Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co je to za škůdce a jak se toho zbavit?

Od: skudce odpovědí: 8 změna:
Co je to za škůdce a jak se toho zbavit? #2

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

majsterjoe*
hodnocení

3x

Kdyby to tělo bylo takové ne moc rovnoměrné, tak bych si dokázal i tvrdit že štěnice a zbavit se toho těžko. Možná jiná fotka dokáže více určit, ale moc bych se toho nebál. Kolik toho máte kolem sebe? a ta krev je vaše? Pak to jsou štěnice. No, to bych se rychle balil. Ale věci bych tam nechal, páč ty mrchy budou všude.

POZOR! Je to můj názor, nemusí být pravdivý. Nejsem odborníkem na takové svinstvo.

doplněno 01.07.17 01:26:

mrkni sem a porovnej

stenice-doma.cz/...

skudce
hodnocení

Ano ta krev je moje, měl sem na těle 4 štípance. Tenhle brouk mě trápí už týden. Přichází sem 3x do týdne. Celou místnost sem umyl a vysál a stejně se večer vždycky něco najde. Nejsem finančně zabezpečen, abych se mohl stěhovat či volat deratizační firmu (student). Máte Prosím nějaké zkušenosti s přípravky na internetu co by mě usnadnilo klidný spánek?
robertn

Pomohli nám od štěnic a mají zde hodně informací, ale vypadá to naprosto stejně jako štěnice, které byly u nás.

hubenistenic.cz/...

hodnocení

1x

Na 100 procent štěnice.

Pokud máte 3 štípance do týdne, tak máte ještě relativně málo štěnic v bytě a máte šanci se jich zbavit sám tím, že je všechny najdete a zabijete, ale pokud už nakladly vajíčka, bude to horší. Hledejte v konstrukci postele, záhybech matrace a prostěradla. Taky mohou být pod lištami, v elektrických zásuvkách, v konstrukci nábytku, ve všelijakých škvírách, dokonce v dutinách pod omítkou. Pokud se toho nezbavíte sám do týdne, zbývá jen odborná firma. Nějaké amaterské zásahy akorát pomůžou štěniciím rozlést se do dalších partají.

hodnocení

1x

Ještě si můžete pořídit Gekona, ten se štěnicemi živí, počíhá si v noci na ně, až vylezou a všechny je sežere.

hodnocení

0x