Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak chovat kozu

Od: zavinac® odpovědí: 7 změna:

zdravím,,chováte někdo kozu-y? Víte jak na to? Koza dává mléko kdy? Až když má kůzlátka tak pak stále? díky

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Zdravím.

Koza dává mléko po porodu /okocení/.

Po odkojení kůzlat dává mléko stále.Musíte ji dojit ráno a večer.

Některá koza dá i sedm litrů mléka za den.

hodnocení

Jo díky a kdy se může kozičku připustit?A už nemusí být připuštěna pro další dojení?Jak jsem pochopila. Jedině když bych chtěla kůzlátka ,,Jsem laik,,,v zimě žere seno?Nic nevím pište-kdo co víte ...díky všem.. Jak dlouho koza nosí mladé,než je porodí,

Posílám Vám článek o chovu koz.

ifauna.cz/...

doplněno 14.06.17 15:42: Děkuji a doufám,že se Vám chov zadaří.
Mí prarodiče chovali kozy,takže si něco málo pamatuji.
Je to již opravdu dávno.
---
Také Vám doporučuji,abyste si koupili odbornou literaturu,abyste se mohli v této sféře plně orientovat :)
hodnocení

výborné dala jsem bodíky

pb®

Hlavně se připravte na to, že aby měla mléko, musí mít kůzlata. Kozičky se třeba podaří prodat dál na chov, kozlíci se zabijí a snědí. Když to neuděláte vy, prodáte je někomu na maso dál, kdo si je vykrmí a zabije. To je koloběh, jinak to fungovat nebude. Opravdu nestačí mít kůzlata jen jednou, ale pravidelně. Kdo neumí nebo nechce zvířata zabíjet, nemůže je ani rozmnožovat.

hodnocení

to je hrozný osud ,,to zabití,,,toho bych nebyla schopna ..děkuji dala bych bodík,ale již nemám..

koza*
hodnocení

2x

Dojí stále? To až do konce svého života? To by bylo dobrý:)

Po odstavu kůzlat začnete s dojením ráno i večer. Na podzim se produkce mléka snižuje, dojí se pouze večer, kozu nutno znovu připustit a minimálně 6 týdnu před porodomen koza přestane dojit úplně - zasuší se. Průměrná dojivost koz v ČR jsou 3 l mléka denně.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: