Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak sundat zadní boční okna u Favoritu

Od: dawes* odpovědí: 18 změna:

Dobrý den, prosím o radu, jak sundat boční zadní okna na Favoritu. Sehnal jsem kouřová skla, tak bych je rád vyměnil. Děkuji.

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*

0x

Který rok (typ tapeců ve výplni dveří)? Boční, co se stahují?

doplněno 09.03.12 09:11:

Je potřeba sundat kličku okna a madlo, pak celý tapec. Pak se odlepí igelit (stáhne jen mechanicky jeko izolepa) a při zpětné montáži se zase použije chemoprén (nikdy vteřiňák a podobné - igelit by pak nešel stáhnout - jen by se utrhnul). Nebo se dá ještě použít oboustraná lepící páska 3M. Pak se odmontují spodní lišty okna (venkovní a vnitřní). Vysunou se do strany a pak nahoru (je tam zámeček ve formě zobáčků). Pak bude ještě potřeba uvolnit tu rozpěrku mezi okny a odmontovat ještě ten malý trojúhelník (drží ho ta rozpěrka na svislo). Pak má okno vůli a vytáne se horem. Pozor, aby neslítlo dolů a nerozbilo se do dveří (dá se pojistit izolepou, která je přes horní okraj a rám dveří)

doplněno 09.03.12 09:22:

Přikládám ještě obr. dveří.

doplněno 09.03.12 09:26:

Už jsem si na Vás vzpomněl . Favorit Black Line 1993, že?

dawes*

Ano, je to 93 Tak nějak to zkusím a uvidíme Zatím díky.

gumidek*

Tapecírung je dole na dvou háčkách s plastu (černé) zasunut a na boku u zámku na horní hraně je křížový šroubek v bílém plastu (schováno za tapecem uvnitř).

jimmyfloyd*

správně ten kluk je znalec techto vozů ...

gumídku měl bych soukromou otázku na tebe mám doma knihy typu:

škoda favorit- sportovní úpravy, Bořivoj Plšek

škoda favorit - tuning , Jan Kamenář

škoda favorit -katalog náhradních dílů. 5. vydání 1994 origo škoda

myslíš že to má nějakou cenu?

nebo to mám švihnout do kontáku , uklízel jsem a je mě to k ničemu.

dík

gumidek*

Cenu to určitě má a čím to bude starší, tak tím ta cena stoupne. Většina je sice už v PDF, ale dobová knížka je dobová knížka . Poptej se na škoda virtu nebo na pandě. Skus i bazoš.

Taky jsem si říkal, jestli má cenu přední maska s prvních Favoritů se znakem na straně. Dal jsem si tam z vrakáče ve stejném laku tu modernější se znakem uprostřed s modelu LS. A věc se má tak, že se docela slušně draží na aukcích (jen v původních lacích). Stejně tak je zájem i o reflexní panely pod SPZ v barvě kouřově bílá a červená s modelů Solitaire.

Takže i knižní věci mají cenu , jen najít správné lidi. Do kontáku škoda.

doplněno 10.03.12 19:45:

Očekávej největší zájem o katalog.

jimmyfloyd*

seš na virtu? máš tam fotky? popř jaký kraj a nick. dík

že bych juknul

gumidek*

Zatím jsem jen tu a na autě průběžně makám, fotím a jezdím. Jak budu hotov, tak se hodlám někde registrovat na škoda webech. Nějakou fotku ti sem dám. Zatím se koukni sem:

poradte.cz/...

doplněno 10.03.12 20:21:

Mám Škodu Favorit 1990 (poslední série, spíše tedy 1991) 135L (výbava dnes GLX, mimo zadní stěrač) v barvě pastelově zelená. Hlavní dodělávky jsou zadní světla z modelu Solitaire,sedačky GLX mikroplyš (Comfortline),topení a alternátor Felicie, a další...

jimmyfloyd*

a odkud jsi?

gumidek*

Olomouc , a ty?

jimmyfloyd*

Kousek od Hradce Králové .. taky jsem měl fáčko .. je tomu už nějaký rok ale já jsem se vrhnul na kompletní předělání

doplněno 10.03.12 20:27:

fotky mám na jiném pc , ale na virtu jsem vylovil jak vypadalo

doplněno 10.03.12 20:27:

1

jimmyfloyd*
10.03.12 20:28

2

gumidek*

A co máš teď? A co si předělával? Foto?

doplněno 10.03.12 20:31:

Moc pěkný lak. Já ho spíš předělávám do stylu akčních modelů 1994 s dobových dílů (žádné tuning spojlery,a tak...)

jimmyfloyd*

všechno si představ schnilého favorita,

gumidek*

To si raději ani nepředstavuji . Já ho koupil po starším pánovi, který mu nakonzervoval podvozek a podběhy, takže koroze u mě je jen na horních lištách předních blatníků a ty letos hodlám měnit za nové v kataforéze a zase do laku auta. Jinak bylo vše původní, a tak jsem měnil tlumiče ATESO CZ,výfuky Tyll CZ,GO brzd,.. a další. Super je, že jsem první, kdo něco na autě měnil (zásadního).

 

jimmyfloyd*

Původní stav : Pár místech na podlaze skrz , přední podběhy šrot, chladičová stěna bouraná, kapota spodní lem hrůza, růžky předního okna šrot , dveře spodky schnilé, lemy zadní pod plastem schnilí na sračku , kufr na šrot , misky zadních tlumičů kupodivu docela v pořádku začínající koroze ...
Provedené opravy či úpravy:
Zavařená místa v podlaze, levý podběh nový , a na pravém nový vršek podběhu + vyvaření misek tlumičů, nová chladičová stěna , kapota sehnaná zánovní, zavaření prolisů a díry na topení, růžky okna zavařeny , 4 dveře nové originál škoda, zadní lemy vyřezány a navařeny nové, kufr sehnán velice slušném ale už jsem musel vařit ho, misky zadních tlumičů byli převařeny,zavaření antény a přemístění ze předu do zadu, nástřik vnitřků blatníků a podběhů + podlahy
úpravy:
rozpěrná tyč , Zrcátka Ellri, zadní nárazník, přední , prahy + maska, kšilt na 5-tých Ellri, Černý tahokov do masky do nárazníku, přívod vzduchu do topení z feldy z nárazníku, vnitřky předních světel na černo + žárovky osram night breaker,mračítka, zadní světla kouřovočervený , boční blikače kouřové Felda, Folie bruxafol,
Výfuk:
soieta, středový díl s rezonátorem, laděné svody 4_2_1 , průchodka místo katalizátoru
Brzdy:
kompletně udělané
Ferodo brzdy komplet nové, brzdová kapalina dot 4,
Lak:
škoda race 9463
keramický lak
Motor:
blok 136b
přetěsněn,nová spojka,nový rozvody, klika,písty,vložky,ojnice fabka 1,4 . hlava felda 50kw mpi,zvětšený kanály a vyleštěný,chip, vačka 280/280, odlehčenej setrvák, volnoběžné otáčky 1300otáček

Podvozek:
HP sporting
kola r15 195/50

gumidek*

Co sis dělal sám? Já vše krom výměny zadního lemu a manžet na poloosách.

doplněno 10.03.12 21:43:

a seřízení geometrie a přezutí pneu (to bych sám nedal )

doplněno 10.03.12 21:46:

A co to bylo původně? Ročník,příprava směsi (karb,spi),akční model?

doplněno 10.03.12 21:47:

Původní výbava? L,LS,LX,GLX,LXi,GLXi?

jimmyfloyd*

krom laku příprava všechno sám , ale stříknutí barvy a laku ne, nebylo kde stříkat a hlavně né v takové kvalitě (nemám box)

původ 1994 135b , lxi

gumidek*

Moc pěkný základ. Co se týče třeba dveří, tak málo kdo ví, že tento typ, který používají poslední modely, se začal montovat do posledních modelů 1990. Takže se tapecy dají krásně vyměnit za typ 1993 bez vrtání a úprav, popř i za Feliciové. Hlavně to u 1993 a 1994 je ideální pro přestavby na Mpi. U karbecu se musí měnit snad vše (výfuky,nádrž,palivová trubka,setrvačník,...). Já se zatím zaměřuji na renovaci laku a karoserie a později možná na SPi nebo MPi

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]