Nejste přihlášen/a.
Voda se leje jen k vůli výplachu nebo nouzově.
Chladící kapalina má nejen benefit nezámrznosti v zimě, ale zvyšuje v létě i bod varu. Namíchaná kapalina G13+destilka vaří při 106C a tím, že je v soustavě udržován tlak pomocí toho modrého přetlakového víčka na expanzce, tak kapalina začne vařit kolem 117C podle koncentrace vody a směsi.
Další benefit je ochrana vložek válců proti korozi, což voda korozi způsobuje.
Proto je potřeba mít namíchanou chladící směs celoročně a nejezdit pouze na vodu.
To jako fakt jste měla šestnáctventilový motor bez vodní pumpy? Když byl bez VP tak se nemusíte vůbez zajímat zda růžovou, žlutou , modrozelenou chladicí kapalinu nebo jen vodu - máte v tom případu VZDUCHEM chlazený motor!
Nebo doporučím spíše zi někde vyčíst víc o daném autě s daným typem motoru ...nebo alespoň napište dotaz hezky česky a srozumitelně!
Nevím nejsem motorář,ale někjak si vodníka bez VP (nějakého čerpadla) nedovedu představit. Ale na druhou stranu neznám od stopáté žádný motr od škody co by jezdil bez VP nebo takový u škody existuje?
Když už jste koupila šrot, a evidentně ho sama do kupy nedáte, protože o autech nemáte páru a neumíte ani položit dotaz, tak tady neztrácejte čas a objednejte se na celkovou prohlídku do nějakého blízkého servisu s dobrými referencemi (např.) na Googlu. Servis zjistí stav a nacení opravu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.