Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jelikož již má starší auto, objevila se mi díra v dolní části blatníku u prahu, nemám svářečku, ale díru bych si rád zadělal.
Neporadil by mi někdo jak to udělat? Když bych použil kit, tak přeci propadne nebo by to šlo nějak udělat?
Děkuji, příkládám fotku
Připojím se k radě ostatních,tohle buď si s tím pohrát a pokud to není nikde jinde zhnilý tak vyřezat kousky plechu a vyvařit,potom kit,plnič,lak-když nemáš svářečku tak to se ti s tím nikdo babrat nebude,nebo bude ale nechá si to pěkně zaplatit
Koupit nový blatník,ze spoda jej důkladně zatřít tlumexem,z vrchu olakovat a máš na hodně dlouho pokoj. Když to dáš stříknout v lakovně tak je to 2 tisíce a je to fakt profesionální výsledek že to od zbytku auta nepoznáš. Já jsem si lakoval něco i sám,pistole za 300 z hobby marketu,lak ti namíchají v každých barvách lakách kde mají spektrometr a někde si půjčit kompresor to by taky nemusel být problém. Výsledek taky supet,sice to bylo trošku hrubější než z lakovny,ale když jsem to vzal 2000 smirkem pod vodou a následne rozleštil leštičkou,bylo to stejný jako z lakovny,normálně krásně lesklý,stejný odstín a drží to po 4 letech krásně pořád
Deci kolem 100 korun,ale radši bych si dal namíchat tak dvě decky,pokud to budeš dělat poprvní,můžeš to prvně pokazit,nebo něco stříkneš mimo aby jsi si nastavil pistoli a nemuselo by ti to vyjít. Dát jednu vrstvu plniče,přbrousit pod vodou 1500 smirkem,pak stříknout vrchní-lepší jsou dvě vrsty.
K tomu ti daj tužidlo a ředidlo a před aplikací musíš ten lak namíchat podle předepsaného poměru.
Za materiál na lakování by jsi se mohl dostat takpřes 500,musíš se rozmyslet jestli by ti to stálo za to nebo dát 1500-2000 a mít to nalakovaný na jistotu a jestli se na to cítíš,já jsem taky neměl žádný lakýrnický vzdělání a musel jsem se to naučit metodou pokus omyl a podle rad na internetu.
Taky si kup pixlu tlumexu a pixslu autosealu(pružný tmel),tlumexem vypatlej spodek blatníku a autosealem musíš ten blatník podmáznout ve spojích při nasazování,aby to těsnilo,potom ještě přetřít spáry.
Práce je to fest ale pokud to uděláš dobře,máš od toho na hodně roků pokoj
mrkněte se na poradte.cz/...
jinak co se týče opravy- pro sebe u auta na dojetí stačí ta hnusná forma pěny nebo perlinky, ale na prodej bych se styděl takto improvizovat...
já kupoval od kámoše 1dcl barvy dle TP na můj vůz vč. tužidla (nebo jak se to jmenuje) za 100,-
no jak,kit barva a lak ve spreji a za cca 400kč opraveno měl sem díru stejný velikosti v garáži sem uříznul kousek lina aby to právě nepropadávalo,kit zaschnul po asi 5ti minutách a mohl sem kitovat,mám starší auto a na kosmetiku nehledím i kdyby to bylo na chvilku,mám klid,protože pozor,narazíte na policjta blbce a za takovou díru můžou už hned sebrat malí techničák
Díky, jak jste to ale dělal s tím linem? Já ho do té díry nedám, nebo je potřeba ho lehce opřít a zakýtovat? A poté už jen kýtovat?
už za minulého režimz jsem opravoval karoserie pro díru která není na nosném prvku auta jsem měl tř způsoby opravy podle toho jek si zákazník přál. Vždy podle jeho kapsy. Jakou cenu opravy si vybral.
1. vyvařit plechem - nejlepší, najdražší
2. obrousit na plech a zadělat sklolaminátovou sadou dvě vrstvy, vždy to drželo dobře a na technické prohlídce nebyl problém. Nevýhodou bylo,že za pár let díra zase vypadla.
3. vzal jsem asvaltovou lepenku bytagit (se sklolaminátem uvnitř) ze stavebnictví a nahřátou jsem nalepil přes tu díru. přastříkal nějakým pružným tmelem hotovo. Toto drželo léta bezezměny. dokonce jednou jsem to zkusil na svém autě jen tak na práh na bláto a drželo to bezezměn dokud jsem to auto měl.Problém je, asi to není dovolený způsob z důvodu hořlavosti (to jsem nikdy neřešil a nikdy nebyl problém.) - nejlevnější a nejtrvanlivější
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.