Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vypadává WiFi na iPhone 7 Plus

Od: joe14 odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

je to zhruba půl roku, co jsem zde zveřejnil tento dotaz:

Dobrý den,

poslední dobou mám problém s mojí domácí WiFi na iPhone 7 Plus. Jsem přihlášen na WiFi permanentně, jak je to již v dnešní době zvykem a několikrát za den sám od sebe vypadne internet, sít se neodpojí, signál mám stále plný, jsem připojen, ale nenačítají se stránky, nechodí maily, zprávy na messengeru atd. Stačí se však ze sítě odpojit a okamžitě zase připojit a internet opět funguje. Poslední dobou k takovému výpadku dochází poměrně často, někdy je to třeba obden, někdy ale třeba i vícekrát za hodinu.

Zkoušel jsem již resetovat sítová nastavení, dokonce jsem vyměnil i router, ale problém stále přetrvává.

Chtěl bych se tedy zeptat, zda nemáte nějaký nápad, čím by to mohlo být způsobeno?

Díky
Zdroj: poradte.cz/...

Nyní jsem však přišel na jednu celkem zajímavou věc - když mám doma vypnutá mobilní data, k výpadkům nedochází. Dochází k nim pouze při zapnutých mobilních datech a WiFi současně. Není tedy možné, že by se "pralo"nějaké nastavení WiFi a mobilních dat? Mobilní i pevný internet mám od T-mobile.

Děkuji!

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

olinl

0x

U Androidu se mi to "praní se" doposud nestalo, zkus dotaz položit i na iPhonfórech. Nevím jestli někde v NASTAVENÍ se dá upřednostnit sít, např. Wi-fi před Daty, takže se zkus podívat do Nastavení/Sítě/Připojení. iPhone neznám, takže přesně neporadím.

joe14

bohužel jsem tam nic takového nenašel

 


0x

zdravím, je zvláštní ta věc, že uvádíte ikdyž vypnete mobilní data, která v "podstatě” ani nejsou aktivní při příjmu wi-fi, tak že problém s výpadky nemáte.. Zeptám se:

Nemáte možnost vyzkoušet ještě jiný iPhone nebo iOS na stejné wi-fi, nebo i jiné zařízení, ve stejný čas s výpadkem vašeho telefonu? Aby byla sto-pro jistota že to není chyba mimo tel?

joe14

No já začínám být přesvědčen o tom, že to nebude úplně chyba telefonu. Manželka má Android a tam se to chová normálně, ale k Vánocům dostane iPhone SE, tak uvidíme pak. Brácha má ale ten samý iPhone 7 Plus jako já (dokonce kupovaný ve stejný den) a tomu se to zatím nestalo, ale je pravda, že ten k nám zavítá pouze občas na kratší návštěvu, takže podle toho těžko soudit. Zvláštní je ale také to, že tento telefon mám asi 2,5 roku (router ještě déle) a problém se začal objevovat až zhruba před rokem... Začínám si tedy spíše myslet, že se jedná o nějakou kolizi v nastavení routeru a telefonu, která nastala třeba až po nějaké aktualizaci... K tomuto názoru jsem dospěl i poté, co jsem si od kolegy půjčil jeden starý router (jiný typ než mám teď), který už byl sice za zenitem, neměl pokrytí ani celého bytu, ale chtěl jsem ho pouze na testování tohoto problému a tam k výpadkům nedocházelo. Myslel jsem si tedy, že chyba je v routeru, tak jsem si pořídil nový, ale stejný typ, jako mám teď, jelikžo mám internet od T-mobile, tak jsem koupil opět ten ZyXEL, který k němu nabízí a tam se problém objevuje stejně, i když je router zcela nový...

uvedl jste se že jste měnil "router”.. Myslíte opravdu jen router nebo modem nebo oboje v jednom?.. a dále že ho máte delší dobu než iPhone. Takže jak? Nebo máte ten rok vše stejně a chyby se objevily?

Ptám se z toho důvodu, že výpadky mám také, mám též t-mobile, jak mobilní tak pevný. Na wi-fi síti mám připojené iPhone, iPady, apple TV, rádio, a Mac OS. Vše mi jednou za čas vypadne, záleží jak to kde zaznamenám. Nemyslím že vypadne sít wi-fi, ale nenačte se internet. Ne že zahlásí že není k dispozici, jen naběhne např. stránka a zasekne se a dál nic. Někdy (málo) mi pomůže vypnout a zapnout wi-fi, ale někdy ne a musím chvíli počkat a pak vše zase běží. U mě cca dvakrát až třikrát týdně a zase vše ok, a jednou týdně udělám restart modemu když se to zhoršuje. Modem mám také Zyxel a zkoušel ho měnit a různě přenastavovat s externí podporou. Zatím je to stejné a hlavně je to u mě nepravidelné. Požádám asi o podporu operátora v lednu.

Neporadil jsem, ale zajímá mě kde je chyba, kterou mám možná podobnou..

ps, jinde mimo mojí domácí sít jsem problém nezaznamenal..

joe14

Omlouvám se, napsal jsem to asi trochu zmateně Takže: v srpnu 2018 jsem si zřídil pevný internet od T-mobile a s ním zakoupil WiFi modem Zyxel VMG3312-T20A. V září 2019 jsem koupil iPhone 7 Plus a na něm provozuji SIM též od T-mobile (včetně mobilního internetu). Z počátku vše fungovalo bez problémů, první problémy tohoto typu jsem zaznamenal někdy před necelým rokem, tedy zhruba leden - únor 2021. Zhruba v květnu 2021 jsem si od kolegy zapůjčil ten starý VDSL modem, se kterým vše fungovalo Nabyl jsem dojmu, že problém je v routeru a objednal si nový Zyxel VMG3312-T20A (původní typ). Hned první den, kdy jsem ho zapojil, se však problém objevil znovu, tedy i na novém modemu stejného typu. Ten jsem tedy ještě ve 14ti denní lhůtě vrátil, jelikož jeho koupě můj problém nevyřešila a dále používám ten původní ZyXEL z roku 2028.

Mám také více zařízení (včetně iPadu), ale výpadky zaznamenávám pouze na tomto iPhonu, nicméně tento iPhone je jediné mé zařízení na této síti, které má i mobilní data od T-mobile, která když vypnu, problém nenastává. Na jiné sití také problém není, pouze na té mé domácí.

S podporou T-mobile jsem to samozřejmě také řešil, asi 3x. Vždy jsem komunikoval s operátorkou, která mi zaslala ten samý formulář, kde jsem musel vyplnit datum a čas chyby, typ routeru a kdesi cosi s tím, že tento formulář bude předán technikovi, který se mi ozve. Pokaždé mi však za pár dní přišla automatická SMS s tím, že na mé připojce nebyla nalezena žádná chyba, ale pro jistotu byla resetována. To samozřejmě nepomohlo. Mým cílem bylo spojit se přímo s technikem a komunikovat s ním a problém s ním prodiskutovat, to se mi však nikdy nepodařilo

pěkné svátky přeji, až s vaší manželkou vyzkoušíte nový IPhone a připojení a případné ztráty v připojení, jestli je stejné nebo jiné, dejte vědět

joe14

Ok, určitě se za pár dní ozvu hezké svátky i Vám
joe14

Dobrý den,

tak na novém iPhone SE internet funguje bez problémů. Od doby, kdy jsem sem psal naposled, jsem na svém iPhone 7 Plus změnil 2 věci v nastavení: nastavil jsem DNS místo Automaticky na 8.8.8.8 a zapnul jsem BlueTooth, který jsem měl dříve většinou vypnutý. Nechci to zakřiknout, ale od té doby to zatím běží i na tomto telefonu, takže možná ta změna DNS zda na to mohla mít nějaký vliv...ale ještě uvidíme

zdravím, díky za info.. Tak at se daří a šlape to

joe14

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]