Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak dlouho krmit stenecima granulema?

Od: vivina* odpovědí: 8 změna:
Zdravím chci se zeptat jak dlouho zhruba mám krmit půl roční stafordku stenecima granulema.. Na obalech u krmné dávky je řečeno že bych už měla krmit juniorkama, ale ještě se nám do těch juniorek moc nechce díky za jakoukoliv odpověď :)

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Asi bude rozdíl mezi řadou, která má granule pro štěňata a juniory, a řadou, která má štěněcí a pak hned dospělácké. Ty štěněcí budou hodně vydatné. Jak velká je fenečka vzhledem k dospělému psovi? Poroste ještě hodně?

Asi pár měsíců nic nezkazíte, ale určitě bych ji pozorovala, abyste zbytečně nezadělávali na obezitu. Vemte v úvahu, že potřebuje zaplnit žaludek, tak toho zhltne víc a víc. Víc a víc krmiva s větší dávkou živin, než kterou potřebuje.

Je to jen názor, nejsem odborník. Moje kotěcí konzervy i krmivo jsou do 1 roka a trojbarevné princezně (6 měsíců) bych nejradši už teď dala dospělácké, roste jako z vody. Je silná; ne tlustá, ale má pořádnou kostru a pevné svalstvo.

doplněno 08.10.16 18:04:

Tak nějak. Zbytečně neprodlužovat, dodělejte pytel a je to :) krásná hafina!

vivina*
hodnocení

Je to staford tak nevím no... Jako na granulí je napsáno že je to vhodné až do 1 roku,ale nevím no.. Máme ještě velký pytel tak pak už asi přejdeme na ty juniory.no :)
Jak dlouho krmit stenecima granulema?
blanka33*

Klidně si myslím, že u tak velkého psa, můžete začít těmi juniorkami ;).

vivina*
hodnocení

Ona ve skutečnosti zase tak veliká není fotka dost zkresluje :-D ale doberu pytel a pomalu přejdu :) díky moc :)
blanka33*

Aha, no je fakt, že ta fotka někdy zkresluje :-D... Každopádně Ennie je moc krásná *srdce* :)...

vivina*
hodnocení

Má to tak na měsíc a půl no :) takže pomalu začneme primichavat :) děkujeme moc :) Ennie posílá pozdrav :)

blanka33*
hodnocení

0x