jsou nejsilnější zákaznickou korporací na světě. Dokonale ovládáme nejen Amway, ale také desítky dalších firem, které jsme si nasmlouvali pro dodávání všeho možného za naprosto bezkonkurenční ceny a služby. A naše pozice neustále sílí. Dávno jsme pochopili, že v sítovém systému je nejvíce škodný ten, kdo ještě v síti není. Ten platí VŠECHNO A VŠEM. Aby nám např. mohl dát operátor O2 tarify za např. "poloviční ceny" a telefonování mezi sebou zdarma, musí někde jinde vzít peníze někomu jinému. Koncovému zákazníkovi, který nemá žádnou moc si vyjednat lepší cenu, než tu katalogovou. A tuto koncovou cenu upravuje nikoliv podle potřeb koncového zákazníka, ale podle úrovně konkurence.
A tak máme a držíme pod krkem, kromě dominantního světového výrobce produktů pro domácnost, kosmetiky a doplňků stravy, firmu Amway, které diktujeme, co chceme, v jaké to chceme pro sebe kvalitě a za jakou cenu, také telekomunikační operátory, internetové márkety s elektronikou a desítku dalších obchodních dodavatelů. Máme nasmlouvaného i vlastního pekaře, který pro nás a jen pro nás peče speciální a velmi kvalitní a zdravé žitné pečivo a posílá nám je poštou, máme smlouvu s Netčíšníkem na exklusivní dovážku všech produktů v systému Netčíšník, máme a držíme si lukrativního dodavatele cestovných zavazadel, exklusivní dohody jsme poskytli také dodavateli bazénů a potřeb pro naše bazény, máme dodavatele kuchyńského nářadí a nádobí, dětské oděvy nejvyšší kvality nám říkají prostřednictvím exklusuvní smlouvy PANE. Do našich vinoték dodává to nejlepší víno značka Templářské sklepy, luxusní výrobce kravat je nám velmi zavázán, sportovní a tekové oblečení, to vše a mnoho dalších dodavatelů se s námi o život snaží uzavřít ty nejlukrativnější smlouvy, protože jsem korporace s miliony stálých zákazníků. Čekáme na nejvýhodnější nabídku některého z lukrativních výrobců automobilů, abychom měli koncové ceny stejné, jako když objednával u ŠKODA AUTO Český stát tisíc škodovek pro policii. Takové ceny nikdy žádný koncový zákazník, osamocený zákazník, nezíská.
Odmítli jsme vyhazovat jediný haléř za reklamu, nepotřebujeme ji, požadujeme perfektní služby a nízké ceny, jinak si vybereme jiné dodavatele. Naši předáci, zkušení obchodníci na pozicích Diamantů, nám vyjednávají ty nejlepší výhody a podmínky, o jakých si může běžný člověk nechat jen zdát. Jsme firemní klientela, která má zastoupení v 80-ti zemích světa, jsou nás miliony a bude nás víc.
Vaši jedinou nevýhodou, zato však podstatnou, že jste ještě nepochopili, jak to ve světě obchodu chodí. Jste Ti poslední, kteří ještě nejsou v síti a tak Vaše nákupy patří mezy ty nejméně efektivní a to i přesto, že jste od rána do večera masírováni reklamou, kde je Vám donekonečna předkládáno, jak jste chytří, když si koupíte právě TO či ONO. Náš zákazník, náš pán, to platí jen u nás. My jsme skuteční páni pro své dodavatele.
Zamyslete se nad tím. Situace se rychle mění, sítování prostupuje vším a kdo stojí dnes bokem, bude zítra ještě dál.
jo, jistě...
o těch autech už vyjednáváte někdy od roku 1990, pokud se nemýlím. že? a ono to jaksi nejde... a nejde více věcí...
vy totiž už jen z principu masírujete lidi, protože být v letadle až dole, je nepříjemné, když se musíte otáčet pro ty nahoře (pozice diamant?). ale tam VY v životě nebudete. viděl jste je, nebo vám na těch vašich schůzích, jestli se to tak dá nazvat, pořád ukazují obrázky fiktivních lidí odněkud z ameriky...? kolik platíte za pronájmy různých sálů. mně je to osobně jedno, když jste krátkozrací, dobře vám tak. ukažte prstem na jednoho jediného člověka, který žije a dýchá a může říci: "živí mě Amway..." ale aby to byl člověk který nemusí jezdit autobusem, a má z tohoto desetitisícové příjmy...
hm...
jeden jediný konkrétní a podložený důkaz...
nejde to... že...? ono přivést a představit nějakého "manekýna" v půjčeném kvádru že vidělal sto, dvěstě tisíc a když se mu podíváte na boty, tak si řeknete co je to za šupáka... jo vidělal stotisíce, ale spolu s vámi těm diamantákům...
abych Vám usnadnil psaní, JÁ tam taky nebudu (na pozici diamantáka), protože do systému "letadlo" nemám chut jít a těch pár desetikorun, které si vyděláte tím vaším trapným vysvětlováním, já osobně radši dávám na charitu.
já se věnuji své práci čtrnáct hodin denně. to je věc které dám energii a ne dělat několik věcí a nedělat ani jednu dobře. mám za to nadstandardní finanční ohodnocení, proto si můžu dovolit kupovat i drahé věci a ne aby mi nějaký šupák v odřeném kvádru očumoval barák a ještě mi nabízel smradlavou vodu na okna a ještě mi ji lil do květináče a potom se ji ještě napil. to si radši koupím iron, vodu mám z kohoutku a napiju se dobrého vína, na Vaše úspěchy... Jen tak dáááááál.
Hezký den.
Podívejte, když si to myslíte, myslete si to dál. Skutečně nic nedokážete, pokud nezačnete brát v úvahu fakta. A vy fakta odmítáte. S tím já nic nenadělám, ale hlavně nai dělat nechci.
Chcete důkaz o tom, že někdo vybudoval platinovou, nebo smaragdovou, či diamantovou pozici? A proč tak nízko? A co třeba zakladatelský korunní velvyslanec? Chcete se seznámit s Demkurovými z Ukrajiny? Chcete vědět jak krásný byznys si díky systému Amway vybudovali za obyčejných 13 let a kolika lidem pomohli zbohatnout, splnit si své sny?
Není problém. 7.2. je v Praze BBS, kde uvidíte, uslišíte a můžete se osobně zeptat na cokoliv, celé skupiny lidí, kteří od posledního BBS předminulý týdeb v brně dosáhli další kvalifikace. Uslyšíte jejich jména, profese, jak začali a jak se jim to podařilo. Akorát to chce odhodit tu masku uzavřené palice, přestat žvástat pitomosti o vymývání mozků a prostě jít a s otevřenou hlavou buď poslouchat, nebo se prostě ptát.
Kvalifikace za rok 2008 EU:
Platina - cca 6000, Smaragd - cca 750, Diamant - cca 270. Už od platiny výš nemusíte, když nechcete, chodit do zaměstnání. To je na každém jednotlivci, at si každý dělá co chce. Výsledky za rok 2009 ještě nemám, je moc brzy, ale tradičně jsou vždy vyšší, než ty předchozí.
Přemýšlím, co vede lidi pindat na ninternetu o věcech, o kterých nevědí ani zbla. Víte, nikdy jsem neviděl elektrikáře, který by šel poprvé v životě na středisko kvůli nachlazení a druhý den pindal na Internetu a dělal machra, jak rozumí srdcové chirurgii. A Vy přesně tohle děláte. V korporaci vlastníků podnikání jste nikdy nebyli, systém podnikání s Amway jste nikdy nepochopili, ale pindáte, pindáte, pindáte. No, to je především vaše vizitka Vy jste se ani jeden a ani jednou ani neobtěžovali, abyste si alespoň projeli základní veřejně dostupná fakta, třeba na portálu Amway. Prostě nic. Jen žvaníte a nic nevíte.
Tak pokračujte, nenechte se vyrušovat.
neříkejte že neexistuje na ty lidi co zbohatli ani jeden odkaz na netu. představte mi někoho konkrétního...
fakta prosíííím... když o nich tolik mluvíte
děkuji
Bravo, dostal jste ho to je na zářez na pažbě a la d-fens
doplněno 27.01.10 12:07:to bylo pro @kiaransalee, pochopitelně.
Kdybyste někdy měla tu příležitost, D-Fens ideologii pochopit, poznala byste záhy, že já nikoho nedostal. To je jen takový Váš obligátní výkřik do tmy o ničem.
Nemám nic takového v náplni svého konání. Ten dotyčný se "dostal sám" dávno před tím, než začal pindat a pindáním zde to celé jen potvrzuje. A to je vše, nic na tom není.
Nedělám si iluze že někdo z Vás něco pochopí. Ale nenechám zde "viset" na očích pro jiné nesmysly a pindy bez odezvy. Je to totiž můj byznys, který živí mě a moji rodinu. Takže si na něj po právu nenechám sáhnout. Ano, jsem ke svému podnikání 100% loajální. Tak s tím do budoucna počítejte, až zase začnete někdo pindat o něčem, o čem nemáte ani páru.
No, vidím, že to nechápete především vy, vy jste skutečně nedostal nikoho, ale dostal vás váš soupeř ke zdi s těmi stránkami, vaše mlžení mluví za vše. Ale díky za odpověď, vyčuhuje z ní pozoruhodná sebestřednost.
Co to plácáte? Dámo? Kdo mě dostal? Když se Vás zeptám, jak se jmenujete a kde bydlíte, povíte mi to? Asi ne. A když mi to nepovíte, znamená to, že jsem Vás někam dostal? V nějaké zdi? Vaše pozoruhodné uvažování ve mě vzbuzuje úsměv
Takže: pindání o věcech, kterým nerozumíte a o kterých nic nevíte, to by Vám šlo. Zjistit se pár zanedbatelných odkazů pomocí některého z vyhledávačů, to už je ale PRÁCE
Ale proč se zdržovat prací, stačí si to vopindat No ne?
Každý měsíc vychází časopis AMAGRAM, který je z poloviny věnován hodnocení samostatných vlastníků podnikání Amway. Jsou tam jméma všech kvalifikovaných od 3% až po nejvyšší posty v ČR. Také mezinárodní pozice a kvalifikace.
Jeden Vám dočasně zapůjčím, uvidíme, jak s ním charakterově naložíte. Zda-li bude důvěra tradičně zneužita:
Na internetu najdete mnoho odkazů, ale hledejte je na relevantních stránkách, ne na žvanilských forech, jako je tahle diskuse. Takže zaskočte třeba na www.amway.cz, do wikipedie, nebo na některý z AMO.
Zase pindy.
Chtěla jste důkazy, už je nechcete. Nic neobvyklého, to znám.
Prý došly mi argumenty, koukám po žádných se ale vůči mě nikdo nepídil, kromě mě. Žádné mi nebyly předloženy. Jen samé vytáčky. Na internetu normální lidé nezdělují identity jiných cizích lidí bez jejich svolení, takže požadavek ve smyslu KDO, JMÉNO a td. a pod., jsou liché a hloupé.
Moje identita je taktéž důvěrná, protože mám jasnou představu, jak by asi byla zneužita lidmi, jako jste Vy a těmi ostatními. Na otázku, proč tu jsem, jsem odpovídal již několikrát. Máte problém se čtením? Bavím se vůbec s inteligentním tvorem, nebo je tam na druhé straně stroj?
Váš závěr o sektě pak shrnuje celé Vaše myšlení. Vy jste se ve skutečnosti sektami nikdy nezabývala. Nevíte, co to sekta je. Jen si to myslíte. Stejně tak nic nevíte o Amway. Ale klidně si nazvete Amway sektou. Komplexnější vizitku Vašeho charakteru a postoje k faktům jste ani dát nemohla.
Já vím. Být zábavný je fajn nejen pro mě. Když už nic, alespoň jsem Vás obveselil a to je dobře.
Pozvání bych nepřijal. Nerad mluvím do dubu. Nikdy mi to nic nedalo a myslím, že ani nedá.
P.S.: Už po několikáté jste použila slovo ARGUMENT. Nemohla byste už konečně nějaký použít? Zatím jste se o nic takového, jako předložit argumenty, ani nepokusila.
Dejavu ,neztrácejte s ním čas, takový rádoby kecálkové, ti jsou vyškolení na to že musí míít všude poslední slovo. Už je ale fakt trapnej pan podnikatel .Už to číst nebudu.
V pořádku. Moje pozice zde není tak silná, abych si mohl s majiteli portálu dojednávat co smazáno být může a co ne. Bohužel jelikož se zde podklady a faktické odkazy považují za nežádoucí a necitlivě se mažou bez možnosti reakce, nebo přístupu ke smazanému, není možné dál diskutovat. Takže pěkný zbytek dne všem. Tento portál pro mě není relevantní půdou pro férovou a smysluplnou diskusi. Tam, kde se toleruje jen nepodložené žvanění pro zábavu ostatních, aby majitelům "kapalo z reklam", není pro inteligenci místo.
Neztrácejtete na těchto stránkách čas a energii, myslíte to sice dobře,ale těch informací je zde škoda, tyto stránky nejsou vhodné k prospektování. Souhlasím s vašimi názory a těším se na BBS.
Ano ano, prospekting nechte geologům, kdy hledají drahé kameny a kovy, z našich kapes toho tady moc nevytěžíte, my jsme tu samý idealista, kdy tu pracujeme pro druhé dobrovlně, zdarma a rádi.
Hele, ty jsi ta "chytrá". Prospekting není činnosti pouze geologů. Prospektovat = hledat. Každý, kdo něco, cokoliv hledá, tak prospektuje. Víme? Ty drahej kove V čem ty konkrétně "tady pracuješ" ..? Plácání hloupostí už je považováno za práci jo? Tak to je skutečná novinka.
Jojo, na tom setkání spolu budou skákat na sedadlech, poulit oči a řvát "GÓÓÓÚ DÁJMONT!"
" Gooooo Diamond"(staň se diamantem), začne náhle opakovaně anglicky křičet jeden ze dvou moderátorů. Obecenstvo vstává, freneticky tleská a píská. Někteří lidé v sektoru, kde tuším Grossovy, začínají dokonce poskakovat a křepčit. Nadšení trvá minuty. Mantra všech členů Amway byla vypuštěna do éteru. Diamant - pozice v pyramidě, která podle šiřitelů Amway zaručuje bezstarostný život a spoustu peněz. Je to něco, o čem většina lidí v hale skutečně sní. Akce připomínající spíše církevní shromáždění opravdu horlivých členů kongregace v ďábelském tempu nepolevuje.
Více o setkání v Liberci na lidovky.cz/... .
Ale jinak doubrý
Pan Hympl je idiot. Bezesporu. Je přesvědčen, že Amway je pyramida a letadlo. Smích a hluboký. Nad takovým názorem kroutí hlavou ekonomové i nejnižšího postavení a průměrných znalostí. Že i po 15-ti letech tenhle blábol bude brát někdo vážně, to je skutečně šokující prezentace hlouposti. Co čekat od takového ignoranta, rádoby novináře, že napíše za článek. Extrémě zaujatý, jak jinak. Jezdím i na víkendové semináře pravidelně. Žádné šílenství, žádné šílenství, žádné šílenství, jsem tam nikdy nezažil. Vzdělaní a kultivovaní lidé nešílejí, jako fanoušci na hokeji. Tam by Vám to asi nevadilo .-) Podivné. Že by dvojí metr na jeden projev? No samozřejmě, jak jinak.
Podpora, ocenění, povzbuzování. To je ale něco jiného. To není šílenství. Když Váš syn vystuduje medicínu a dostane diplom, uspořádáte dokonce párty a přivítáte jej velkým potleskem. Hokejisté se v šatně burcují skndováním, aby se vybičovali k maximálnímu výkonu. Podnikatelé dělají něco podobného, Vy o tom ale nemáte tušení, žádného úspěšného osobně neznáte. Jste zalezlí ve svých škatulích a projevy uznání jsou pro Vás naprosto cizí až podivné. Není divu. Za co by Vás tak kdo hlaholil. Za bezbřehou zabedněnost?
Kde berete tu drzost srovnávat rodičovskou radost nad úspěšným studiem medicíny dítěte, kdy rodič může mít pocit, že odvedl tu nejlepší práci a jeho dítě bude zachraňovat životy s davovým šílenstvím sektářských náborářů, kteří potřebují zmanipulovat dav a sami sebe, aby se stali roboty s vymydleným mozkem, kde sídlí jediné heslo "Jak a koho ještě více oje*at?" a radostný ryk, když se jim to povede? Doporučuji vám k vašemu image umělé čočky, co mají paneku ve tvaru značky dolaru, bude se vám na toto setkání hodit a budete in. Je mi vás upřímně líto i vašeho zbytečného života, jakož i lidí, kteří vás kolem sebe musejí snášet.
Existuje spousta odkazů. Já ale nejsem oprávněn Vás odkazovat na soukromé informace soukromých osob. Nikdo není štěstím bez sebe, když se o něm šíří informace bez jeho svolení. je to neetické a nemám k tomu žádné právo. Jste internetový žvanil, tak určitě ovládáte Google dokonale.
Tušil jsem to, že ve skutečnosti žádné fakta nechcete znát a žádné důkazy také ne. když chce někdo skutečné důkazy, tak jde a vezme si je. Já Vám řekl kde je můžete vidět na vlastní oči. Evidentně už NEMÁTE ZÁJEM, že?
obávám se že svým vyjadřováním a názory prezentujete chování a vůbec podstatu celé společnosti Amway. myslel jsem si, že obchodní strategie spočívá v obhajobě a prezentaci zboží či služeb a vůbec v představení nabídky. a to tou nejslušnější formou. vy jste toto nezvládl. vy se ale snažíte plivat okolo sebe. přesvědčil jste že nejste obchodník a že strategii obchodu vůbec neovládáte. postavila by se za vás společnost Amway, když takto propagujete jejich obchodníky? myslím si že i ten hostinský v hospodě té poslední cenové kategorie je oproti vám "Pan obchodník"
hezký den a mnoho úspěchů s vaším vystupováním a prezentací vaší společnosti. děláte ji super reklamu, jen tak dál...
To jste si ale velmi pomýlila důvod mé účasti zde. Jsem zde jen a pouze proto, abych vyvracel hovadiny, které zde šíříte a za které samy sebe poplácáváte po ramenou
Veškeré obchodní aktivity NIKDY, NIKDY, NIKDY nedělám na Internetu, ale vždy pouze osobně, u stolu, s materiály v ruce. A nemám s tím žádný problém a moji klienti a kolegové také ne.
Reklamu zde Amway dělat nelze a není to mým ukolem a nemám takovou snahu. Tenhle portál ani tohle vlákno jsem nezaložil já a před mým příchodem zde bylo plno lží a nesmyslů. Já je vyvrátil a to je celé. Vy to neunesete a tak se do mě navážíte z úplně jiné strany.
Vy sama jste příkladem toho, že když je někdo zabedněný, tak je prostě zabedněný. Fakta, argumenty, informace ... nic z toho Vás nezajímá. Jediné, co Vás zajímá, je to nejméně podstatné.
B.L.O.B
Vůbec se nevzrušujte. Já jsem zvyklý. Málo kdy se argumentace anitamwajáků zmůže na hlubší myšlenku
Kamarádi přítele, jsou u amway a jakákoliv přátelská návštěva u nich znamená prezentaci a vnucování výrobků a kecy jak jsou úžasný. Několikrát byl na amway prezentaci nových výrobků. Jeho kamarády začínám nenávidět a jakmile se začne řeč převádět na amway, zvedám kotvy a jdeme nenápadko domů. Pořád se mu snaží nabízet, dle mě drahé výrobky, ale jaksi si neuvědomují, že koncem měsíce nemáme ani na hajzlpapír, natož na mycí prostředek jehož stačí pár kapek (přítel při mytí používá přes deci jaru a stímhle by to nebylo jiné). Radši si zajdem do drogerie TETA, kde mají šampon za 20 kč kde jinde je za 60,-. To je podle mě dobrá koupě!
"kamarádi přítele" ... to je taková tradice, nezneklidňujte se, je to stejné všude na světě nejsme o nic blbější národ, než Američané, Němci, nebo třeba Poláci. U nás na Moravě tomu říkáme "jedna paní povídala", nebo třeba "tichá pošta". Inteligentní člověk nestaví svoje závěry na tom, co říkají jiní, ale na tom, co si sám zjistí přímo u zdroje.
K faktům:
Amway žádné prezentace výrobku nedělá. Nikdy. Takže si nevymýšlejte. Občasné prezentace novinek si děláme sami, my, vlastníci podnikání Amway, ve svých skupinách a větvích. Stejně tak pracovní semináře a školící setkání si děláme sami. Máme k tomu vlastní systémové prostředky, vzdělávací nádstavby, které jsme si sami po dlouholetých zkušenostech s podnikáním s produkty Amway vytvořili.
Tyto systémy mají svůj název. Jsou to: Amway Motivational Organizations,( AMO). To jsou ty naše "korporace", které jsme si vytvořili a které za nás a s námi vystupují, pomáhají nám, školí nás a umožňují nám trvalý růst. Nedáme na ně dopustit. Vytvořili jsme si je k obrazu svému, tak, aby nám maximálně sloužili pro naši věc.
Pokud nemáte na konci měsíce ani na hajzl papír, myslím že jste právě ten případ, který by s tím měl začít něco dělat. A pátrat po relevantních informacích je základ.
A nyní si představte, že se tato situace dá změnit k lepšímu a to i bez Amway. A to vše jen díky Vám, nepotřebujete k tomu nikoho.
Fakt, že je Vám špatně, když někdo začne hovořit o Amway, je u Vás konkrétně bohužel pochopitelný. Ve skutečnosti se Vám ale dělá špatně ze sebe, Vy to jen netušíte, nebo si to odmítáte přiznat. Z faktu, že na to nemáte, že tomu pořád nerozumíte a že se Vám nechce s tím stavem nic dělat. Vidíte, že jiní na to mají, že něco dělají, že nečekají, až zahřmí. A to je pocit, který zvedá žaludek nejčastěji. Příčina je ale v nás.
Finanční inteligence platí pro chudáky stejně jako pro boháče. Kupovat velmi levné věci se v konečném důsledku velmi prodraží. VŽDY. A argument, že NA TO NEMÁM, to samozřejmě nikdy nezmění. Jen Vás udržuje v tom kolotoči, ze kterého profituje někdo jiný.
promiňte, ale s tou "jednou paní co povídá" se setkávám! Kamarádi přítele, které OBA navštěvujeme! A několikrát ho pozvali na prezentaci nějakých nových výrobků! A ti jeho kamarádi sorry na tom nejsou zrovna tak úžasně jak povídáte Ač nemáme na hajzlák, tak byt máme zařízený tisíckrát lépe a krásnějšíma věcima (žádný luxus,ale už to nejsou věci z tuzexu). Oni mají police plný vitamínů, my máme krásný vybavený byt. A promiňte, špatně ze sebe mi teda není to že nemáme na hajzlák je bohužel uspůsobeno, že jsou pro přítele přednější věci (kvalitní jídlo pro naše 2 psy, knihy, údržba našeho 20let starého passata v báječným stavu,jak zevnitř tak zvenku, flashka a jiné technické hračičky) a p*del si utře radši žíňkou. A promiňte, ale peníze mi štastnější život neudělají, to jenom snažší Raději si znovu přečtu Školu esoteriky, a půjdu ze psama na procházku. Každý má své priority, pro mě je to štastně prožitý duchovní život, pro vás shon za penězi a materialismus. A ano, nemáme na to abych každýho přesvědčovala že si má koupit zrovna co mu nabízím a už vůbec ne abych si vydělávala příbuzných.
Nikdy jsem se Vás neptal, co doma máte či nemáte a kdo je na tom lépe, nebo hůře, než Vy. Reaguji vždy jen na to, co kdo napíše.
Je zcela běžné, že když někdo dělá totéž, není to totéž. Přísloví, které byste měla znát. A tak máme dobré doktory a špatné doktory, ale nenadáváme kvůli tomu na práci lékařů, máme dobré učitelky a špatné učitelky, ale nepomlouváme kvůli tomu školu, a td. Jak už bylo milionkrát napsáno a milonkrát řečeno a přesto to některým hlavám pořád nestačí.
Vlastník podnikání Amway je soukromá osoba a dělá si v mezích zákona a firemních standartů podnikání s Amwa co chce. My máme 100% svobodu. Takže někomu se daří a někomu zase ne. je to vždy o tom, co kdo pro to dělá, jak to dělá, jaké má cíle, priority, o co mu skutečně jde.
Můžete to dělat po svém, stokrát lépe. A nebo třeba ne. Není žádný rozdíl v žádném jiném lidském konání. Je to všude stejné. Amway za nic nemůže. Amway jen nabízí řadu špičkových produktů, se kterými někdo obchodovat chce, někdo nechce, jiný jen předává informace o možnostech dál a někdo si je jen kupuje pro sebe a vše ostatní je mu ukradené. Co je na tom tak nepochopitelného?
pro mě je naprosto nepochopitelné, jak někdo může věřit takovým blábolům. "špičkové kvality" chcete říct že na světě neexistuje nic lepšího? Já bych to nazvala pouze Kvalitativně stejné zboží, které najdeme v jakémkoliv marketu s připitomnělou reklamou. Až na to že ty prachy za reklamu tady spolknou ti vaši diamantáci a spol.. Najděte mi nějaký nezaujatý článek, kde se praví, že produkty amway jsou jedny z nejlepších, či jaké mají úžasné pozitivní účinky (JAR taky je naprosto špičkový, stačí jej dát jen desetník na umytí nádobí a ruce jsou po něm hebké jako od kosmetiky... bla bla bla...)
Špičkových výrobků je mnoho. Já netvrdil, že produkty Amway jsou nejlepší na světě a nic lepšího už není. To jste si samozřejmě opět vymyslel, překroutil a použil proti mě. To je tradiční vedení diskuse odpůrců Amway. Jak byste to nazvala vy je také irelevantní. Fakt je to, že některé z produktů, docela hodně, v obchodě nenajdete, protože Amway drží cca 200 patentů, které nedovolí technologie použít jiným výrobcům. Pokud ale hodnotíte produk např. na mytí nádobí formou prašt jako uhoď, tak to potom ano. Tady polemika končí. Koho ale zajímá složení a mimořádná efektivní funkčnost produktů, tak t ovidí samozřejmě jinak. A pak je tu ten hlavní bonus, samospotřebou získáváte velkoobchodní ceny a bonusy. Získáváním nových klientů pro samospotřebu další provize, a td a td. A to je bonus, který dává každému produktu velkou porci exklusivity a mimořádnosti a také odůvodnění k používání. Prachy za reklamu u nás nikdo nespolkne, protože žádnou nemáme. Provize z obratu získává každý, i ten nejposlednější na konci, pokud nějaký obrat zajištuje a vyplácí se od spodu, takže první dostávají provize Ti dole. Ale to přece víte, ne?
Také víte, že produkty Amway si můžete vyzkoušet. Na 90 dní! To Vám asi výrobce Jaru neposkytne Stejně jako Vám nenabídne velkoobchodní cenu, nebo donášku do domu a další výhody. To jsou ty přidané hodnoty, které dělají produkty exklusivními.
My si články o našich produktech neobjednáváme. Nebylo by to fér. To dělají jiní. My dáváme možnost si vše vyzkoušet na vlastní oči, uši, nos a co já vím co ještě.
Píšete, že je pro Vás naprosto nepochopitelné, jak může někdo věřit ... že ...
A co děláte Vy? nakupujete díky reklamám, které skutečně lžou, podlézají, balamutí, manipulují a používají techniky vlivu na podvědomí. To už je skutečné reklamní "násilí."
My si výrobu zadáváme bez potřeby reklam. Řekneme co chceme a necháme si to vyrábět. Řídíme to my a máme z toho seriozní a zasloužený profit. Všichni a všichni přesně podle úrovně svých zásluh a práce.
bohužel osobní skušenosti s firmou Amway nemám, ale stačí se podívat výše na jejich vyjadřování a prezentaci sebe sama. jestli-že neumí jednat obchodník s potenciálním zákazníkem (a to jsme my všichni), tak nemá smysl o spolupráci či obchodování s touto firmou cenu ani uvažovat.
hezký den
doplněno 27.01.10 12:47:pouze upřesňuji, že toto je odpověď pro klassssssss na jeho (její) dotaz.
Vaše iluze o tom, co je a co není obchodní jednání s potencionálním zákazníkem jsou velmi velmi velké. Tady skutečně nikdo nevede žádné obchodní jednání. Tady někdo, kdo nezná fakta, principy, systém, žvaní blbosti a jiný, kdo systém zná velmi dobře, tyto pindy vyvrací. Nic jiného. Dokážete to pochopit?
K tomu všemu mám jedno přání. Jít do drogerie a tento výrobek si tam normálně koupit když budu chtít. Třeba tam bude cena jiná, ale rozhodnout se chci svobodně já, jestli koupím Jar nebo výrobek od této firmy. Školení k tomu přece nepotřebuji - je tam návod na použití.
S tím souhlasím. Jenže my v obchodech své produkty prodávat nechceme, nikdy tam nebudou. Nechali jsme si je vyrobit, abychom s nimi mohli obchodovat sami a profitovat z nich jako podnikatelé. Takže jestli je pro Vás jediný relevantní způsob nákupu v regálu, tak bohužel, nejste potencionální klient produktů v síti Amway. My se zajímáme o klienty, kteří, než aby se trmáceli do obchodů, raději šetří čas, a chtějí si naklikat košík třeba večer před spaním, třeba jednou za měsíc a za dva dny zvoní doručovatel s balíkem. Uznávám volbu výběru. To je na každém, svobodně zvolitené rozhodnutí. Také vždy tvrdíme, že amway byznys a Amway produkty nejsou pro každého, ale dodáváme, že používat i obchodovat s nimi může každý, kdo chce.
Pokud s produkty nechcete obchodovat, tak zcela logicky žádné školení nepotřebujete. Školení je přece zcela dobrovolné a je pro ty, kteří si chtějí budovat vlastní byznys.
Jasně, takže ta donáška do domu, pohodlí internetového obchodu, to je pro zákazníka vše zdarma, že? Určitě se web vytvořil zdarma a dealer mi to donese domů z ochoty a nic za to nebude chtít a nepromítne se to do ceny výrobku, který tak bude mnohem dražší, než na krámě, kde jich je více a podstatně ekonomičtěji distribuovaných. A to, že to doporučuje nějaká partička z VŠE je mi upřímně buřt, proč by to za ty prachy nedělali, že? Dr. Pekárek si taky nechal zaplatit za reklamu zubní pasty, co doporučovali z obrazovky 4 z pěti zubařů. Jenže tady jste na internetu, tady platí doporučení hlavní autority internetu, kterou je JUDr.PhDr.Mgr. et Mgr.Henryk Lahola henryklahola.nazory.cz/... , takže tam hoďte zpátečku a dokud se vám nepodaří, aby na svém webu neměl doporučení na Amway, tak máte smůlu.
A to Víš, to co tady plácáš? (to znamená, že pro to máš veškeré podklady, materiály a fyzické důkazy), nebo si to jen myslíš, jak tradičně předvádíte všichni do jednoho při kritice všeho, co se namane?
Pozitiví, otevřený, optimistický člověk vidí v potížích a překážkách příležitost. V příležitosti pak vidí jen příležitost. Negativní pesimista vidí v každé příležitosti hromadu překážek a důvodů, proč to nejde. A tak každý den překračuje jednu příležitost za druhou. Na smrtelné posteli pak kouká do nebe, proč nikdy nedostal šanci.
Evidentně Ti pak nedochází další věc, že já tady nikomu nic nenabízím. NIKOMU a NIC.
Já nevím, do které školy jednou pošleš své děti, ale počítej s tím, že na nich učí profesoři, o kterých nyní tvrdíš, že jsou to uplacení partičkáři. Tak to abys si děti učila raději doma sama. Tooooo budou chytřííííí Ti profesoři, o kterých tady píšu, nikomu přímo nedoporučují kupovat si produkty Amway, ale doporučují podnikat v MLM systémech. To je dost podstatný rozdíl.
Přeber si to. Máš v chápání docela zásadní nedostatky. V Matrixu jsi zabředlá až po uši. Jestli si myslíš, že kamenný obchod je levnější a výhodnější, než internetový, tak těžko někdy pochopíš něco složitějšího, než kafemlejnek.
No, acz zde předpokládá, že narazil na bandu tupců, kteří buď neumějí číst nebo hledat na netu. Koukl jsem na pár jím doporučených odkazů. Ano, uvedené ekonomické autority MLM neodsuzují, poctivé MLM považují za poctivé podnikání, považují jej za vhodné jako start k podnikání vzhledem k nízkým vstupním nákladům. Ale tedy DOPORUČENÍ podnikat v MLM v těch rozhovorech nevidím at koukám jak koukám. Ale to je pro MLMáky, zde POA (Podomní Obchodník Amway, což daleko lépe vyjadřuje realitu než hoonosně znějící VPA) typické. Nějaká autorita jejich byznys neprohlásí za nelegální a podle nich už je to doporučení aby se zapojil celý národ.
A jéje. POA To je výmysl lidí, kteří dodnes považují Amway za letadlo a vy jej s nadšením papouškujete Blbost prezentuje dál jen blbec. Inteligentní člověk se ohradí a blbost odmítne. Amway není podomní prodej a nikdy nebyl. To si možná pleteš ZEPTER, nebo AVON ladyes. Ale to je normální. Tichá pošta funguje všude. Pokud ekonomičtí experti nezávisle na sobě považují nějaké podnikání za zcela poctivý byznys, tak je to možné normálně doporučit. Mě to tedy smysl dává, pokud tobě ne ... Podstata Vašich postů je v tom, že považujete MLM za letadla, pyramidy, zlodějinu, podvod a neetické podnikání a na tom stavíte svůj odpor. K tomu přidáváte vymyšlené názory a řeči z doslechu. A celý ten guláš pak prezentujete na internetu jako HOLÁ FAKTA Tak to máte ale smůlu, já jsem proti a dám to jasně najevo i s argumenty.
Nic není zdarma, ty huso. A taky nikdo netvrdí, že něco je zdarma naprosto. Perpetuum mobile ještě nikdo nevytvořil. Ale náklady jsou tak nízké, že si je distributor může dovolit zatáhnout ze svých nákladů. Díky obrovským obratům má nasmlouvané mnohem nižší ceny za dopravu, sklad máme JEDINÝ pro 7 států EU! To je produktivita, VZOROVÁ! Náš internetový obchod, myslím v ČR, udělal za loňcký rok obrat zhruba půl miliardy Kč. Který internetový obchod v ČR má ještě takový obrat? Napovím TI. ŽÁDNÝ. A díky tomu máme pak všichni víc provizí a odměn pro sebe.
Tvoje iluze o tom, že je ekonomičtější, mít zboží na regále v obchodě, je jedna z největších pitomostí, co v tomto vlákně doposud zazněla. Nerozumíš ekonomice, obchodu ani trhu. Tak proč o tom ksakru hovoříš? Dozvíme se od Tebe i jak se operuje bypas srdce? Nebo co třeba konstrukční prvky hnacího agregátu raketoplánu?
Tomuhle vážně nerozumím. Co vede lidi "přednášet o věcech", o kterých nic neví
Co?...Vše je v nepochopení, ale tolik zla v odpovědích?...Ti lidé totiž nevědí, že nevědí a vědět nechtějí...Hezký den!
doplněno 28.01.10 08:32:Takových bylo,kteří měli mylné myšlení o Amway. Já jsem byla jednou z nich,ale sama jsem se přesvědčila a nedám na Amway dopustit.
Ty KAPOUNE! Jak můžeš tvrdit o jiných obchodech jestli udělali nějaký takový obrat? Ty máš projitý všechny firmy že si troufáš tady prezentovat SVOU pravdu? Takovou jaká by se ti líbila? Já dost pochybuji že jsi na tom inteligenčně dost vysoko, jelikož pokud má rozumný člověk argumenty, nemusí být VULGÁRNÍ HOVADO!
A co je člověk, který nemá ŽÁDNÉ argumenty, jen snůšku nesmyslů, lží a porci hlouposti a vše to prezentuje na internetu, To je vzorek "normálního člověka"? Tak pokud ano, tak to raději zůstanu tím hovadem. NA HRUBÝ PYTEL HRUBÁ ZÁPLATA. jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Na podlé, lživé a pomlouvačné jednání já s cukrblíky nejdu.
Amway vyplatí hotovost jedině na podnikatelský účet, to jest tomu kdo má ŽL Kolik se odvedlo daní, to se musíte zeptat na fin. úřadě, ale pochybuji ,že vám to sdělí.
Ne, pro vlastní spotřebu opravdu ŽL mít nemusím, ale já jsem NVP (nezávislý vlastník podnikání) a ŽL mám protože jsem obchodním partnerem fy Amway a již mám příjem.
V některých supermárketech jsem občas vídával cedulky "max. 3 kusy" a podobně No u nás si můžete skutečně pořídit jakékoliv množsví, omezení je pouze skladovými zásobami.
Ještě podrýpnu acz at se ještě pobavíme. Operuje argumentem, že výrobky Amway jsou pro nás spotřebitele cenově výhodné nebot neplatíme reklamy a marže mezičlánků obchodního řetězce. Koukl jsem na příklady zisku na jejich oficiální stránce, vychází mi tam 1 B.H. což je základ pro výpočet výkonnostních odměn, +- 1,- Kč. Selským rozumem jsem dospěl k názoru, že na vrchu větve bude alespoň jeden 21%, , čili do výkonnostních odměn půjde cca 21% obratu větve. K tomu 30% marže "koncového prodejce" což mi dává marži všech z tohoto jednoho prodeje odměněných POA (Podomní Obchodník Amway) cca 45%. Navíc jsou tam jakési sponzorské a vyšší odměny a ty tu marži určitě nesníží. Těch minimálně 45% pokrývá to, co v prodejně kam jdiu nakupovat já zahrnuje marži prodejny a reklamu. Dost pochybuji, že u běžného zboží tyto náklady tvoří 45% ceny. Marže článků řetězu výrobce - velkosklad - maloobchod (nebo POA) budou zhruba stejné neb složení nákladových položek - doprava, skladování, ... jsou si velmi podobné.
Už se těším jak nám tu acz bude počítat jak nemám pravdu.
Všechno samozřejmě úplně špatně. Ani na hony ses nepřiblížil faktům a systému. Jenže já na žvanících diskusích, resp. na internetu vůbec nedělám byznys, nedělám marketingové plány, ani dopodrobna nevysvětluji jak se co počítá. To jsem Tě asi nepotěšil, že?
Nejvíc mě pobavilo: Selským rozumem jsem dospěl k názoru, že ...
A prozradíš nám, co tu vlastně tedy děláš a k čemu ti je tahle přehlídka ztraceného času, kromě k tomu, že tu děláš ze sebe tajtrlíka?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.