Nejste přihlášen/a.
Tady jsou odkazy na stránky, kde jsou ukázky znění reklamace:
Tady je odkaz na stránku, kde je ukázka odpovědi na reklamaci:
Tady je odkaz na další ukázku znění reklamace
Možná by to učiteli/učitelce stačilo napsané nějak takto.
Václav Hrabánek
Opravy a renovace s.r.o.
Za Úžlabinou 23
47125 Jablonné v Podještědí
Ing. Julie Karasová
Hopstudio s.r.o.
IČ 32659845
Tel.č. 420 485352111
Uplatnění reklamace
Vážený pane Hrabánku,
Reklamuji provedení renovačních prácí, objednaných firmou Hopstudio s.r.o. - objednávkou č. 68/2020, jejíž kopie je přiložená v příloze emailu.
Dne 10.3.2021 pracovníci Vaší firmy dokončili renovační práce v prostoru dětského zábavního centra – umístěním posledních dekorací a sedacího nábytku.
S provedením zakázky ale nebylo provedeno zcela dle požadavků daných výše zmíněnou objednávkou. Protože židličky u stolků jsou nízké, tak se v těchto židličkách může pohodlně usadit jen malé dítě. Od 12.3.2021 , kdy byl zrenovovaný úsek zpřístupněn veřejnosti, mně bylo zasláno již několik stížností na nevhodnou výšku židliček.
Žádám o výmenu umístěných židliček za židličky se sedákem ve výšce 50 cm. Věřím, že reklamace bude vyřízena co nejdříve tak, aby při návštěvě zábavního centra byly spokojeny nejen děti, ale i jejich doprovod.
S pozdravem
Ing. Julie Karasová
jednatelka Hopstudio s.r.o.
reklamace1.docx | 12.05 kB |
Otázka je, jestli by reálně taková reklamace mohla být uznána. Zástupce odběratele by měl dodávku zboží (popř. provedené dílo - byla li podepsána smlouva o dílo) převzít a před převzetím samozřejmě zkontrolovat provedení (kvalitu). Reklamovat lze samozřejmě tzv. skryté vady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.