Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia - některé rychlosti nejdou

Od: jirkasivak1992* odpovědí: 15 změna:

Dobrý den vlastním felicii 1.3 mpi a uš mě trapí naky čas kdýž jezdím 1 2 3 4 5 i zpatěčka nebo R jdou v pohodě ale 3 na 2 zádrhne slyšim i zuby ale 1 na 2 jde ják po másle co stím mám dělat

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinhajek*

1x
Synchron druhého stupně, vždy odejde jako první. Bude se to zhoršovat, trápí to hodně feld a fáček.
doplněno 07.02.13 19:36: Ano, repase převodovky. Nebo se na to vykašlat, podle toho jak dlouho ještě s feldou plánuješ jezdit. Když omezíš nebo se vyhneš podřazování z 3 na 2, o něco to oddálíš.
jirkasivak1992*

dáse stim něco dělat

gumidek*

Vyměnit konečně olej. Někdy to pomůže a někdy už je pozdě. Hlavně žádnou sra..ku, ale třeba 75W a lepší (75W-90) od Mogulu.

Jak, kde a co jsem tu několikrát psal. Použij vyhledávač na poraďte.

doplněno 07.02.13 21:29:

Tím, že zabírá vysoko dojde k odpojení skoro hned při sešlápnutí pedálu asi 2cm a zbytek až dolů je zcela rozpojená.

Možný problém by mohl být, že lamela nelítá po hřídely od převodovky volně a i při odpojení spojky lehce líže setrvák a při přeřazení jsou cítit zuby. Tisicíhran na hřídeli se maže spec. vazelínkou a to velmi lehce.

Olej je hlavně znát při synchronizaci. Může pomoci a nemusí. Měl by se měnit po 60 000km určitě, takže za mě měnit, pokud to má mít smysl.

Hlavní je i správná hladina oleje. Taky řešeno.

doplněno 07.02.13 21:31:

poradte.cz/...

poradte.cz/...

jirkasivak1992*

chtěl bých se zeptát jeto určitě tim olejém jestlí nemá vliv náto že spojká zabíra výsoko

olejem to není spojka je suchá pokud ti to bere vysoko sešteluj si to povolením lanka na spojce

jirkasivak1992*

nevim jesly utahnout nebo povolit

gumidek*

utáhnutím pedál zvedáš, ale neměl by být výš, než 5mm oproti brzdovému, jinak se dost namáhá přítlačák (dochází k mnohem většímu promáčknutí na jeho jazyky).

martinhajek*
Tady už olej nepomůže.
dmwajtgp
Nauč se řadit s dvojtým vyšlapováním spojky při řazení nahoru a dvojtým vyšlapováním meziplyn na neutral dolu a synchrony nebudes potrebovat.
jirkasivak1992*

moc tomu nerozumim řidim kratkou dobu

takhle se jezdilo u starších nákladáků

jedeš na 2 šlápneš na spojku dáš neutrál pustíš spojku pak sešlápneš spojku a řadíš 3

a podřazení jedeš 3ku sešlápneš spojku dáš neutrál pustíš spojku krátce sešlápneš plyn sešlápneš spojku dáš dvojku

při troše cviku si rychle zvykneš

jabraka*

Je to ale zaplaceno větší spotřebou.

JB

luke237
09.02.13 02:49
Proc?

Asi tak malá štamprle na sto kilometrů. No kvůli tomu meziplynu.

luke237
To by prave to jedine, co se mi tak dokazalo vybavit - meziplyn pri podrazovani, proto se ptam

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]