Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mám octavii 1.9 tdi, 81kw AHF. Nedávno jsem tu řešil, proč mi to padá do nouze a každý řekl, že to bude zanesené turbo. Chtel jsem to řešit, ale jako první jsem na zkoušku dnes chtěl vymenit všechny podtlakové hadičky. Jenomže, tahal jsem za jedno Tčko a rozlomilo se mi v ruce na 3 kusy, tak jsem si rekl, že musím jet pro druhé. Měl jsem tedy odpojené všechny hadice od n75 (včetně té, která vede do té baňky na turbu). Tak jsem si řekl, že to zkusím. No a zase nouzový režim. Je jedno kolik mám otáček na který kvalt, ale jak se objeví rychlost 120-130 km za hodinu (na vsechny kvalty) tak to spadne do nouzového režímu. Jen připomenu, že naposledy jsem měnil trysky ve vstřicích a pri tom tento problém přestal asi na 2 měsíce(mohlo by to mít nejakou souvislost). Neví někdo, co to může dělat, kromě toho turba? Zkoušel jsem 2 váhy vzduchu taky bez výsledku. Děkuji mockrát za jakoukoliv odpověd.
Hm,turbo nechcete slyšet,tak nabídnu alternativu - vento 1,9tdi,ale 66kw. Chovalo se stejně,potom jsem přišel na to .že je nízký tlak oleje. Je to dávno,už si to přesně nepamatuji,tuším,že tam byla dvě čidla tlaku oleje. Při malé rychlosti ok,při vyšší přes kilo čerpadlo oleje nestíhalo a to druhé čidlo to shodilo. Podotýkám,najeto asi 700 tisíckm...
Když je odpojené turbo tak to nemůže snad ani jet normálně, ne? A proč nepokračujete tady? poradte.cz/...
Nevím, jestli vám moje zkušenost k něčemu bude. Ford Galaxy, 1,9 TDI, PD, 85kW. Závada: při překročení otáček přes 3000, na 3,4 a 5 spadl do nouzáku. Nepříjemné hlavně při předjíždění. Důvod: vadné podtlakové čerpadlo, opraveno v servisu, prý?opravnou sadou?. V každém případě, po opravě to šlape jak má. A taky mi spousta lidí říkala, že je to turbo. Nebylo. Tak vám přeji, at je to ve vašem případě, taky něco levnějšího.
No mě to na 1 a 2 taky šlo do otáček bez problémů. Až na 3 to začalo dělat problémy. V servisu mi bylo řečeno, že jsou lopatky turba natáčené právě tím podtlakem. Co já vím?
nikdo..už několik dní se tu řeší nefunkční regulace turba, která je ovládána ovládaná podtlakem, variabilní naklápění lopatek, které je zaseklé v nějaké poloze a při určitém jízdním režimu dá turbo vysoký tlak a přes snímač tlaku v sacím potrubí auto shodí do nouzového režimu,,,,,nehledejte v tom žádné konspirační spiknutí a provokaci,,,,,co se týká ceny vyčištění turba je jedna z nejlevnější možných variant řešení závady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.