Nejste přihlášen/a.
Dobrý den vlastním felicii 1.3 mpi a uš mě trapí naky čas kdýž jezdím 1 2 3 4 5 i zpatěčka nebo R jdou v pohodě ale 3 na 2 zádrhne slyšim i zuby ale 1 na 2 jde ják po másle co stím mám dělat
Vyměnit konečně olej. Někdy to pomůže a někdy už je pozdě. Hlavně žádnou sra..ku, ale třeba 75W a lepší (75W-90) od Mogulu.
Jak, kde a co jsem tu několikrát psal. Použij vyhledávač na poraďte.
doplněno 07.02.13 21:29:Tím, že zabírá vysoko dojde k odpojení skoro hned při sešlápnutí pedálu asi 2cm a zbytek až dolů je zcela rozpojená.
Možný problém by mohl být, že lamela nelítá po hřídely od převodovky volně a i při odpojení spojky lehce líže setrvák a při přeřazení jsou cítit zuby. Tisicíhran na hřídeli se maže spec. vazelínkou a to velmi lehce.
Olej je hlavně znát při synchronizaci. Může pomoci a nemusí. Měl by se měnit po 60 000km určitě, takže za mě měnit, pokud to má mít smysl.
Hlavní je i správná hladina oleje. Taky řešeno.
doplněno 07.02.13 21:31:chtěl bých se zeptát jeto určitě tim olejém jestlí nemá vliv náto že spojká zabíra výsoko
utáhnutím pedál zvedáš, ale neměl by být výš, než 5mm oproti brzdovému, jinak se dost namáhá přítlačák (dochází k mnohem většímu promáčknutí na jeho jazyky).
takhle se jezdilo u starších nákladáků
jedeš na 2 šlápneš na spojku dáš neutrál pustíš spojku pak sešlápneš spojku a řadíš 3
a podřazení jedeš 3ku sešlápneš spojku dáš neutrál pustíš spojku krátce sešlápneš plyn sešlápneš spojku dáš dvojku
při troše cviku si rychle zvykneš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.